Ik bedoelde natuurlijk geboren als vrouw.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2020 20:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Een van de bekendste Nederlanders.
12m subs bitchquote:
Nee. Jelly heeft bijna 16 miljoen abonneesquote:Op maandag 13 januari 2020 21:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze is alleen de grootste Nederlandse YouTuber maar oke..
Mannen zijn overal t beste in. Die feministen gaan echt balenquote:Op maandag 13 januari 2020 23:34 schreef zomer86 het volgende:
Ik moet ook lachen om die leeghoofden die haar een held(in) noemen. Chantage is de enige reden waarom ze hiermee naar buiten is gekomen, anders was ze lekker op dezelfde voet verder gegaan. Wel sneu voor de vrouwen, nu blijkt dat een man nog meer weet van opmaken.
Helemaal mee eens. Ze wil vrouw zijn, en wordt nu gezien als transgender. Zie ook de reacties hier van mensen die 'haar' opeens weer 'hem' noemen.quote:Op maandag 13 januari 2020 23:32 schreef Za het volgende:
"Ik kan eindelijk mezelf zijn".
Nee juist niet.
Nu moet ze gedwongen publiekelijk als transgender door het leven, terwijl ze gewoon vrouw wilde zijn en zich altijd al zo voelde.
Het gaat er niet per se om, om de beste te zijn. Het gaat ook om eigenschappen die ervoor zorgen dat je het ver schopt.quote:Op maandag 13 januari 2020 23:35 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Mannen zijn overal t beste in. Die feministen gaan echt balen
quote:Op maandag 13 januari 2020 23:34 schreef zomer86 het volgende:
Wel sneu voor de vrouwen, nu blijkt dat een man nog meer weet van make-up.
Hoezo knap? Tegenwoordig geeft gay of transgender zijn juist een boost aan je carrière.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:41 schreef Faux. het volgende:
Wow
Wat knap. En wat stoer dat ze dit bekend maakt.
De rest heb je niet eens opgemerktquote:Op dinsdag 14 januari 2020 00:15 schreef Ciclon het volgende:
Zielig voor die kerel. Nu ondertussen alweer 4 bn'ers die een steekje los hebben in hun bovenkamer: Kelly, Renate van der Gijp, Loiza Lamers en deze kerel. Ik wacht op de eerste mens die beweert een hond te zijn, of andersom..
Alsof je dat niet in de gaten krijgt zodra het een beetje close begint te worden.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 00:32 schreef TheGentleman het volgende:
zou haar vriend het hebben geweten? vast wel toch?
zo niet, dan ben ik blij dat iemand haar chanteerde, want hij verdient het dat te weten
Ander steekjequote:Op dinsdag 14 januari 2020 00:25 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
De rest heb je niet eens opgemerkt
Die houdt van anaal schijnt, dus wss welquote:Op dinsdag 14 januari 2020 00:32 schreef TheGentleman het volgende:
zou haar vriend het hebben geweten? vast wel toch?
zo niet, dan ben ik blij dat iemand haar chanteerde, want hij verdient het dat te weten
En knttergekquote:Op dinsdag 14 januari 2020 00:21 schreef Flow3r het volgende:
Ik volg liever jessie Maya, supermooi en superlief![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |