abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8014181
Kleintje klinkt fantastisch dat passen make-up en haar.(en ik heb je toen gelijk gemaild he over je jurk hoe prachtig ik hem vind, heb je die wel gekregen dan?! )
Maar je veraard wel een hoop hoor, ik weet niet of je aanstaande meelees,anders zou ik als ik jou was het 1 en ander even wijzigen

Over ceremoniemeesters. Het is maar wat je wil. Wij hadden er helemaal geen 1. We hebben tegen vrienden en bekenden gezegt geen stukjes of wat dan ook te willen de ceremonimeester was dus ook niet nodig. Alles wijst zich dan toch vanzelf. We hadden een goeie dj gehuurd die speelde lekker en dansen en genieten maar.

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_8020977
quote:
Op maandag 20 januari 2003 19:18 schreef Lord Dreamer het volgende:
Trouwen in het buitenland

1e deelreis verslag en trouwfoto's

Ik heb het verslag gelezen, erg romatisch op het strand
In dat forum heb ik ook al gevraag hoe jullie op dat idee gekomen zijn??
Ik heb dit topic nl. niet helemaal vanaf begin gevolgd....
pi_8025898
quote:
Op maandag 20 januari 2003 16:54 schreef Lord Dreamer het volgende:
Zow we zijn er weer.. een echt verslag volgt nog in Travel , maar we wilden even zegen dat het fantastisch is geweest echt helemaal te gek
Welkom thuis vers gehuwd paar! Ik hoop dat jullie heel lang heel gelukkig met z'n tweetjes zullen zijn En wanneer mogen we op huwelijksvisite komen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_8033317
Hallo alle trouwlustigen.

Hebben jullie de site www.huwelijk.nl al gezien? Misschien wel tips voor a.s. bruidsparen. En anders is er nog http://trouwen.pagina.nl

Wisten jullie ook al dat je je trouwjurk kunt gebruiken als bekleding voor een wieg. Of hemeltje van een ledikantje.

Ik wens iedereen die gaat trouwen een heel fijne dag en dat jullie maar lang en gelukkig mogen leven.

Groetjes Trudie

† In Memoriam † dinsdag 21 januari 2003 @ 22:28:46 #55
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_8036896
Joeps, hier komt een update van Slaapmeisje:

Afgelopen zaterdag hebben Slaapvriendje en ik de opnames voor onze huwelijksuitnodigingCD voltooid. Er komen een aantal nummers op waar wij speciale herinneringen aan hebben en verder nog een eigen nummer van Slaapvriendje en nog een eigen nummer van een vriend van ons. Als introductie hebben we op de Weddingmarch een eigen gesproken tekst gemaakt. Erg leuk om te doen en het geeft de uitnodiging (naast het CD boekje) nog meer uitstraling en onze eigen draai.

Hier alvast de opsomming van de nummers op de CD:
1.Introductie
2.Voor de kleintjes
3.Peaceful easy feeling Eagles
4.Waiting to happen Marillion
5.You are the dream Ilse de Lange
6.Romeo & Juliet Dire Straits
7.Like lovers do Heather Nova
8.One [naam om privacy redenen weggehaald]
9.Sanctuary [idem]
10.Italian Plastic Crowded House
11.Still the One Shania Twain
12.Slaapliedje voor Bijtje Winnie de Poeh

Voor de kleintjes is een liedje voor alle kinderen van onze vrienden die de afgelopen paar jaar geboren zijn. Het is een combinatie van ´Op een klein stationnetje´ en ´Op een grote paddestoel´. De melodie van beide liedjes is precies hetzelfde, maar we hebben de tekst om en om genomen en zelf ingezongen. Ik ben benieuwd naar de reacties
Gisteravond samen met een vriend het ontwerp voor het CD boekje doorgenomen. De uiteindelijke keuze is gevallen op een ondergrond van een lavendelveld. Erg mooi omdat mijn trouwjurk ook knalpaars wordt!

Dit wordt de ondergrond:

Op de voorkant van het CD boekje komt een trouwfoto van onze beide ouders met als tekst: ´Als dit niet had plaatsgevonden...´. Op de binnenkant van het boekje gaat het dan verder met ´... dan was ons leven waarschijnlijk heel anders verlopen.´

De rest van de tekst gaat ongeveer als volgt:

Sinds op 26 december 1997 de vonk is overgesprongen, zijn wij onafscheidelijk. Met heel ons hart en ziel hebben wij besloten te gaan trouwen op: Donderdag 26 juni 2003.

en dan verder nog wat persoonlijke gegevens die ik hier natuurlijk niet neer ga zetten anders wordt het erg druk op onze trouwdag

Eind van de maand ga ik weer naar de vrouw die mijn trouwjurk voor mij maakt om maten op te nemen enzo. Verder heb ik ook al mijn ´huwelijksjuwelen´ ontvangen die ik had besteld op www.allesbehalvedejurk.nl en ze zijn prachtig!

Toen ik vorig jaar op 25 mei ten huwelijk was gevraagd, leek mij juni 2003 heel ver weg, maar tijd vliegt als je het druk hebt

Jompels,
Slaapmeisje

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_8038170
Klinkt allemaal erg leuk Slaapmeisje! Denk dat jullie hier wel erg leuke reacties op krijgen!

Onze uitnodigingen zijn klaar. Ik ga ze morgen ophalen!
Over precies 2 maanden zijn we nu nog aan het feest vieren en dan is het alweer voorbij! Jemig wat vliegt de tijd!!!!

quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 19:47 schreef Trudie67 het volgende:
Wisten jullie ook al dat je je trouwjurk kunt gebruiken als bekleding voor een wieg. Of hemeltje van een ledikantje.
Ik vind het behoorlijk duur! De jurk kan ik weer goed verkopen, ik ga toch niet dat kleine beetje stof wat je nodig hebt van zo'n dure jurk afhalen. Ik vind zoiets dus echt zonde.

Daarbij word ik debiel van de vraag of je nu gelijk aan kinderen begint.
Ik krijg de vraag bijna dagelijks en ik word er bijna depressief van!
Alsof je niet meer kan trouwen zonder gelijk een huis vol te fokken!

pi_8042993
Ik vind het ook raar dat mensen in je omgeving zodra je zegt dat je gaat trouwen aan kinderen denken. Dat is voor iedereen anders. Ikzelf ben eerst aan kinderen begonnen en daarna zijn we getrouwd. Bij ons is het nu eenmaal zo gelopen.

Ook voor iedereen anders is de bestemming van de trouwjurk. Ik vind het niet zonde van de jurk, ik vind het juist een leuke bestemming en herinnering.
Maar nogmaals niet iedereen denkt hierover hetzelfde en dat moeten we respecteren.

Hoop wel dat iedereen een onvergetelijke trouwdag hebben gehad of nog krijgen.

Groetjes

woensdag 22 januari 2003 @ 10:53:19 #58
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_8043157
Kleintje
LD nog van harte gefeliciteerd, ik ga zo jullie reisverslag es lezen.

Onze jacht naar de trouwtaart is zo goed als afgerond. We hebben een bakker gevonden die de taart in 5 lagen kan maken en dat vind ik iets mooier dan zo'n hoge van 7 lagen.De taart is heel mooi, niet te veel poespas maar toch een echt feestelijke taart.

Het leuke van alle voorbereidingen is te zien hoe meuterig ik over bepaalde dingen kan doen. Nooit van mezelf gedacht dat ik echt na zou gaan denken over de kleur bloemen op een bruidstaart

Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
pi_8043617
Ik ga zo de uitnodigingen halen en dan maar een lamme hand krijgen van het schrijven!

EW en Digger, fijn dat het is gelukt met de taarten. Bijzonder hoe moeilijk je kan doen over een kleur etc.. Het valt mij nu ook op.
Wij gaan zaterdag op taartenjacht. Ik vind hier ook de prijzen belachelijk. Maar goed, we komen er wel uit.
Probleem is nog dat we een goede zaak hadden uitgezocht, alleen bezorgen die de taart niet bij onze locatie, 3 km. te ver
En ik heb geen zin om daar ook iemand voor te moeten charteren.

pi_8043668
Trudie67,

Ik bedoelde het gisteren niet zo kwaad. Kwam er allemaal nogal bot uit, maar ik word zo moe van die vraag over kinderen en het gaat zo irriteren.
Tuurlijk zijn er stellen die gelijk aan kinderen beginnen, maar het lijkt nu zo'n ongeschreven regel trouwen = kinderen krijgen.

En wat iemand met zijn jurk doet moeten ze zelf weten. Maar ik vind het bijzonder zonde. Mijn jurk gaat weer in de verkoop. Hier thuis houden vind ik ook zonde. Dat ding wordt geel, je trekt het toch nooit meer aan en zoveel ruimte hebben we nu ook weer niet!

pi_8044218
He Kleintje,
Ik begrijp wat je bedoeld hoor. No hard feelings.

Groetjes Trudie

woensdag 22 januari 2003 @ 12:08:31 #62
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_8044534
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 11:21 schreef Kleintje het volgende:
En ik heb geen zin om daar ook iemand voor te moeten charteren.
Ik zou, geloof ik, de verantwoording ook niet echt willen als iemand mij dat vraagt voor zijn bruiloft. Ik zie gelijk de reclame van Centraal Beheer weer voor me met die geplette taart achter in de auto....
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
pi_8044771
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 23:20 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Daarbij word ik debiel van de vraag of je nu gelijk aan kinderen begint.
Ik krijg de vraag bijna dagelijks en ik word er bijna depressief van!
Alsof je niet meer kan trouwen zonder gelijk een huis vol te fokken!
Dat hebben ik en mijn vriend dus nu met trouwen. Omdat we al enige tijd bij elkaar zijn en al enkele jaartjes samen wonen, moet het nu ook maar tijd worden om te trouwen. Daar word je echt moet van........
Voor ons zelf weten we wel dat we ooit trouwen, maar nog niets concreets...........dus als we eenmaal getrouwd zijn moeten we kinderen fokken?
  Jubileum moderator woensdag 22 januari 2003 @ 12:23:07 #64
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_8044812
Toen wij 8 jaar geleden gingen trouwen dacht de omgeving ook dat het was omdat we kinderen wilden.
Daar waren we echt nog niet mee bezig, wij wilden gewoon graag bij elkaar zijn.
Gek werden we van de hoopvolle blikken richting mijn buik maar na een tijdje zakte dat gelukkig erg af.

Gezeur, tegenwoordig kan je toch ook trouwen zonder kinderen te willen.

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_8046096
Je kunt ook kinderen krijgen zonder te trouwen
pi_8085574
Gisteravond de huwelijksreis geboekt.

Dat wil zeggen: Vliegreis was al geboekt en we hebben nu een aantal accomodaties geboekt, de rest doen we op de bonnefooi.

www.cabracastle.com leek me wel een geschikte plek om een paar nachtjes door te brengen met m'n dan net officieel 'veroverde' prinses, in het toepasselijk genaamde plaatsje Kingscourt.

Ook een auto gehuurd uiteraard, dus in principe is dat wat betreft hetgeen we willen plannen afgehandeld.

En morgen de uitnodigingen ophalen, ben zeer benieuwd.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  Jubileum moderator vrijdag 24 januari 2003 @ 13:37:24 #67
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_8085640
Digje wat prachtig!!!
Kijk nou *smul*
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_8088170
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 13:31 schreef Koningin het volgende:
Je kunt ook kinderen krijgen zonder te trouwen
Joh je meent het.
pi_8088975
Digger wat gaaf!
Het ziet er prachtig uit!
pi_8128298
Wij hebben zaterdag de taart besteld.
Een hele mooie taart, moskovisch gebak noemen ze het, chipolata!

Echt heel bizar, dat ding wordt 6 lagen hoog!!!!
We moeten er behoorlijk wat extra voor betalen om hem te laten bezorgen, maar goed, dan is het wel hun verantwoording!

Tafelindeling hebben we al gemaakt, menu hebben we uitgezocht!
Morgen praten we met de ceremoniemeesters, hun krijgen de uitnodigingen en zorgen dat ze op tijd de deur uitgaan.

Verder heb ik een zonnebank gehuurd die ik een maand in huis krijg dan kan ik eronder wanneer ik wil, hoef ik niet naar een of andere studio. De prijs is bijna hetzelfde dus... ideaal!

Nog 53 dagen!

pi_8128312
spannend he kleintje nu alles zo dichtbij komt!!!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_8128319
quote:
Op maandag 27 januari 2003 09:17 schreef DarkElf het volgende:
spannend he kleintje nu alles zo dichtbij komt!!!
Heerlijk! Ik kijk er zo naar uit!
Al dat geregel en gepuzzel gaat straks allemaal goedkomen.
Ik heb top ceremoniemeesters, weet dat ik me op de dag zelf nergens druk over hoef te maken dus dat komt allemaal helemaal goed!
pi_8128324
quote:
Op maandag 27 januari 2003 09:19 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Heerlijk! Ik kijk er zo naar uit!
Al dat geregel en gepuzzel gaat straks allemaal goedkomen.
Ik heb top ceremoniemeesters, weet dat ik me op de dag zelf nergens druk over hoef te maken dus dat komt allemaal helemaal goed!

Lijkt me wel ja, en jij kan gewoon heerlijk genieten
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_8131271
quote:
Op maandag 27 januari 2003 09:16 schreef Kleintje het volgende:

Nog 53 dagen!

Ben ook al in dagen aan het aftellen.

Dit weekend bij m'n mams geweest, bij Oma langs geweest, bij m'n broertje (ceremoniemeester) langsgeweest, rn zodra de vraag kwam dat het nu toch wel langzamerhand dichtbij kwam, knalde ik in dagen, uren en minuten al uit hoe lang (kort) het nog zou duren

Herkenbaar?

Kaarten hebben we inmiddels dus binnen, grote schrijven/postzegel likken/vouwen etc kan beginnen.

O, ook leuk: heb dit weekend flink lopen oefenen op de openingsdans, en dat ging al best aardig

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_8138546
ik zoek haarklemmetjes met ivoor kleurige roosjes, waar kan ik die krijgen bij de bruidszaak waar ik zaterdag was , was me ff te prijzig
DoNt WoRrY Be hApPy 25-07-2003 dan ga ik trouwe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')