Ja hè? Ik vind dat zo mooi om te zien!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:01 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Ah, mooie kinders. Het is ook echt een mini van jouw man en een mini-jij!![]()
.
Dat verwacht hij natuurlijk nu elke dag.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:40 schreef LeSage het volgende:
Mijm was net voor het eerst op de speelzaal. Totaal geen moeite dat ik weg ging, wel enorme blijdschap dat ik hem op kwam halen.
Hij viel met zijn neus in de boter, want ze hadden muziek-ochtend en er waren allemaal kinderen van groep 7 en 8 van de inpandige basisschool met muziekinstrumenten langs
Och, wat ontzettend lief! Laat weten hoe het ging!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:12 schreef vencodark het volgende:
Morgen gaat Z. voor het eerst naar peuterdansles.Het is echt een zing - en dansmeisje.
Op een balletschool dus wie weet kan ze dat later ook nog wel doen.
Echt, de schattigheid is nu al onverdraagbaar.![]()
Ha, jouwes ook al voor het eerst vandaag!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:40 schreef LeSage het volgende:
Mijm was net voor het eerst op de speelzaal. Totaal geen moeite dat ik weg ging, wel enorme blijdschap dat ik hem op kwam halen.
Hij viel met zijn neus in de boter, want ze hadden muziek-ochtend en er waren allemaal kinderen van groep 7 en 8 van de inpandige basisschool met muziekinstrumenten langs
Het is ook een relaxed en makkelijk kind (avondeten vrijwel altijd weigeren en precies nooit een nacht doorslapen daargelatenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:47 schreef vencodark het volgende:
Fijn dat het goed ging met O’tje! Maar had je iets anders verwacht? Lijkt mij, door je verhalen, een heel relaxed en makkelijk kind.
Oh wat fijn dat het goed ging!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:40 schreef LeSage het volgende:
Maar je gaat toch vaak met hem op pad en dan kom je vast wel andere kinderen tegen?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:52 schreef minilot het volgende:
[..]
Het is ook een relaxed en makkelijk kind (avondeten vrijwel altijd weigeren en precies nooit een nacht doorslapen daargelaten) maar tot dusver is -ie natuurlijk twee jaar onafgebroken bij mij geweest en nauwelijks in contact met andere kinderen, dus ik hield (en hou) wel een slag om de arm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat lief!quote:Op donderdag 6 februari 2020 08:58 schreef vencodark het volgende:
Gisteren had Z. dansles. Allemaal mini peutertjes met balletpakjes enzo.
Z. wilde vooral nog blijven kijken maar vond de muziek heel leuk en vroeg mij soms toch even samen in het zaaltje mee te doen of rond te lopen.
Volgende week nog een proefles.
Zo herkenbaar, ditquote:Op donderdag 6 februari 2020 09:57 schreef FlyingFish het volgende:
Ik vind dat alles zelf doen maar vermoeiend vaak, want het moet ook op een bepaalde onhandige plaats, en als ik het waag om toch te helpen moet alles uit en opnieuw aan. En jassen kunnen ze bijvoorbeeld al een jaar zelf aantrekken, maar als het een keer echt handig uit komt dat ze dat zelf doen is het opeens “kan ik niet, mama helpen”.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |