Ik neem aan dat jij wel begrijpt wat er leuk is aan beffen?quote:Op maandag 13 januari 2020 17:22 schreef Atak het volgende:
Dat snap ik echt niet, hé. Ik heb liever gewoon normale seks. Van mij hoeft het helemaal niet. Ook van die geluidjes erbij “hmm”, etc. Ik was ook ongeschoren etc maar ze wilde het per se doen. Dat vrouwen dat leuk vinden snap ik niet. Het is toch nasty wat er allemaal uitkomt.
Nou, da's voor mij een moetje hoor. Als mijn vriendin daar niks aan vindt, hoor je mij niet klagenquote:Op maandag 13 januari 2020 17:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij wel begrijpt wat er leuk is aan beffen?
Zo ja, even rustig gaan zitten en langer nadenken.
Beffen vind ik vies.quote:Op maandag 13 januari 2020 17:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij wel begrijpt wat er leuk is aan beffen?
Zo ja, even rustig gaan zitten en langer nadenken.
quote:
Orale seks is onderdeel van "gewoon normale seks".quote:
Deze snap ik niet zo. Wat komt er allemaal uit dan?quote:Op maandag 13 januari 2020 17:22 schreef Atak het volgende:
Het is toch nasty wat er allemaal uitkomt.
O, ik vind het heerlijk om te doen.quote:Op maandag 13 januari 2020 17:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, da's voor mij een moetje hoor. Als mijn vriendin daar niks aan vindt, hoor je mij niet klagen
Ik ook.quote:Op maandag 13 januari 2020 18:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
O, ik vind het heerlijk om te doen.
Ja, die van mij niet. Vriendin enzo.quote:Op maandag 13 januari 2020 18:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik ook.
En ja, dames, DM staat open LOL.
Deze post dus.quote:Op maandag 13 januari 2020 18:31 schreef fathank het volgende:
Pijpen lijkt me niks inderdaad, moet daar TS wel gelijk in geven.
Gepijpt worden daarentegen
Dat vinden meer mannen net zo, die vinden beffen vies.quote:
Dit.quote:Op maandag 13 januari 2020 18:41 schreef Ifrane het volgende:
Gepijpt worden![]()
Maar dan ook:
Beffen![]()
De dame zien genieten van mijn kunsten is heerlijk. Maar is al genoemd hier.
Tussen 'er niet mee zitten' en oprecht leuk vinden zit een wereld van verschil. Voor beide geslachten denk ikquote:Op maandag 13 januari 2020 21:02 schreef Cityboy het volgende:
[..]
Dat vinden meer mannen net zo, die vinden beffen vies.
Die willen zelf wel graag gepijpt worden, maar hun meissie willen ze niet eens beffen.
Man man man.
Een beetje tongkunstenaar kan een vrouw helemaal gek maken.
Net als dat een goede pijpster een man kan laten kronkelen.
Een goede beffer zit er gewoon niet mee, die likt en tongt een kutje tot de vrouw niet meer kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |