abonnement Unibet Coolblue
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 29 januari 2020 @ 17:19:05 #276
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_191251227
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2020 17:17 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Voor de seks aub.

Na de seks wil ik gewoon neer dwarrelen als een blaadje en in elkaars armen in slaap vallen.
Om daarna lekker naar mijn eigen plek te rollen.

Diepe gesprekken kunnen de volgende dag wel weer.
Na goede seks wat fysieke liefde en niet teveel woorden
. Een blik, een uitademing, een aanraking, een glimlach. Meer is teveel.
Eens :Y
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_191251729
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2020 17:17 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Voor de seks aub.

Na de seks wil ik gewoon neer dwarrelen als een blaadje en in elkaars armen in slaap vallen.
Om daarna lekker naar mijn eigen plek te rollen.

Diepe gesprekken kunnen de volgende dag wel weer.
Na goede seks wat fysieke liefde en niet teveel woorden. Een blik, een uitademing, een aanraking, een glimlach. Meer is teveel.
Haha ja dat maakte ik ook vaak mee dan ging ik even naar het toilet om me op te frissen en dan lag ze daar te slapen al...

Sjezus ik mis haar toch echt....
pi_191251791
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 17:53 schreef Balthasar_Boma het volgende:

[..]

Haha ja dat maakte ik ook vaak mee dan ging ik even naar het toilet om me op te frissen en dan lag ze daar te slapen al...

Sjezus ik mis haar toch echt....
Ahw......dat klinkt wel lief......sterkte....
pi_191251812
quote:
17s.gif Op woensdag 29 januari 2020 18:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ahw......dat klinkt wel lief......sterkte....
Ja eerst deed het me niet zoveel dat mijn lief weg was, maar nu na 3 weken of zo komt het besef pas binnen. Het zijn al die kleine dingen die mij aan haar herinneren die steken nu wel.

Ze was ook wel een beetje mijn maatje meer dan een vriendin. Maar terug naar gewoon 'vrienden,' dat lukt gewoon niet meer denk ik, dan ga ik mezelf kastijden. Maar zonder haar als maatje kastijd ik mezelf ook, winnen gaat niet meer, en meedoen doet zeer.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2020 18:02:33 ]
pi_191251840
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 18:02 schreef Balthasar_Boma het volgende:

[..]

Ja eerst deed het me niet zoveel dat mijn lief weg was, maar nu na 3 weken of zo komt het besef pas binnen. Het zijn al die kleine dingen die mij aan haar herinneren die steken nu wel.

Ze was ook wel een beetje mijn maatje meer dan een vriendin. Maar terug naar gewoon 'vrienden,' dat lukt gewoon niet meer denk ik, dan ga ik mezelf kastijden. Maar zonder haar als maatje kastijd ik mezelf ook, winnen gaat niet meer, en meedoen doet zeer.
Ik ken het gevoel......heeft vooral tijd nodig.....
pi_191251858
quote:
17s.gif Op woensdag 29 januari 2020 18:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ik ken het gevoel......heeft vooral tijd nodig.....
Ja helaas niemand nie meer om mee te klappen, met haar deelde ik alles. Nu sta ik hier in een soort Tsjernobyl iedereen is hem gevlucht.

Hoe zijt gij er bovenop gekomen? Uiteindelijk toch vrienden gebleven of aparte wegen?
pi_191251871
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 18:06 schreef Balthasar_Boma het volgende:

[..]

Ja helaas niemand nie meer om mee te klappen, met haar deelde ik alles. Nu sta ik hier in een soort Tsjernobyl iedereen is hem gevlucht.

Hoe zijt gij er bovenop gekomen? Uiteindelijk toch vrienden gebleven of aparte wegen?
Nee, echt volledige afstand.....zelfs niet meer toen ik er weer bovenop was gekomen.....vooral afleiding gezocht met werken en familie/vriendinnen

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2020 18:08:57 ]
pi_191251886
quote:
17s.gif Op woensdag 29 januari 2020 18:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Nee, echt volledige afstand.....zelfs niet meer toen ik er weer bovenop was gekomen.....vooral afleiding gezocht met werken en familie/vriendinnen
Soms nog spijt van of is het beter zo?
Ja ik heb niet zoveel backup, maar ik red me wel ook al ben ik alleen.

Bedankt voor deze korte wisseling van woorden. :) Dat deed me even goed en had ik even nodig.
pi_191251912
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 18:10 schreef Balthasar_Boma het volgende:

[..]

Soms nog spijt van of is het beter zo?
Ja ik heb niet zoveel backup, maar ik red me wel ook al ben ik alleen.

