abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8577738
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 10:53 schreef TearSong het volgende:
ben ik overigens de enige die de laatste maanden voor de trouwerij ineens veel harder vind gaan?
Nou... van mij mogen die 30 dagen omvliegen!
Ik heb er zo'n zin in.
Alles is geregeld dus we willen feesten!!!
pi_8577868
Alle net getrouwden, van harte gefeliciteerd ~!~

Wij zijn nu 5 weken getrouwd .. ja de tijd gaat hard, en het bevalt perfectico

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_8579381
Ik ben sinds 20 september 2002 getrouwd.. Het ergste vond ik toen we 's avonds in onze bruidssuite lagen, en dat je dan beseft: De mooiste dag van je leven is voorbij!
Echt niet leuk..
Je hebt er een heel jaar naar uitgekeken, vanalles geregeld. En ja, dan duren 24 uur niet zo lang!
Gelukkig prachtige trouwfoto's, video, kaartjes.. herinneringen..

En dan vragen mensen: En hoe voelt het, als getrouwd stel? Zeg nou eerlijk... voelt het anders?

pi_8580913
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 12:07 schreef Icicle het volgende:
Ik ben sinds 20 september 2002 getrouwd.. Het ergste vond ik toen we 's avonds in onze bruidssuite lagen, en dat je dan beseft: De mooiste dag van je leven is voorbij!
Echt niet leuk..
Ik zie het ook niet zo letterlijk als de mooiste DAG van m'n leven, een trouwdag is voor mij de dag zelve plus al die dagen, uren van voorbereiding en dus veel meer dan een dag.

En aangezien er nog een honeymoon bijhoort, de foto's die je later krijgt, is het ook niet meteen afgelopen met de dag, de trouwdag zelf zie ik meer als hoogtepunt van het geheel, wat eigenlijk begingt met de planning/het aanzoek en eindigt.....eehhhh...met babies

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_8581140
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 12:07 schreef Icicle het volgende:
Zeg nou eerlijk... voelt het anders?
zou je dat willen dan?
pi_8582878
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 13:20 schreef bixister het volgende:

[..]

zou je dat willen dan?

Nee. haha! inderdaad... Dit is eigenlijk wel een goed antwoord wat ik al die mensen kan geven die het me vragen!
Het voelt net zo goed als ervoor..
  donderdag 20 februari 2003 @ 03:50:56 #257
5096 defender
The CUB is back!Time to spam
pi_8600137
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 14:22 schreef Icicle het volgende:

[..]

Nee. haha! inderdaad... Dit is eigenlijk wel een goed antwoord wat ik al die mensen kan geven die het me vragen!
Het voelt net zo goed als ervoor..

Voor mij voelt het wel een beetje meer dan hoe het daarvoor voelde
You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')