quote:Nou... van mij mogen die 30 dagen omvliegen!
Op woensdag 19 februari 2003 10:53 schreef TearSong het volgende:
ben ik overigens de enige die de laatste maanden voor de trouwerij ineens veel harder vind gaan?
Wij zijn nu 5 weken getrouwd .. ja de tijd gaat hard, en het bevalt perfectico
En dan vragen mensen: En hoe voelt het, als getrouwd stel? Zeg nou eerlijk... voelt het anders?
quote:Ik zie het ook niet zo letterlijk als de mooiste DAG van m'n leven, een trouwdag is voor mij de dag zelve plus al die dagen, uren van voorbereiding en dus veel meer dan een dag.
Op woensdag 19 februari 2003 12:07 schreef Icicle het volgende:
Ik ben sinds 20 september 2002 getrouwd.. Het ergste vond ik toen we 's avonds in onze bruidssuite lagen, en dat je dan beseft: De mooiste dag van je leven is voorbij!
Echt niet leuk..
En aangezien er nog een honeymoon bijhoort, de foto's die je later krijgt, is het ook niet meteen afgelopen met de dag, de trouwdag zelf zie ik meer als hoogtepunt van het geheel, wat eigenlijk begingt met de planning/het aanzoek en eindigt.....eehhhh...met babies
quote:zou je dat willen dan?
Op woensdag 19 februari 2003 12:07 schreef Icicle het volgende:
Zeg nou eerlijk... voelt het anders?
quote:Nee. haha! inderdaad... Dit is eigenlijk wel een goed antwoord wat ik al die mensen kan geven die het me vragen!
Op woensdag 19 februari 2003 13:20 schreef bixister het volgende:[..]
zou je dat willen dan?
quote:Voor mij voelt het wel een beetje meer dan hoe het daarvoor voelde
Op woensdag 19 februari 2003 14:22 schreef Icicle het volgende:[..]
Nee. haha! inderdaad... Dit is eigenlijk wel een goed antwoord wat ik al die mensen kan geven die het me vragen!
Het voelt net zo goed als ervoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |