Ik wist dat jij zou gaan reageren.quote:Op maandag 13 januari 2020 02:00 schreef SebbeSwensje het volgende:
Users op de linkerbaan zijn dan al thuis terwijl al die schildpadden die de rechterbaan opgedrukt zijn nog aan het rondslenteren zijn.
Ja maar linksen doen kantoorbaan hé, beetje notulist spelen. Het rechtse volk doet fysiek zwaar werk.quote:Op maandag 13 januari 2020 02:00 schreef SebbeSwensje het volgende:
Users op de linkerbaan zijn dan al thuis terwijl al die schildpadden die de rechterbaan opgedrukt zijn nog aan het rondslenteren zijn.
Ik wist dat jij dat wist. ~ Loesjequote:Op maandag 13 januari 2020 02:01 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik wist dat jij zou gaan reageren.
Dat fysieke doen vaak wel de domme mensen dus dat klopt welquote:Op maandag 13 januari 2020 02:02 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ja maar linksen doen kantoorbaan hé, beetje notulist spelen. Het rechtse volk doet fysiek zwaar werk.
Goed punt. Die mensen zijn dus makkelijker te ronselen voor een eventuele revolutie.quote:Op maandag 13 januari 2020 02:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dat fysieke doen vaak wel de domme mensen dus dat klopt wel
Dat zijn ook gelijk het soort mensen die vaak geen kwaad in de zin hebben. Die zullen niet denken van hé, hoe ga ik die persoon naaien. Je kan beter een vriend hebben die dom is en een echte vriend is dan een toneelspeler, en ja dat zijn vaak de intelligentere, ik kan het weten.quote:Op maandag 13 januari 2020 02:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dat fysieke doen vaak wel de domme mensen dus dat klopt wel
En fysiek vaak in betere staat. Hé, RIGHT WING ARMY!!quote:Op maandag 13 januari 2020 02:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Goed punt. Die mensen zijn dus makkelijker te ronselen voor een eventuele revolutie.
quote:Op maandag 13 januari 2020 02:06 schreef Pendule het volgende:
[..]
Dat zijn ook gelijk het soort mensen die vaak geen kwaad in de zin hebben. Die zullen niet denken van hé, hoe ga ik die persoon naaien. Je kan beter een vriend hebben die dom is en een echte vriend is dan een toneelspeler, en ja dat zijn vaak de intelligentere, ik kan het weten.
Jup.quote:Op maandag 13 januari 2020 02:08 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
Wekelijkse linkse wegkijkers mensen bashtopic.
Beetje mensen 's nachts de kast op proberen te jagen omdat je zo'n fantastisch leven hebtquote:Op maandag 13 januari 2020 05:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is dit nou weer voor gelul
Linkse wegkijkkopachtigen, dat staat er toch?quote:Op maandag 13 januari 2020 05:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is dit nou weer voor gelul
"Want daar zit het ook vol moslims hue hue hue"quote:Op maandag 13 januari 2020 05:25 schreef Hallojo het volgende:
TS zou eens een jaartje in een rechts land als Saudi-Arabië moeten gaan wonen en daarna kijken of hij rechts nog steeds zo fantastisch vindt.
Om twee uur 's nachts forummen. Dat kunnen alleen werklozenquote:Op maandag 13 januari 2020 01:58 schreef Pendule het volgende:
Het valt me op dat linkse users vaak overdag online zijn en niet ‘s avonds. Overdag moet er gewerkt worden hé.
Klacht: Linkse mensen die overdag niet werken.
Ik zit gewoon op het werk van 8 tot 18 hoor.quote:Op maandag 13 januari 2020 08:25 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Om twee uur 's nachts forummen. Dat kunnen alleen werklozen
Daar is niks rechts aan. Dat noemen we dictatuur in dat soort landen.quote:Op maandag 13 januari 2020 05:25 schreef Hallojo het volgende:
TS zou eens een jaartje in een rechts land als Saudi-Arabië moeten gaan wonen en daarna kijken of hij rechts nog steeds zo fantastisch vindt.