Bedankt voor deze korte wisseling van woorden. :) Dat deed me even goed en had ik even nodig.
Soms kun je dit ook juist dit beter in je eentje verwerken, daar leer je zelf her meeste van.....en ook al kom je op dat dieptepunt, daarna kun je alleen maar weer de goede kant op....
pi_191251964
quote:
17s.gif Op woensdag 29 januari 2020 18:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Soms kun je dit ook juist dit beter in je eentje verwerken, daar leer je zelf her meeste van.....en ook al kom je op dat dieptepunt, daarna kun je alleen maar weer de goede kant op....
Soit zo zal het zijn, bedankt. :)
pi_191251978
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 18:16 schreef Balthasar_Boma het volgende:

[..]

Soit zo zal het zijn, bedankt. :)
Graag gedaan!
pi_191252018
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 17:06 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Nu is het toch een stuk aangenamer aangezien bijna iedereen zich scheert beneden.
Ook dat is niet specifiek van deze tijd en/of cultuur. ;)
  donderdag 30 januari 2020 @ 12:51:33 #288
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_191262900
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 16:34 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Uiteraard, moet lekker fris zijn.
Ik ben eens zo gek geweest op iemand, en had zulke geweldige seks met hem, dat ik zelfs z’n sperma heerlijk vond. O+
Het schijnt zo te zijn dat je de smaak van je sperma kunt beïnvloeden door je eten en drinken. Toen ik dat las heb ik een (s)experiment uitgevoerd en begonnen met alleen nog water te drinken en veel zoet fruit, ijs en chocolade te eten en verder geen knoflook en dergelijke meer.
De reacties hierop waren na 1,5 - 2 weken alom zeer positief,

*O* *O* *O* *O* *O*
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 30 januari 2020 @ 13:23:59 #289
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_191263438
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 09:11 schreef VarkensHart het volgende:

[..]

Van alle vrouwen. Veel praatjes en geluiden maar weinig kwaliteit
Ook diegenen die zo geil praten en doen. Daar past het gezegde, heet in de mond, koud in de kont.
De mooie meiden zijn vaak niet goed of zelfs bijzonder in bed.
Ik heb tenminste persoonlijk die ervaring dat het vaker net de stille muurbloempjes zijn die bijzonder lekker vrijen. Geil zijn, maar dan zonder show en in de privacy van een kamer. Daar waar die opvallend mooie en geil acterende vrouwen vaak zwaar tegenvallen.

Kan ook toeval zijn maar denk het niet.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 30 januari 2020 @ 13:30:12 #290
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_191263529
Ik heb een documentaire gezien waarin wetenschappelijk werd verklaard hoe het zit met reuk en sex. Reuk is veel belangrijker dan men denkt.
Volgens het programma zijn wij, mensen o te delen in 5 hoofdgeuren. Zowel de mannen als de vrouwen, dezelfde 5 hoofdgeuren.
Een partner met dezelfde geur vindt men niet lekker ruiken, en dat wordt dus ook niks. De reden of de uitleg was dat dat samenhing met genen en de natuur wil dat genen zich vermengen en niet teveel van dezelfde soort.
Ik realiseer mij het staat er een beetje vreemd maar misschien dat iemand die goed is met de computer hier nog wat over kan vinden.

:? :? :?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 30 januari 2020 @ 19:59:05 #291
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_191268240
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 13:30 schreef LeesFoknl het volgende:
Ik heb een documentaire gezien waarin wetenschappelijk werd verklaard hoe het zit met reuk en sex. Reuk is veel belangrijker dan men denkt.
Volgens het programma zijn wij, mensen o te delen in 5 hoofdgeuren. Zowel de mannen als de vrouwen, dezelfde 5 hoofdgeuren.
Een partner met dezelfde geur vindt men niet lekker ruiken, en dat wordt dus ook niks. De reden of de uitleg was dat dat samenhing met genen en de natuur wil dat genen zich vermengen en niet teveel van dezelfde soort.
Ik realiseer mij het staat er een beetje vreemd maar misschien dat iemand die goed is met de computer hier nog wat over kan vinden.

:? :? :?
Alles draait om geur, dat is niets nieuws :)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_191292632
Mn vriendin vindt lekker om te zien hoe ik er van geniet en ze me hoort kreunen en een soort machtsspelletje, ze voelt aan als ik bijna klaar kom en dan stopt ze weer en gaat ze verder. Top gewoon en mag ook in haar mond klaar komen. Heb t zelf ook al op. En daarentegen hou ik van beffen en daar geniet ze ook van. En ze heeft me al eens anaal genomen, prostaat stimuleren is geweldig. We zijn zelfs laatst naar een parenclub gegaan. We wilden eens een trio of een kwartet, maar paar vrienden die we hebben gevraagd stonden er nog niet echt voor open, vooral de mannen niet. Dus dan daar maar en we hebben er beide van genoten. Tja zolang je er over praat en je je fantasies met elkaar deelt. Dan kun je samen er echt van genieten.
pi_191293441
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 12:51 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Het schijnt zo te zijn dat je de smaak van je sperma kunt beïnvloeden door je eten en drinken. Toen ik dat las heb ik een (s)experiment uitgevoerd en begonnen met alleen nog water te drinken en veel zoet fruit, ijs en chocolade te eten en verder geen knoflook en dergelijke meer.
De reacties hierop waren na 1,5 - 2 weken alom zeer positief,

*O* *O* *O* *O* *O*
Knap, want dat fabeltje is inmiddels al heel vaak gedebunked.

Moet je wel dubbelblind testen.

Anders krijg je net zoiets als die mensen die het verschil tussen een bitrate van 128 kbs en lossless horen (dubbelblind slaagt niemand daarin).
pi_191293457
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 13:23 schreef LeesFoknl het volgende:

De mooie meiden zijn vaak niet goed of zelfs bijzonder in bed.
Ook al onzin. Maar wellicht een prettige gedachte voor mannen die alleen maar kunnen dromen van de mooie meiden.
pi_191297830
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 13:23 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ook diegenen die zo geil praten en doen. Daar past het gezegde, heet in de mond, koud in de kont.
De mooie meiden zijn vaak niet goed of zelfs bijzonder in bed.
Ik heb tenminste persoonlijk die ervaring dat het vaker net de stille muurbloempjes zijn die bijzonder lekker vrijen. Geil zijn, maar dan zonder show en in de privacy van een kamer. Daar waar die opvallend mooie en geil acterende vrouwen vaak zwaar tegenvallen.

Kan ook toeval zijn maar denk het niet.
Echt onzin, tenminste bij mij. Ik heb heel graag sex en steek dat ook niet onder stoelen of banken, heb al vaak gehoord dat ik het er goed vanaf breng en ik zie er best leuk uit, krijg iig genoeg aandacht...
pi_191297872
Mijn vriend vind het denigrerend voor mij als ik hem pijp. Maar ik vind het zelf totaal geen probleem. Zijn er meer mannen die dat zo vinden? Waarom dan?
pi_191298253
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 18:34 schreef Januskowski het volgende:
Mijn vriend vind het denigrerend voor mij als ik hem pijp. Maar ik vind het zelf totaal geen probleem. Zijn er meer mannen die dat zo vinden? Waarom dan?
Nee, totaal niet.

Daarnaast heb ik er ook geen enkele moeite mee om dingen te doen die wel denigrerend zijn. Dat geeft het weer een andere dimensie.
pi_191298292
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 18:34 schreef Januskowski het volgende:
Mijn vriend vind het denigrerend voor mij als ik hem pijp. Maar ik vind het zelf totaal geen probleem. Zijn er meer mannen die dat zo vinden? Waarom dan?
Ben dan wel een vrouw, maar ik heb die ervaring ook niet, bovendien vind ik het vaak wel fijn als een man een beetje dominant is.
En als je het andersom bekijkt, eigenlijk heb jij op dat moment juist de leiding. 1 beet en hij is als was in je handen >:)
  zondag 2 februari 2020 @ 03:04:07 #299
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_191303479
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 11:40 schreef funnywell het volgende:
Mn vriendin vindt lekker om te zien hoe ik er van geniet en ze me hoort kreunen en een soort machtsspelletje, ze voelt aan als ik bijna klaar kom en dan stopt ze weer en gaat ze verder. Top gewoon en mag ook in haar mond klaar komen. Heb t zelf ook al op. En daarentegen hou ik van beffen en daar geniet ze ook van. En ze heeft me al eens anaal genomen, prostaat stimuleren is geweldig. We zijn zelfs laatst naar een parenclub gegaan. We wilden eens een trio of een kwartet, maar paar vrienden die we hebben gevraagd stonden er nog niet echt voor open, vooral de mannen niet. Dus dan daar maar en we hebben er beide van genoten. Tja zolang je er over praat en je je fantasies met elkaar deelt. Dan kun je samen er echt van genieten.
De mannen wilden niet? Is je vriendin euh .... wat minder knap?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 2 februari 2020 @ 03:09:46 #300
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_191303490
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 18:30 schreef thecleaninglady het volgende:

[..]

Echt onzin, tenminste bij mij. Ik heb heel graag sex en steek dat ook niet onder stoelen of banken, heb al vaak gehoord dat ik het er goed vanaf breng en ik zie er best leuk uit, krijg iig genoeg aandacht...
Dat gezegde kent men toch wel? Heet in de mond, koud in de kont. vallen!
Men noemt een koe niet bont of er zit wel een vlekje aan.
En uiteraard, uitzonderingen bevestigen de regel.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')