Je valt jezelf ermee lastig door dit topic te bekijken.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 08:12 schreef JochemSjakie het volgende:
Moet hij weten, val mij er niet mee lastig.
Het staat in iedere krant, komt voor in ieder journaal.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 10:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je valt jezelf ermee lastig door dit topic te bekijken.
Nee klopt. Dat bepalen je chromosomen. En die zijn nog steeds XY bij hem, ook na het afhakken en verminken van de penis, het verstoren van de hormoonhuishouding en het implanteren van siliconen.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 10:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij bepaalt wie man is en wie niet
De wetenschap, en die is t ook best wel over eens dat je na volledige transitie het stempel man mag dragen. Ook officieel in je paspoort.
Dat onderscheid bestaat niet, is verzonnen door Judith Butler, soyboy.quote:Daarnaats heb je nog geslacht en gender, wat niet hetzelfde is.
Go back to school, you little alpha/omega boy.
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 10:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarnaats heb je nog geslacht en gender, wat niet hetzelfde is.
Maar op welke manier ervaar je dit als lastig dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 10:42 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Het staat in iedere krant, komt voor in ieder journaal.
Zo zwart-wit is het blijkbaar niet, er zijn nog wel wat meer variaties mogelijk.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 10:51 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Nee klopt. Dat bepalen je chromosomen. En die zijn nog steeds XY bij hem, ook na het afhakken en verminken van de penis, het verstoren van de hormoonhuishouding en het implanteren van siliconen.
Paspoort is slechts een administratieve, papieren werkelijkheid.
[..]
Dat onderscheid bestaat niet, is verzonnen door Judith Butler, soyboy.
Er zijn ongeveer 0,03% intersekse personen, die hebben een genetische afwijking. Dat is echter NIET wat er met de overgrote meerderheid van transseksuelen aan de hand is. Die zijn gewoon XX of XY. Zoals 99,97% van de mensheid.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zo zwart-wit is het blijkbaar niet, ik neem aan dat je geen DNA hebt afgenomen bij haar?
who.int/genomics/gender/en/index1.html
Feiten geven niet om je gevoelens.quote:Verder bepaalt het je geslachtskenmerken, niet of het geslacht past bij wat je je voelt.
Dat kan niet. Ja mensen kunnen geestelijk in de war zijn. Sommigen denken ook dat ze een kat zijn. Of Napoleon. Zijn ze niet.quote:Jij voelt je blijkbaar man, ik ook. Da's mooi want we zijn mannen dus dat sluit dan mooi aan bij hoe we eruit zien.
De vraag is; waarom lijk jij niet te kunnen accepteren dat een vrouw geboren kan zijn in het lichaam van een man of vice versa?
Geloof? Nou, als ik het erop gooi dat ik moslim ben, dan is het opeens wel goed toch volgens jullie?quote:Voel je je daardoor slimmer dan anderen? Of gun je iemand het geluk niet om eruit te zien zoals diegene zich voelt? Of is het iets met je geloof? Is het genetisch bepaald? Of... waar zit dat in?
Jij maakt er een "politiek en sociaal agenda van", ik niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:42 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Nou nee hoor, ik ga de realiteit niet ontkennen voor jullie politieke en sociale agenda.
Alsof jij überhaupt een keuze zou zijn voor Nikkiequote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:04 schreef Solotovski het volgende:
Ik had heel die verloving afgeblazen als ik die vent was.
Maar gelukkig ben ik die vent niet en van mijn part leven ze lang en gelukkig
Idem. Dat Nikkie de geschiedenis verborgen houdt tijdens de eerste paar dates, soit. Maar als je jezelf gaat verloven en dan nog steeds niks tegen je partner zegt. Dan ben je de boel gewoon bewust aan het bedonderen.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:04 schreef Solotovski het volgende:
Staat best wel los van t feit of je man of vrouw, trans of cis bentquote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:10 schreef KingRadler het volgende:
je hebt ook transgenders die ook echt mooi zijn,
Zij is gewoon geen gezicht
Ok, dan blijf je in 1980 leven. Mij prima.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:42 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Er zijn ongeveer 0,03% intersekse personen, die hebben een genetische afwijking. Dat is echter NIET wat er met de overgrote meerderheid van transseksuelen aan de hand is. Die zijn gewoon XX of XY. Zoals 99,97% van de mensheid.
[..]
Feiten geven niet om je gevoelens.
[..]
Dat kan niet. Ja mensen kunnen geestelijk in de war zijn. Sommigen denken ook dat ze een kat zijn. Of Napoleon. Zijn ze niet.
[..]
Geloof? Nou, als ik het erop gooi dat ik moslim ben, dan is het opeens wel goed toch volgens jullie?![]()
Het gaat mij erom dat er gespeeld wordt met de realiteit. Er wordt nu keihard beweert dat 1+1 3 is en als je daar niet in meegaat omdat 1+1 2 is, dan ben je opeens 'intolerant', 'transfobisch' en meer van dat soort 1984 onzin. Daar doe ik niet in mee.
Een geboren man met pik en baard moet je tegenwoordig ook al vrouw noemen, anders wordt je ontslagen![]()
Nou nee hoor, ik ga de realiteit niet ontkennen voor jullie politieke en sociale agenda.
Thaise ladyboysquote:Op maandag 13 januari 2020 21:05 schreef Gehrman het volgende:
Ik ben weleens in Thailand geweest en zag dus al meteen dat het een kerel is.
Hoe kom je erbij dat hij van niks wist dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:08 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Idem. Dat Nikkie de geschiedenis verborgen houdt tijdens de eerste paar dates, soit. Maar als je jezelf gaat verloven en dan nog steeds niks tegen je partner zegt. Dan ben je de boel gewoon bewust aan het bedonderen.
Nou , vooral dat. En ze gaf in de video aan dat ze er nog steeds mee bezig zijn "he was shocked, we are still dealing with it, but it is a private matter". Lijkt me dat ze dan niet ruim voordat ze ging verloven al de kaarten op tafel heeft gelegd. Anders ben je de coming out met je vriendje niet nog steeds aan het verwerken. Al blijft het natuurlijk speculeren.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat hij van niks wist dan?
Lees wel dat ze het hem niet bijzonder snel verteld lijkt te hebben, dat zou ik niet pikken denk ik. Het is niet niks.
Wat een onzeker gejank weer.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:42 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Er zijn ongeveer 0,03% intersekse personen, die hebben een genetische afwijking. Dat is echter NIET wat er met de overgrote meerderheid van transseksuelen aan de hand is. Die zijn gewoon XX of XY. Zoals 99,97% van de mensheid.
[..]
Feiten geven niet om je gevoelens.
[..]
Dat kan niet. Ja mensen kunnen geestelijk in de war zijn. Sommigen denken ook dat ze een kat zijn. Of Napoleon. Zijn ze niet.
[..]
Geloof? Nou, als ik het erop gooi dat ik moslim ben, dan is het opeens wel goed toch volgens jullie?![]()
Het gaat mij erom dat er gespeeld wordt met de realiteit. Er wordt nu keihard beweert dat 1+1 3 is en als je daar niet in meegaat omdat 1+1 2 is, dan ben je opeens 'intolerant', 'transfobisch' en meer van dat soort 1984 onzin. Daar doe ik niet in mee.
Een geboren man met pik en baard moet je tegenwoordig ook al vrouw noemen, anders wordt je ontslagen![]()
Dat jij de realiteit ook op dat vlak ontkent, net zoals de fysieke realiteit van Nikky, dat is dan duidelijk ja.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Jij maakt er een "politiek en sociaal agenda van", ik niet.
Wacht even? Hij is verloofd met een vent en die zouden dus gaan trouwen en hij weet van niks?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:04 schreef Solotovski het volgende:
Maar gelukkig ben ik die vent niet en van mijn part leven ze lang en gelukkig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |