Boehoehoe iemand heeft een afwijkende mening die niet in het straatje maatschappelijk correcte pijpers valt boehoehoehoe.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:49 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
De grenzeloze onzekerheid van De_Onnoembare wordt getriggerd als mensen die hij verder niet kent iets doen wat niet in zijn extreem conservatieve en bekrompen wereldbeeldje past. Dat is hier het enige probleem.
je hoeft wat een ander doet niet oké te vinden. Maar dat is dan jou mening en daar moet je het gewoon bij houden. Ga niet iemand proberen te dwingen om te leven naar jou wereld idee. Laat elkaar gewoon met rust.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:49 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
De grenzeloze onzekerheid van De_Onnoembare wordt getriggerd als mensen die hij verder niet kent iets doen wat niet in zijn extreem conservatieve en bekrompen wereldbeeldje past. Dat is hier het enige probleem.
Niks moet. Als jij niet inziet hoe enorm hersenloos je over komt met iemand die transgender is angstvallig als het originele geslacht te blijven benoemen dan moet jij dat weten.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus als je afwijkt van de norm moet je alles maar prima vinden?
Vermoedelijk is de onnoembare een christen en dus moet hij wel mensen bekeren tot zijn wereldbeeld.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:53 schreef Pendule het volgende:
[..]
je hoeft wat een ander doet niet oké te vinden. Maar dat is dan jou mening en daar moet je het gewoon bij houden. Ga niet iemand proberen te dwingen om te leven naar jou wereld idee. Laat elkaar gewoon met rust.
Christofoob! Xenofoob! Boomer!quote:
Die nikkie heeft maar 1 geslacht en dat is het mannelijke geslacht. Hou jezelf niet.voor de gek met je maatschappelijk geprogrammeerde meningquote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niks moet. Als jij niet inziet hoe enorm hersenloos je over komt met iemand die transgender is angstvallig als het originele geslacht te blijven benoemen dan moet jij dat weten.
Ik hoop dat je tot in den eeuwigheid gezien mag blijven worden als die oude blanke vent die geen westerse vrouw kon krijgen.
En jij als die soyboy die nooit neukt.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niks moet. Als jij niet inziet hoe enorm hersenloos je over komt met iemand die transgender is angstvallig als het originele geslacht te blijven benoemen dan moet jij dat weten.
Ik hoop dat je tot in den eeuwigheid gezien mag blijven worden als die oude blanke vent die geen westerse vrouw kon krijgen.
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:56 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Die nikkie heeft maar 1 geslacht en dat is het mannelijke geslacht. Hou jezelf niet.voor de gek met je maatschappelijk geprogrammeerde mening
Meid maak je niet zo druk om mijn seksleven.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:56 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
En jij als die soyboy die nooit neukt.
Religie veroorzaakt ellende. Niet omdat iemand ergens in geloofd, maar omdat dit soort mensen hun ideeën en levenswijze in je strot willen duwen. Laat elkaar gewoon met rust en blijf beleefd naar elkaar. Ookal heb je een andere idee van hoe je moet leven.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:54 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Vermoedelijk is de onnoembare een christen en dus moet hij wel mensen bekeren tot zijn wereldbeeld.
"transvrouw" handbalspeelster:quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom jij wel om dat van iemand anders dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Meid maak je niet zo druk om mijn seksleven.
Wat boeit het. Laat die Nikki lekker. Er wordt niemand mee benadeeld.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:56 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Die nikkie heeft maar 1 geslacht en dat is het mannelijke geslacht. Hou jezelf niet.voor de gek met je maatschappelijk geprogrammeerde mening
Nu ja. Met alle respect, het kon nou niet echt als een verrassing komen. Het is een kloon van Devine. Maar dat zal wel voor jullie tijd zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:01 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Ze heeft sinds 2018 een vriend en heeft dit pas recentelijk onthuld. Moet je je voorstellen, ben je eindelijk aan de vrouw... krijg je dit.
En nu? Transgenders in sporten is een vak apart. Klagen er vrouwen dat Nikkie ooit een jongetje was en te goed make up kan aanbrengen?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:00 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
"transvrouw" volleybal speelster:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://pluralist.com/hannah-mouncey-handball-australia/
En die vuige transfobe meisjes die niet met hem, ik bedoel haar wilde douchen. Tsssk
Die hiervoor
Nee, maar ik ga ook niet tegen ze liegen dat ze slank zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:01 schreef Pendule het volgende:
[..]
Wat boeit het. Laat die Nikki lekker. Er wordt niemand mee benadeeld.
We gaan toch ook geen dikke mensen weigeren omdat ze vies vet zijn?
Dat mag je zijn. Het enige wat je moet doen is het bij jezelf houden. Geen andere mensen ermee lastigvallen. Het zijn jou ideeën en levenswijze. Dat mag.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:55 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Christofoob! Xenofoob! Boomer!
Afijn, nee ik ben moslim en dit zijn mijn denkbeelden. Nu mag je er niets meer van zeggen he, anders ben je islamofoob.
Oohhhhhh dan is er opeens WEL een daadwerkelijk fysiek verschil? Aha.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En nu? Transgenders in sporten is een vak apart. Klagen er vrouwen dat Nikkie ooit een jongetje was en te goed make up kan aanbrengen?
Ik maak mij niet druk om iemand zijn seksleven, jij koppelt relaties aan seks blijkbaar. Kan je niks aan doen als SGP'er, dat is nu eenmaal je opvoeding.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:01 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Waarom jij wel om dat van iemand anders dan?
Nee, maar dat is het punt ook niet. Laat lekker langs je heen varen lieverd. Je zit jezelf zo op te fokken als je je overal druk over gaat zitten maken.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:02 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga ook niet tegen ze liegen dat ze slank zijn.
Voor de meerderheid vd mensen zit er wel een correlatie tussen die twee ja.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
jij koppelt relaties aan seks blijkbaar.
Ik ben moslim. Niet zo islamofoob, intolerant, niet divers, niet inclusief en xenofoob doen, witte man.quote:Kan je niks aan doen als SGP'er, dat is nu eenmaal je opvoeding.
Die ken ik inderdaad niet. Nikki is mijn type niet, maar haar stem en voorkomen zijn best geloofwaardig. Ik dacht dat het niet zo'n knappe vrouw is, niet dat het een man is alhoewel ik het nu ook zie aan haar kaaklijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:02 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Nu ja. Met alle respect, het kon nou niet echt als een verrassing komen. Het is een kloon van Devine. Maar dat zal wel voor jullie tijd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |