Denk je werkelijk dat je enige vorm van gelijkheid kunt zien in dit figuur en een jongetje van 8? Een: "Nee weet ik niks van" reactie was al voldoende geweest.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:02 schreef Donna het volgende:
[..]
Iemand zou vast SBS6 gaan bellen ofzo. Je kan dan moeilijk ontkennen toch?
Ze is dat nu voor.
Noem me dom, maar ik zag het échte niet. Het kwam ook niet in me op toen ik weer eens een filmpje van haar aan het bekijken was. Ik vind dat ze een vrouwelijk gezicht heeft en haar stem is niet bepaald mannelijk. Dus nee, nooit aan gedacht.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:49 schreef Karina het volgende:
Ik ken haar niet dus ik heb een foto opgezocht, dat is toch overduidelijk?
Omdat chantage.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:43 schreef Scarface88 het volgende:
"Hey kijk ik ben transgender!" Waarom moet er een thema van worden gemaakt? Mij maakt het allemaal niets uit hoor maar je plakt jezelf wel weer meteen een label op.
Waarom moet dat? Ik kan zonder die info ook prima verder eigenlijk.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:59 schreef Kim-Holland het volgende:
Prima, hoor. Als ze er nu ook eerlijk voor uitkomt dat ze wel degelijk hulp heeft gehad dmv plastische chirurgie kunnen we allemaal weer verder met het leven.
Jij snapt er echt niks van. Alsof er niet een hondertal mensen zijn uit de jeugd van Nikkie die dit kunnen bevestigenquote:Op maandag 13 januari 2020 21:03 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat je enige vorm van gelijkheid kunt zien in dit figuur en een jongetje van 8? Een: "Nee weet ik niks van" reactie was al voldoende geweest.
Dan komt het principe waar rook is, is vuur naar voren. Doe niet zo naïef.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:03 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat je enige vorm van gelijkheid kunt zien in dit figuur en een jongetje van 8? Een: "Nee weet ik niks van" reactie was al voldoende geweest.
Als het niemand een reet kan schelen, dan heeft chantage ook geen nut. M.a.w. iedereen moet gewoon chillen en er niks bijzonders van maken.quote:
Ik heb het niet over een foto gehad. En dan nog???quote:Op maandag 13 januari 2020 21:03 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Volgens mij is zij een aantal jaren bekend, dan hebben die hondertal mensen alles geheim gehouden om het vervolgens te gaan bevestigen als een willekeurig iemand op het internet een foto van jongetje heeft?quote:Op maandag 13 januari 2020 21:05 schreef Faux. het volgende:
[..]
Jij snapt er echt niks van. Alsof er niet een hondertal mensen zijn uit de jeugd van Nikkie die dit kunnen bevestigen
Ze zegt alleen dat ze werd geblackmaild. Niemand zegt of het een willekeurig iemand is (het kan helaas voor haar net zo goed iemand dichtbij zijn) of dat het om een foto ging.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:08 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Volgens mij is zij een aantal jaren bekend, dan hebben die hondertal mensen alles geheim gehouden om het vervolgens te gaan bevestigen als een willekeurig iemand op het internet een foto van jongetje heeft?
Denk je dat iemand op het internet zonder enige achtergrondinformatie serieus wordt genomen alleen omdat die één foto zou hebben van een kleuter? Liegen hoeft al niet, geen aandacht/reactie aan geven is simpel zat.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:07 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een foto gehad. En dan nog???
Als iemand naar de pers stapt en zegt dat hij/zij vroeger bij Nikkie in de klas zat en het toen nog een jongetje was, dan kan je dat toch niet ontkennen? Zeker niet als je het toch van plan bent om ooit te zeggen. Sowieso ga je dan niet ontkennen lijkt me. Ze is wereldwijd beroemd zo te lezen, dus dan ben je wel goed de sigaar als je gaat zitten liegen.
Wat zit je nou te drammen op die foto dan?quote:Op maandag 13 januari 2020 21:10 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Denk je dat iemand op het internet zonder enige achtergrondinformatie serieus wordt genomen alleen omdat die één foto zou hebben van een kleuter? Liegen hoeft al niet, geen aandacht/reactie aan geven is simpel zat.
Ik vind het wel nieuws dat we kennelijk in een kutsamenleving zitten waar mensen gedwongen worden uit de kast te komen. Dat houdt in dat mensen nog banger worden om te zijn wie ze zijn. Dat zie je ook op scholen, LHBT-docenten houden dat angstvallig verborgen en kunnen zo ook geen rolmodel meer zijn. En dan nog verbaasd zijn dat zoveel jongeren depressief zijn.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als het niemand een reet kan schelen, dan heeft chantage ook geen nut. M.a.w. iedereen moet gewoon chillen en er niks bijzonders van maken.
En dit topic niet in NWS zetten, maar in SHO. In NWS impliceert het dat het heel belangrijk is. In SHO is maar SHO.
Met wat zou je anders willen "blackmailen"dan, puur op speculatie? Dit lijkt mij gewoon eerder een gefabriceerd verhaaltje om het maar een reden te geven.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:11 schreef Donna het volgende:
[..]
Wat zit je nou te drammen op die foto dan?
Liegen, dát helpt.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:03 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Haar.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:48 schreef Ixnay het volgende:
Ik zag hem een keer op straat.
1,90 m is hij minstens.
Mannelijke loop heeft hij ook.
quote:Op maandag 13 januari 2020 21:15 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Met wat zou je anders willen "blackmailen"dan, puur op speculatie? Dit lijkt mij gewoon eerder een gefabriceerd verhaaltje om het maar een reden te geven.
quote:Op maandag 13 januari 2020 21:07 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een foto gehad. En dan nog???
Als iemand naar de pers stapt en zegt dat hij/zij vroeger bij Nikkie in de klas zat en het toen nog een jongetje was, dan kan je dat toch niet ontkennen? Zeker niet als je het toch van plan bent om ooit te zeggen. Sowieso ga je dan niet ontkennen lijkt me. Ze is wereldwijd beroemd zo te lezen, dus dan ben je wel goed de sigaar als je gaat zitten liegen.
quote:
Nikkie kan ook voor jongens.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dan zal ze vroeger wel Nick de Jager hebben geheten dan?
quote:Op maandag 13 januari 2020 21:15 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon op TeleTekst BOVENAAN.
@:poepz0r
@:wereldgozer
@:jancees
@:caland
DIT KAN NIET.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |