Heb ik echt nooitquote:Op dinsdag 14 januari 2020 07:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb wel vaak dat ik 1 minuut voor de wekker gaat wakker word
Ik heb ook vaak dat een uur nadat de wekker ging ik me een beetje wakker voel.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 07:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb wel vaak dat ik 1 minuut voor de wekker gaat wakker word
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 08:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb ook vaak dat een uur nadat de wekker ging ik me een beetje wakker voel.
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 08:27 schreef Molo het volgende:
[..]NerdjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
quote:
quote:
Ik ben nog niet helemaal wakkerquote:Op dinsdag 14 januari 2020 08:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat ben ik niet van jou gewend
Toch goed voor een paar duizend stappenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Aww, m'n postwerk-wandeling is slechts 5km.
Het is mooi meegenomen ja.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 10:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Toch goed voor een paar duizend stappen
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is mooi meegenomen ja.
En ik kan tenminste in één klap door, auto moet naar garage voor keuren morgen. Anders had ik moeten wachten tot iemand me kwam oppikken. (Leenauto voor die nog geen 10km die ik ermee af zou leggen, vind ik onzin. Leenfiets doe ik niet aan.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |