Deze win ik denk ik.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Er vanuit gaan dat ik normaal kots![]()
Ik heb al drie mensen ondergekotst in mijn leven. Wel schattig dat je nummer vier wilt zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WTFquote:Op dinsdag 14 januari 2020 00:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Deze win ik denk ik.
Op de kermis, in zo'n enorm kutte attractie We gingen 2x achter elkaar want het was zo leuk. Tot ik de tweede keer dat ding in mijn maag gedrukt kreeg en dacht misschien is dit niet zo;n goed idee toch. Maar ja toen gingen we al.
Over mezelf zowel normaal als op de kop, over mijn mededraaiers waar ik regelmatig boven hing....
Een soort centrifuge maar dan een die alle kanten op gaat ook nog.
Zoiets maar dan zaten we allemaal aan de binnenkant. Elkaar aan te kijken en vol afschuw onder worden gekotst. Naja zij.
[ afbeelding ]
Gelukkig wel een stuk kleiner met minder mensen..
Haagsieeeequote:
Ik vond de foto op nos.nl eerder een 3d render. Het is gewoon TE nep allemaalquote:Op maandag 13 januari 2020 21:11 schreef Koen66 het volgende:
Wow die Nikkie een transgender, vond het wel een erg fors groot exemplaar maar dat verwachtte ik niet
Ben je docentequote:Op dinsdag 14 januari 2020 07:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Haagsieeee
Straks lesgeven, is lang geleden, maar heb er wel weer zin in
Somsquote:
Nice.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 07:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Soms
Nee dat niet maar het geven van klinische lessen behoort heel soms wel tot mijn taken. De betweter in mij vindt dat stiekem ook heerlijk
Gezelligquote:Op dinsdag 14 januari 2020 07:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja wel oke. Vandaag lange dag denk ik. Openen en dan vanaaf nog een borrel van 40 man ofzo.
Nee.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 07:53 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie wel eens dat je droomt over die wekker terwijl die af gaat?
Waar mag je les over geven?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 07:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Soms
Nee dat niet maar het geven van klinische lessen behoort heel soms wel tot mijn taken. De betweter in mij vindt dat stiekem ook heerlijk
regelmatig jaquote:Op dinsdag 14 januari 2020 07:53 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie wel eens dat je droomt over die wekker terwijl die af gaat?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |