Ik had nog nooit van die omgebouwde gehoord tot deze mentionquote:Op maandag 13 januari 2020 21:15 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon op TeleTekst BOVENAAN.
@:poepz0r
@:wereldgozer
@:jancees
@:caland
DIT KAN NIET.
quote:
Drowning in our brave new world...quote:
Is het photoshop of "puur" plamuur?quote:Op maandag 13 januari 2020 21:22 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met of zonder make up zag ze er ook echt vrouwelijk uit.![]()
Jammer voor haar dat ze zo gedwongen wordt nu, zie rechtse trollen al weer schreeuwen dat het voor de aandacht is
quote:Op maandag 13 januari 2020 20:52 schreef Nober het volgende:
Zo zie je maar weer mannen zijn ook beter in makeuppen.
Dickpics?quote:Op maandag 13 januari 2020 21:23 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Wel benieuwd wat voor bewijs die dan had.
Die eerstequote:Op maandag 13 januari 2020 21:22 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met of zonder make up zag ze er ook echt vrouwelijk uit.![]()
Jammer voor haar dat ze zo gedwongen wordt nu, zie rechtse trollen al weer schreeuwen dat het voor de aandacht is
Zijn ook genoeg video's van haar zonder make up, gewoon vrouwelijk hoorquote:Op maandag 13 januari 2020 21:23 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Is het photoshop of "puur" plamuur?
Ja dit dus.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:24 schreef Ronald het volgende:
Wel respect voor haar, met afstand de meest succesvolle Nederlandse internet ster. Ze heeft toch maar eigenhandig een miljoenen imperium opgebouwd met filmpjes die commercieel gigantisch aantrekkelijk zijn voor adverteerders.
Sowieso wel een kunst op zich.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die eerste
Nooit echt fan geweest van die bizarre plamuurlook (niet alleen bij haar natuurlijk), dat is echt totaal niet mijn ding, maar ik vind het wel knap hoe ze alles 'opgebouwd' heeft met hetgene waar ze verstand van heeft.
Nou boehoe....?quote:Op maandag 13 januari 2020 21:27 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
"Geef geld of ik bel john de mol op dat je vroeger een jongetje bent geweest"
Een goed verhaal, inclusief klassenfoto van toen, is al goed genoeg om het gerucht alleen al aan te wakkeren.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:27 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
"Geef geld of ik bel john de mol op dat je vroeger een jongetje bent geweest"
quote:Op maandag 13 januari 2020 21:23 schreef Lunatiek het volgende:
Heel FOK! van de leg omdat ze op een voormalige vent hebben zitten fappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |