Ga werken.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee. Waarom zou die poep en pies humor mij boeien?
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:18 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik had het lichaam van Cristiano Ronaldo moeten hebben. Wat ben ik nu?
Daar zou ik inderdaad eerder een vrouw>man inzien dan man>vrouw in Nikkie.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:16 schreef Bolasie het volgende:
Nou, haar/zijn vriend is ook een transgender als ik dit zo zie.
Wait whut? Heb je een bron? Klinkt ziek...quote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:18 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
In Amerika zijn er zelfs ''transvrouwen'' die vinden dat ze recht hebben op seks met lesbische vrouwen, omdat ze nou eenmaal vrouw zijn, ook al hebben ze nog een penis. Het is een vrouwelijke penis. En die lesbische vrouwen zijn transfoob als ze dat niet accepteren.
Vroeger had je je geaardheid en daar moest men respect voor hebben, nu ben je een of andere conservatieve klootzak als je NIET seksueel fluïde bent maar het lef hebt om volledig homo of hetero te zijn en een vastomlijnde voorkeur hebt.
Er wordt nergens gesuggereerd ook maar iets strafbaar te stellen?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:13 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Volgens mij kom je uit dit probleem alleen maar door een algemene regel op te stellen (Strafbaar is niet mededelen die informatie waarvan je redelijkerwijs moet begrijpen dat de ander die belangrijk vindt bij het bepalen of die met je wil neuken - of iets dergelijks). En dan krijg je dus afbakeningsprobpemen vrees ik.
Ik had het over spijt achteraf, omdat we dat (ook niet na #metoo) niet meewegen bij zedendelicten. Het gaat om de (on)wil op het koment zelf. Jouw voorstel zet wellicht wel de deur open voor strafrechtelijke bescherming van spijt achteraf (als ik dit had geweten, had ik het niet gedaan).
En dat laatste is iets waar je misschien niet aan wil (althans, het lijkt mij een slecht idee). In ieder geval open je daarmee een nieuwe #metoo-golf.
Zie je echt niet in hoe krom dit is? Of je het nou leuk vindt of niet, er zijn veel mensen (hetero mannen én vrouwen) die graag seks hebben met het andere geslacht en liever niet met het eigen geslacht of halve andere geslachten.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, op zich wel.
Het is wel bijzonder dat uitgerekend de mannen die geen rekening wensen te houden met de gevoelens van een vrouw die geboren is als een jongetje, wel vinden dat er met hun gevoelens zoveel rekening gehouden moet worden.
(Dit is geen sneer naar jou, want ik heb van jou begrepen dat je in ieder geval voor het fatsoen en de empathie gaat naar een transgender).
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:24 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Er wordt nergens gesuggereerd ook maar iets strafbaar te stellen?
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sterker nog, ik vind eigenlijk dat het strafbaar zou moeten zijn als je dit niet vertelt voor de seksuele handelingen.
Een homoquote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:18 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik had het lichaam van Cristiano Ronaldo moeten hebben. Wat ben ik nu?
Het gaat niet om die seksuele voorkeur, maar de drang om haar als hem te blijven bestempelen. Dat is ongevoelig en onfatsoenlijk. Van de andere kant eisen deze mannen dan weer wel het fatsoen dat de transgender vrouw hen vertelt dat ze transgender zijn. Dat is krom.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:25 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Zie je echt niet in hoe krom dit is? Of je het nou leuk vindt of niet, er zijn veel mensen (hetero mannen én vrouwen) die graag seks hebben met het andere geslacht en liever niet met het eigen geslacht of halve andere geslachten.
Heeft niets te maken met niet respecteren van gevoelens maar gewoon seksuele voorkeur. En die seksuele voorkeur is iets wat je als transgender dan weer dient te respecteren.
Een andere mening hebben is niet ongevoelig en onfatsoenlijk. Jij blijft doen alsof we hem bewust aan het pesten zijn ofzo.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het gaat niet om die seksuele voorkeur, maar de drang om haar als hem te blijven bestempelen. Dat is ongevoelig en onfatsoenlijk.
... Als je d'r niet verder of wil praten moet je dat ook zeggen. Dan stop ik geen moeite meer in mijn posts.quote:
Jawel.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:24 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Er wordt nergens gesuggereerd ook maar iets strafbaar te stellen?
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een andere mening hebben is niet ongevoelig en onfatsoenlijk. Jij blijft doen alsof we hem bewust aan het pesten zijn ofzo.
Daar gaat het toch ook niet om?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:16 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Er zijn hele volksstammen die enkel met iemand willen trouwen als ze nog maagd is. Nogmaals, wie zijn wij om te bepalen wie er met wie seks moet gaan hebben?
Jawel, want die vrouwen worden toch afgedaan omdat ze al een keer seks hebben gehad, terwijl dat geen ene flikker uitmaakt?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:31 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Daar gaat het toch ook niet om?
Er zijn ook genoeg vrouwen die walgen van een biseksuele man, moet een biseksuele man ook iedere keer dat hij een one night stand heeft vermelden dat hij wel bi is?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:32 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Jawel, want die vrouwen worden toch afgedaan omdat ze al een keer seks hebben gehad, terwijl dat geen ene flikker uitmaakt?
Het zijn maar precies de seksuele voorkeuren die je hebt.
Als je geen argumenten weet te bedenken moet je niet aan een discussie willen deelnemen.quote:
Ik begon met te zeggen dat ik de wet niet maak en dat ik vooral doel op de gevolgen die zoiets kan hebben op een mens. Ik denk dat dat nogal onderschat wordt.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:30 schreef Degodvader het volgende:
[..]
... Als je d'r niet verder of wil praten moet je dat ook zeggen. Dan stop ik geen moeite meer in mijn posts.
Ik begrijp echt niet waar je het over hebt. Het gaat helemaal niet over bepalen met wie iemand wel/geen seks heeft?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:32 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Jawel, want die vrouwen worden toch afgedaan omdat ze al een keer seks hebben gehad, terwijl dat geen ene flikker uitmaakt?
Het zijn maar precies de seksuele voorkeuren die je hebt.
Dat is een mening, gebaseerd op argumenten. (Fysieke geboorte, eventuele psychologische problemen op latere leeftijd.)quote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het gaat niet om die seksuele voorkeur, maar de drang om haar als hem te blijven bestempelen. Dat is ongevoelig en onfatsoenlijk.
Jammer dat je het dan bij de oneliner laat, en er niet verder over wil praten. Had een interessante kunnen zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je geen argumenten weet te bedenken moet je niet aan een discussie willen deelnemen.
[..]
Ik begon met te zeggen dat ik de wet niet maak en dat ik vooral doel op de gevolgen die zoiets kan hebben op een mens. Ik denk dat dat nogal onderschat wordt.
Als het jouw doel is om deze wet vorm te geven, nogmaals, daar ga ik niet over.
Dat ligt helemaal aan die persoon en hoe diegene er besluit om op te reageren.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg vrouwen die walgen van een biseksuele man, moet een biseksuele man ook iedere keer dat hij een one night stand heeft vermelden dat hij wel bi is?
Naar iemand refereren als 'hij' die zelf graag als 'zij' aangesproken wil worden en naar alle algemeen aanvaarde maatschappelijke maatstaven ook vrouw is, is nogal onbeschaafd. Als ik je een tip mag geven, blijf vooral in VBL je infantiele gedrag tentoonspreiden en tegen de tijd dat je wat meer scholing en levenservaring bezit kun je eens proberen met volwassenen in discussie te treden.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je geen argumenten weet te bedenken moet je niet aan een discussie willen deelnemen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |