quote:Ik heb ze te koop staan op marktplaats!
Op maandag 27 januari 2003 19:11 schreef chrisie het volgende:
ik zoek haarklemmetjes met ivoor kleurige roosjes, waar kan ik die krijgen bij de bruidszaak waar ik zaterdag was , was me ff te prijzig
Dit moet eigenlijk in V&A voortaan oke?
Wat een leuke klemmetjes trouwens!!
[Dit bericht is gewijzigd door Koningin op 28-01-2003 09:08]
quote:Ja en dikke pech, kreeg gister einde middag telefoon: zit al volgeboekt
Op dinsdag 28 januari 2003 08:33 schreef Koningin het volgende:
DIGGER, wat een prachtig kasteel
*Koningin jaloers*
Nu moet het dan maar deze worden: http://www.parknasillahotel.com/mainindex.html
quote:Och, dat ziet er ook niet verkeerd uit.
Op dinsdag 28 januari 2003 13:01 schreef DIGGER het volgende:[..]
Ja en dikke pech, kreeg gister einde middag telefoon: zit al volgeboekt
![]()
![]()
Nu moet het dan maar deze worden: http://www.parknasillahotel.com/mainindex.html
En hoe zit het met de tekst voor op een trouwkaart? Wat hebben/hadden jullie zelf op de kaarten staan?
Gistreren nog gebeld door de gastvrouw van de Feestzaal, het kan geregeld worden dat er Kilkenny en/of Guinness geschonken wordt, maar dan wel alleen uit fles.
Maar goed, ik wil het wel, het hoort er gewoon bij
Vanavond de DJ bellen om een afspraak te maken waarbij we de avond eens gaan doornemen. Die vent gaat muziek draaien die die zeker weten nog nooit in z'n leven gehoord danwel gedraaid heeft
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 12:49 schreef DIGGER het volgende:
Nou tis gelukt, huwelijksreis staat vastGistreren nog gebeld door de gastvrouw van de Feestzaal, het kan geregeld worden dat er Kilkenny en/of Guinness geschonken wordt, maar dan wel alleen uit fles.
Maar goed, ik wil het wel, het hoort er gewoon bij
quote:Verzoeknummer: "Pass&Move (it's the Liverpool groove)"
Vanavond de DJ bellen om een afspraak te maken waarbij we de avond eens gaan doornemen. Die vent gaat muziek draaien die die zeker weten nog nooit in z'n leven gehoord danwel gedraaid heeft
Welk hotel zat ook alweer het dichts bij de feestzaal, dan probeer ik dat meteen te reserveren zodra de oppas rond is.
quote:Hey jij ineens hier o
Op woensdag 29 januari 2003 13:19 schreef Doc het volgende:
goed nieuws
D'r zullen er wel meer zijn die er zo over denken, past ook wel bij een Engels aangekleedde feestzaal.
quote:Zal dat zo ff doormailen.
Verzoeknummer: "Pass&Move (it's the Liverpool groove)"Welk hotel zat ook alweer het dichts bij de feestzaal, dan probeer ik dat meteen te reserveren zodra de oppas rond is.
quote:Alles kan! Gewoon bij een paar drukkers langsgaan en vragen wat de mogelijkheden zijn. Vragen staat vrij hoor!
Op dinsdag 28 januari 2003 13:43 schreef TearSong het volgende:
ik ben nu druk op zoek naar een goede, betaalbare drukkerij voor onze trouwkaarten. Weet iemand hier of de meeste drukkerijen ook eigen ontwerp accepteren of dat ze toch wel vast zitten aan hun eigen assortiment trouwkaarten..heeft iemand hier ervaringen mee?En hoe zit het met de tekst voor op een trouwkaart? Wat hebben/hadden jullie zelf op de kaarten staan?
Voor wat betreft de prijs: dat ligt voor het grootste gedeelte aan de papiersoort en de hoeveelheid kleur en bedrukking (en ook op hoeveel zijden van de kaart).
Wij hebben het hele idee voor de kaart (we trouwen 20 februari 2004 pas..) al helemaal klaar.. zal even uploaden!
Ik zie het zo ontzettend zitten.
Er komt een rust over me heen. Bijna alles is geregeld. De ceremoniemeesters pakken het goed en serieus aan, het zit gewoon allemaal goed!
Over een week en een dag mijn jurk weer passen. De week daarna naar de kapper om te zorgen dat er een stukje af gaat, dat er weer een nieuw permanentje in komt (krullen zitten nu niet mooi meer) en 20 februari wordt de zonnebank afgeleverd. (weet even niet meer of ik dat al had verteld, ik huur voor 4 weken een zonnebank zodat ik niet naar zo'n studio hoef!)
Verder weinig te melden vanaf hier.
Ja... de taart is besteld. 6 lagen, het wordt moskovisch gebak (dus chipolata).
9 februari hebben ze overigens een bruidsbeurs bij de feestzaal, dus dan gaan we nog even kijken. We moeten ook een afspraak maken om daar de laatste dingen door te nemen maar het gaat perfect worden!
quote:Oh!! Maar dat is een idee!!! Wat kost dat ongeveer?!
Op donderdag 30 januari 2003 11:26 schreef Kleintje het volgende:
Nog 50 dagen...20 februari wordt de zonnebank afgeleverd. (weet even niet meer of ik dat al had verteld, ik huur voor 4 weken een zonnebank zodat ik niet naar zo'n studio hoef!)
quote:http://www.solmax.nl
Op donderdag 30 januari 2003 11:28 schreef jellyrose het volgende:[..]
Oh!! Maar dat is een idee!!! Wat kost dat ongeveer?!
quote:Thanks
Op donderdag 30 januari 2003 11:34 schreef Kleintje het volgende:[..]
Dat is echt niet duur trouwens!
quote:Dat vond ik ook.
Op donderdag 30 januari 2003 11:38 schreef jellyrose het volgende:[..]
Thanks
Dat is echt niet duur trouwens!
Het is dat ik op het strand getrouwd ben
maar een kasteel lijkt me ook erg gaaf.
Voor de rest iedereen succes met de voorbereidingen. Ik merk wel dat wij het stukken makkelijker hadden door geen groot feest te organiseren maar gewoon vrij knus samen gingen trouwen. geen last van taarten , organisaties, feest rompslomp en zo.
quote:Sja het is wel een klus ja.
Op donderdag 30 januari 2003 12:10 schreef Lord Dreamer het volgende:Ik merk wel dat wij het stukken makkelijker hadden door geen groot feest te organiseren maar gewoon vrij knus samen gingen trouwen. geen last van taarten , organisaties, feest rompslomp en zo.
We waren 2 weken geleden bij de feestzaal om o.a. het diner te bespreken in een speciale eetzaal welke bij de zaal hoort.
Alleen hebben we voor Nederlandse begrippen zo veel mensen de hele dag mee (man of 65 zal dat zijn), dat dat dus totaal niet in de eetzaal zou passen....krijg je weer een nieuw dilemma.
Maar ach, aan de ander ekant vind ik zo veel mensen mee echt geweldig, lekker familie en vrienden om me heen, lekker uitgebreid eten met zo veel mensen etc.
Maar..... als het eenmaal voorbij is, zal er wel een 'last' van me afvallen, dan hoef ik me geen organisatorise zorgen meer te maken.
quote:Digger en zich zorgen maken? Dat is nieuw voor mij.
Op donderdag 30 januari 2003 12:52 schreef DIGGER het volgende:Maar..... als het eenmaal voorbij is, zal er wel een 'last' van me afvallen, dan hoef ik me geen organisatorise zorgen meer te maken.
quote:Joh dan valt er zo'n last van je af dat wil je niet weten .. dan zit je echt in hogere sferen . echt waar. als iemand dan zegt je hebt een parkeer boete dan kan je er alleen maar om lachen bij wijze van spreken.
Op donderdag 30 januari 2003 12:52 schreef DIGGER het volgende:[..]
Maar..... als het eenmaal voorbij is, zal er wel een 'last' van me afvallen, dan hoef ik me geen organisatorise zorgen meer te maken.
Althans voor mij , was ik in eens de stress van de laatste weken kwijt .. zomaar foetsie en verdwenen. heerlijk is dat.
quote:Denk er wel aan dat je van je dag geniet.
Op donderdag 30 januari 2003 14:09 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Joh dan valt er zo'n last van je af dat wil je niet weten .. dan zit je echt in hogere sferen . echt waar. als iemand dan zegt je hebt een parkeer boete dan kan je er alleen maar om lachen bij wijze van spreken.
Althans voor mij , was ik in eens de stress van de laatste weken kwijt .. zomaar foetsie en verdwenen. heerlijk is dat.
quote:Ik heb er heerlijk van genoten hoor . allemaal trouwens .. het liep allemaal zo soepel . eigenlijk was de stress al weg , toen we de trouwvergunning haalden op het eiland en het telefoontje kregen van de organisator zodat we wisten welk strand het was en op welke tijd het precies was. toen (dat was de eerste dag van de vakantie) viel alle stress in een keer weg.
Op donderdag 30 januari 2003 14:17 schreef Koningin het volgende:[..]
Denk er wel aan dat je van je dag geniet.
Niet dat je je dan ook nog vanalles aan het bedenken bent.
quote:Dat is AS zaterdag U-lerZzZ ,
Op donderdag 30 januari 2003 14:18 schreef het volgende:
U-lerZzZ & Chayenn: 1 Feb 2003.
quote:En ik ben heus niet jaloers hoor
Nou tis gelukt, huwelijksreis staat vast
quote:Béter!!
Gistreren nog gebeld door de gastvrouw van de Feestzaal, het kan geregeld worden dat er Kilkenny en/of Guinness geschonken wordt, maar dan wel alleen uit fles.
quote:Zolang het maar geen Abruptum wordt
quote:Hé! Kom jij ook al naar de 'brouw'loft?
Op woensdag 29 januari 2003 13:19 schreef Doc het volgende:
Welk hotel zat ook alweer het dichts bij de feestzaal, dan probeer ik dat meteen te reserveren zodra de oppas rond is.
Als we nu met zijn allen een hotel boeken, zouden we dan kwantumkorting krijgen??
[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 30-01-2003 16:25]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |