Chillen dus? Als je iets in die buurt zoekt dan zou ik beter Sarajevo willen aanraden.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:34 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik schop hem. Gewoon omdat alles open is qua stedentrip.
Is Belgrado als vrouw alleen te doen? Ik ben niet van het stappen, wel van het lekkere eten, drankje en e-reader mee om ergens lang te blijven hangen. Wandelen, dat soort ouwewijvendingen.
Kan daar prima. Al weet ik niet hoe het is om als vrouw op reis te gaan. Laat staan alleen als vrouw.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:34 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik schop hem. Gewoon omdat alles open is qua stedentrip.
Is Belgrado als vrouw alleen te doen? Ik ben niet van het stappen, wel van het lekkere eten, drankje en e-reader mee om ergens lang te blijven hangen. Wandelen, dat soort ouwewijvendingen.
Sfeer, manier van uitgaan, wat er te zien/te doen is. Dan zou ik eerder Kiev aanraden.quote:Op zondag 15 december 2013 20:10 schreef BoerBert het volgende:
Waar zat dat in dan? Cultuur, uitgaan, hostels, afstanden?
Oke, bedanktquote:Op maandag 23 december 2013 13:39 schreef Skv het volgende:
[..]
Sfeer, manier van uitgaan, wat er te zien/te doen is. Dan zou ik eerder Kiev aanraden.
Volgende keer kan je beter iemand quoten, ik kwam per toeval hier terecht en zag je vraag. Bij een quote krijg je een melding.quote:
True, maar ik ga er altijd ook een beetje van uit dat iedereen gewoon z'n MyAT afloopt omdat ik dat ook altijd doequote:Op maandag 23 december 2013 13:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Volgende keer kan je beter iemand quoten, ik kwam per toeval hier terecht en zag je vraag. Bij een quote krijg je een melding.
Met vrienden is denk ik leuker maar in de zomermaanden ligt Belgrado ook wel op de Interrail backpacktrail dus dan kun je wel fellow travellers meetenquote:Op woensdag 16 maart 2016 11:33 schreef Katoenplukkert het volgende:
Kickje.
Ik zit even alle RyanAir en WizzAir bestemmingen door te spitten, en Belgrado's nachtleven lijkt mij interessant. Is het raadzaam om samen met vrienden daar heen te gaan, of is alleen ook wel te doen?
Ben een man van in de twintig.
Is maar net afhankelijk van wat je zelf wil. Alleen is prima te doen, ik ben er jaarlijks wel eens te vinden en vermaak me opperbest.quote:Op woensdag 16 maart 2016 11:33 schreef Katoenplukkert het volgende:
Kickje.
Ik zit even alle RyanAir en WizzAir bestemmingen door te spitten, en Belgrado's nachtleven lijkt mij interessant. Is het raadzaam om samen met vrienden daar heen te gaan, of is alleen ook wel te doen?
Ben een man van in de twintig.
Dat strand (let op: stenen) is op een beetje warme dag propvol. Toen ik in het water lag, realiseerde ik me dat het water wellicht niet heel fris was, aangezien het volgens mij stil water is in een groot aangelegd meer.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:03 schreef H0D3NPYL het volgende:
Hoe is dat strandje daar eigenlijk?
Mijn vrienden en ik zijn liefhebbers van de Oost-Europese steden, het is er in de zomer vaak lekker weer en het is vrij goedkoop (we zijn studenten). We hebben ons oog op Belgrado laten vallen. We zijn hiervoor naar Praag en Boedapest geweest. We willen eigenlijk ook lekker kunnen zwemmen en ik las toevallig over dat strandje.
Ik ben in Belgrado op een strand geweest met zand. Heet geloof ik Ada Cingalija en is vanaf het centrum gewoon met de bus te bereiken.quote:Op woensdag 18 mei 2016 08:55 schreef Zephyrus het volgende:
[..]
Dat strand (let op: stenen) is op een beetje warme dag propvol. Toen ik in het water lag, realiseerde ik me dat het water wellicht niet heel fris was, aangezien het volgens mij stil water is in een groot aangelegd meer.
In ieder geval, zwemmen of niet, het is een leuke manier om je onder de locals te mengen.
In mijn herinnering was het zand maar ik zie nu op de foto's dat het inderdaad om stenen gaat. Toen ik daar was waren ze gewoon huge vissen aan het voeren. Leuk om tussen te zwemmen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ben in Belgrado op een strand geweest met zand. Heet geloof ik Ada Cingalija en is vanaf het centrum gewoon met de bus te bereiken.
Leuk!quote:Op maandag 6 augustus 2018 14:07 schreef Meridiaan het volgende:
Kick. Ik ga een midweekjenaar Belgrado in het najaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |