Je had gewoon meer avondeten moeten eten flurpiequote:Op maandag 13 januari 2020 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Die snoepautomaat zou niet op tien meter van mijn kamer moeten staan
Ik zou er wel blij mee zijn.quote:Op maandag 13 januari 2020 19:46 schreef UitStraling het volgende:
Een onvruchtbare man is wel de ultieme manier van God om te zeggen dat je niet zijn beste creatie bent.
Wel sneu voor mensen die graag een kind zouden willenquote:Op maandag 13 januari 2020 19:46 schreef UitStraling het volgende:
Een onvruchtbare man is wel de ultieme manier van God om te zeggen dat je niet zijn beste creatie bent.
Als je ruilt met mijn zusje geeft dat wel wat leven in de brouwerijquote:
Voor sommige mannen en vrouwen zou onvruchtbaarheid wel een uitkomst zijn. Helaas is dat vaak niet het geval...quote:Op maandag 13 januari 2020 19:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel sneu voor mensen die graag een kind zouden willen
Helaas soms weinig aan te doen
quote:Op maandag 13 januari 2020 19:46 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op maandag 13 januari 2020 19:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Je had gewoon meer avondeten moeten eten flurpie
Heb je nog pubvoer op trouwens?
Ja ik ken zat mensen waarvan ik de man en vrouw wel onvruchtbaar zou wensenquote:Op maandag 13 januari 2020 19:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voor sommige mannen en vrouwen zou onvruchtbaarheid wel een uitkomst zijn. Helaas is dat vaak niet het geval...
Lekker!quote:Op maandag 13 januari 2020 19:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Fish & chips en bangers & mash
Ik had garden peas gevraagd maar kreeg de mushy peasquote:Op maandag 13 januari 2020 19:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker!
Ik maakte zaterdag mushy peas, lekker
Hey er zit een knop op je Tee Veequote:
Klagen, of gewoon die mush in de ogen van de ober wrijven.quote:Op maandag 13 januari 2020 19:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had garden peas gevraagd maar kreeg de mushy peas
De bangers waren lekker.
Juist!!quote:Op maandag 13 januari 2020 19:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hey er zit een knop op je Tee Vee
Die helpt je zo uit de purree
![]()
![]()
![]()
Ik heb het gewoon braaf opgegeten.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klagen, of gewoon die mush in de ogen van de ober wrijven.
Budaaaaaaaaquote:Op maandag 13 januari 2020 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon braaf opgegeten.
Als een brave protestant!quote:Op maandag 13 januari 2020 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon braaf opgegeten.
quote:Op maandag 13 januari 2020 19:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Een Yorkie is best lekker met koffie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |