abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8142841
quote:
Op maandag 27 januari 2003 19:11 schreef chrisie het volgende:
ik zoek haarklemmetjes met ivoor kleurige roosjes, waar kan ik die krijgen bij de bruidszaak waar ik zaterdag was , was me ff te prijzig
Ik heb ze te koop staan op marktplaats!
Bij mij passen ze niet goed bij mijn jurk!
Wilde eigenlijk vanavond al een mailtje eruit doen dat de hoogste bieder ze mag hebben, maar als jij dit wat vindt dan mag je ze voor de prijs die zij heeft geboden hebben (17,50 euro)

Jubileum moderator maandag 27 januari 2003 @ 22:23:24 #77
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_8142962
Ehm..... * Lois knijpt een oogje toe*

Dit moet eigenlijk in V&A voortaan oke?

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_8147835
DIGGER, wat een prachtig kasteel
*Koningin jaloers*

Wat een leuke klemmetjes trouwens!!

[Dit bericht is gewijzigd door Koningin op 28-01-2003 09:08]

pi_8151373
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 08:33 schreef Koningin het volgende:
DIGGER, wat een prachtig kasteel
*Koningin jaloers*
Ja en dikke pech, kreeg gister einde middag telefoon: zit al volgeboekt

Nu moet het dan maar deze worden: http://www.parknasillahotel.com/mainindex.html

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_8151856
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 13:01 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Ja en dikke pech, kreeg gister einde middag telefoon: zit al volgeboekt

Nu moet het dan maar deze worden: http://www.parknasillahotel.com/mainindex.html

Och, dat ziet er ook niet verkeerd uit.
pi_8152013
ik ben nu druk op zoek naar een goede, betaalbare drukkerij voor onze trouwkaarten. Weet iemand hier of de meeste drukkerijen ook eigen ontwerp accepteren of dat ze toch wel vast zitten aan hun eigen assortiment trouwkaarten..heeft iemand hier ervaringen mee?

En hoe zit het met de tekst voor op een trouwkaart? Wat hebben/hadden jullie zelf op de kaarten staan?

She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_8153393
vind ze heel mooi kleintje maar ik heb er meer nodig dan 5
DoNt WoRrY Be hApPy 25-07-2003 dan ga ik trouwe
pi_8171744
Nou tis gelukt, huwelijksreis staat vast

Gistreren nog gebeld door de gastvrouw van de Feestzaal, het kan geregeld worden dat er Kilkenny en/of Guinness geschonken wordt, maar dan wel alleen uit fles.

Maar goed, ik wil het wel, het hoort er gewoon bij

Vanavond de DJ bellen om een afspraak te maken waarbij we de avond eens gaan doornemen. Die vent gaat muziek draaien die die zeker weten nog nooit in z'n leven gehoord danwel gedraaid heeft

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 29 januari 2003 @ 13:19:41 #84
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8172444
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 12:49 schreef DIGGER het volgende:

Gistreren nog gebeld door de gastvrouw van de Feestzaal, het kan geregeld worden dat er Kilkenny en/of Guinness geschonken wordt, maar dan wel alleen uit fles.

Maar goed, ik wil het wel, het hoort er gewoon bij

goed nieuws
quote:
Vanavond de DJ bellen om een afspraak te maken waarbij we de avond eens gaan doornemen. Die vent gaat muziek draaien die die zeker weten nog nooit in z'n leven gehoord danwel gedraaid heeft
Verzoeknummer: "Pass&Move (it's the Liverpool groove)"

Welk hotel zat ook alweer het dichts bij de feestzaal, dan probeer ik dat meteen te reserveren zodra de oppas rond is.

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_8172762
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 13:19 schreef Doc het volgende:

goed nieuws

Hey jij ineens hier o

D'r zullen er wel meer zijn die er zo over denken, past ook wel bij een Engels aangekleedde feestzaal.

quote:
Verzoeknummer: "Pass&Move (it's the Liverpool groove)"

Welk hotel zat ook alweer het dichts bij de feestzaal, dan probeer ik dat meteen te reserveren zodra de oppas rond is.

Zal dat zo ff doormailen.
pi_8178922
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 13:43 schreef TearSong het volgende:
ik ben nu druk op zoek naar een goede, betaalbare drukkerij voor onze trouwkaarten. Weet iemand hier of de meeste drukkerijen ook eigen ontwerp accepteren of dat ze toch wel vast zitten aan hun eigen assortiment trouwkaarten..heeft iemand hier ervaringen mee?

En hoe zit het met de tekst voor op een trouwkaart? Wat hebben/hadden jullie zelf op de kaarten staan?

Alles kan! Gewoon bij een paar drukkers langsgaan en vragen wat de mogelijkheden zijn. Vragen staat vrij hoor!

Voor wat betreft de prijs: dat ligt voor het grootste gedeelte aan de papiersoort en de hoeveelheid kleur en bedrukking (en ook op hoeveel zijden van de kaart).

Wij hebben het hele idee voor de kaart (we trouwen 20 februari 2004 pas..) al helemaal klaar.. zal even uploaden!

Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_8181945
Nog 50 dagen...

Ik zie het zo ontzettend zitten.
Er komt een rust over me heen. Bijna alles is geregeld. De ceremoniemeesters pakken het goed en serieus aan, het zit gewoon allemaal goed!

Over een week en een dag mijn jurk weer passen. De week daarna naar de kapper om te zorgen dat er een stukje af gaat, dat er weer een nieuw permanentje in komt (krullen zitten nu niet mooi meer) en 20 februari wordt de zonnebank afgeleverd. (weet even niet meer of ik dat al had verteld, ik huur voor 4 weken een zonnebank zodat ik niet naar zo'n studio hoef!)

Verder weinig te melden vanaf hier.
Ja... de taart is besteld. 6 lagen, het wordt moskovisch gebak (dus chipolata).

9 februari hebben ze overigens een bruidsbeurs bij de feestzaal, dus dan gaan we nog even kijken. We moeten ook een afspraak maken om daar de laatste dingen door te nemen maar het gaat perfect worden!

pi_8181979
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 11:26 schreef Kleintje het volgende:
Nog 50 dagen...

20 februari wordt de zonnebank afgeleverd. (weet even niet meer of ik dat al had verteld, ik huur voor 4 weken een zonnebank zodat ik niet naar zo'n studio hoef!)

Oh!! Maar dat is een idee!!! Wat kost dat ongeveer?!
Red de zeehond!
pi_8182103
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 11:28 schreef jellyrose het volgende:

[..]

Oh!! Maar dat is een idee!!! Wat kost dat ongeveer?!

http://www.solmax.nl
pi_8182157
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 11:34 schreef Kleintje het volgende:

[..]

http://www.solmax.nl

Thanks

Dat is echt niet duur trouwens!

Red de zeehond!
pi_8182194
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 11:38 schreef jellyrose het volgende:

[..]

Thanks

Dat is echt niet duur trouwens!

Dat vond ik ook.
Het gemak van eronder gaan wanneer JIJ wilt. Niet wanneer zo'n studio open is.
Het is ongeveer even duur, je kan nu vaker gaan en... anderen kunnen ook. Kost je nu alleen wel extra aan stroom!
pi_8182592
Digger .. Gaaf kasteel !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het is dat ik op het strand getrouwd ben maar een kasteel lijkt me ook erg gaaf.

Voor de rest iedereen succes met de voorbereidingen. Ik merk wel dat wij het stukken makkelijker hadden door geen groot feest te organiseren maar gewoon vrij knus samen gingen trouwen. geen last van taarten , organisaties, feest rompslomp en zo.

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_8183166
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 12:10 schreef Lord Dreamer het volgende:

Ik merk wel dat wij het stukken makkelijker hadden door geen groot feest te organiseren maar gewoon vrij knus samen gingen trouwen. geen last van taarten , organisaties, feest rompslomp en zo.

Sja het is wel een klus ja.

We waren 2 weken geleden bij de feestzaal om o.a. het diner te bespreken in een speciale eetzaal welke bij de zaal hoort.

Alleen hebben we voor Nederlandse begrippen zo veel mensen de hele dag mee (man of 65 zal dat zijn), dat dat dus totaal niet in de eetzaal zou passen....krijg je weer een nieuw dilemma.

Maar ach, aan de ander ekant vind ik zo veel mensen mee echt geweldig, lekker familie en vrienden om me heen, lekker uitgebreid eten met zo veel mensen etc.

Maar..... als het eenmaal voorbij is, zal er wel een 'last' van me afvallen, dan hoef ik me geen organisatorise zorgen meer te maken.

Jubileum moderator donderdag 30 januari 2003 @ 13:36:04 #94
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_8183946
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 12:52 schreef DIGGER het volgende:

Maar..... als het eenmaal voorbij is, zal er wel een 'last' van me afvallen, dan hoef ik me geen organisatorise zorgen meer te maken.

Digger en zich zorgen maken? Dat is nieuw voor mij.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_8184529
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 12:52 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Joh dan valt er zo'n last van je af dat wil je niet weten .. dan zit je echt in hogere sferen . echt waar. als iemand dan zegt je hebt een parkeer boete dan kan je er alleen maar om lachen bij wijze van spreken.

Althans voor mij , was ik in eens de stress van de laatste weken kwijt .. zomaar foetsie en verdwenen. heerlijk is dat.

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
pi_8184634
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 14:09 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Joh dan valt er zo'n last van je af dat wil je niet weten .. dan zit je echt in hogere sferen . echt waar. als iemand dan zegt je hebt een parkeer boete dan kan je er alleen maar om lachen bij wijze van spreken.

Althans voor mij , was ik in eens de stress van de laatste weken kwijt .. zomaar foetsie en verdwenen. heerlijk is dat.

Denk er wel aan dat je van je dag geniet.
Niet dat je je dan ook nog vanalles aan het bedenken bent.
pi_8184649
U-lerZzZ & Chayenn: 1 Feb 2003.
Wie?
pi_8185112
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 14:17 schreef Koningin het volgende:

[..]

Denk er wel aan dat je van je dag geniet.
Niet dat je je dan ook nog vanalles aan het bedenken bent.

Ik heb er heerlijk van genoten hoor . allemaal trouwens .. het liep allemaal zo soepel . eigenlijk was de stress al weg , toen we de trouwvergunning haalden op het eiland en het telefoontje kregen van de organisator zodat we wisten welk strand het was en op welke tijd het precies was. toen (dat was de eerste dag van de vakantie) viel alle stress in een keer weg.
pi_8185120
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 14:18 schreef het volgende:
U-lerZzZ & Chayenn: 1 Feb 2003.
Dat is AS zaterdag U-lerZzZ ,
  donderdag 30 januari 2003 @ 16:23:49 #100
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_8186586
quote:
En ik ben heus niet jaloers hoor
quote:
Béter!!
quote:
Zolang het maar geen Abruptum wordt
Mot ik de goeie man nog CDtjes van Dúchas bezorgen??
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 13:19 schreef Doc het volgende:
Hé! Kom jij ook al naar de 'brouw'loft?

Als we nu met zijn allen een hotel boeken, zouden we dan kwantumkorting krijgen??

[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 30-01-2003 16:25]

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')