Veel rechtser kan het daar niet worden hoor. Zelfs FvD is niet zo rechts.quote:Op maandag 13 januari 2020 13:09 schreef Pendule het volgende:
[..]
Daar is niks rechts aan. Dat noemen we dictatuur in dat soort landen.
Ehm. Je bedoelt dat land met die ideologie die links zo fantastisch vindt en in zo'n beetje alles faciliteert hier?quote:Op maandag 13 januari 2020 05:25 schreef Hallojo het volgende:
Volgens mij willen deze mensen juist de slachtoffers van dit extreem-rechtse land helpen.quote:Op maandag 13 januari 2020 13:27 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ehm. Je bedoelt dat land met die ideologie die links zo fantastisch vindt en in zo'n beetje alles faciliteert hier?
[ afbeelding ]
Door die ideologie massaal hierheen te halen?quote:Op maandag 13 januari 2020 13:29 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Volgens mij willen deze mensen juist de slachtoffers van dit extreem-rechtse land helpen.
Zeker met wallen onder je ogenquote:Op maandag 13 januari 2020 13:08 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik zit gewoon op het werk van 8 tot 18 hoor.
Waarom zou je daarmee gaan pronken? Kijk mij fysiek werk doen en op mijn 50ste mijn hele rug kapot hebben, stoer!quote:Op maandag 13 januari 2020 02:02 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ja maar linksen doen kantoorbaan hé, beetje notulist spelen. Het rechtse volk doet fysiek zwaar werk.
Nee.quote:Op maandag 13 januari 2020 13:30 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Door die ideologie massaal hierheen te halen?
Haha. Zeker wel. Ze halen zelfs extreme islamitische terroristen hierheen, in weerzin van de echte slachtoffers van daar.quote:
Mensen die überhaupt al spreken over' linksen' en 'rechtsen' zonder enige nuance zijn heel erg dom.quote:Op maandag 13 januari 2020 01:58 schreef Pendule het volgende:
Het valt me op dat linkse users vaak overdag online zijn en niet ‘s avonds. Overdag moet er gewerkt worden hé.
Klacht: Linkse mensen die overdag niet werken.
Volgensmij heb je het over de toon waarop ik schrijf, de woorden die ik gebruik. Ik ben niet zo politiek-correct. Jammer hé.quote:Op maandag 13 januari 2020 15:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen die überhaupt al spreken over' linksen' en 'rechtsen' zonder enige nuance zijn heel erg dom.
Lijkt me vooral jammer voor jezelf als je zwakbegaafd bent. Daar ondervind ik verder geen hinder van.quote:Op maandag 13 januari 2020 15:57 schreef Pendule het volgende:
[..]
Volgensmij heb je het over de toon waarop ik schrijf, de woorden die ik gebruik. Ik ben niet zo politiek-correct. Jammer hé
Juist. Echte vluchtelingen die met de dood worden bedreigd of enerzijds geen veilig leven in hun land van herkomst kunnen krijgen mogen hier best zijn. Maar niet al die gelukszoekers en mensen die de ellende van daar alleen maar verder verspreiden hier.quote:Op maandag 13 januari 2020 15:09 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Haha. Zeker wel. Ze halen zelfs extreme islamitische terroristen hierheen, in weerzin van de echte slachtoffers van daar.
Ik weet niet waar je dat vandaan haalt. Heb een IQ van 136. Dat jij nu in de aanval schiet door iemand ‘zwakbegaafd’ te noemen zegt meer over jou dan over mij.quote:Op maandag 13 januari 2020 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me vooral jammer voor jezelf als je zwakbegaafd bent. Daar ondervind ik verder geen hinder van.
Vreemd om ineens zo'n links standpunt van je te horen. Hulde!quote:Op maandag 13 januari 2020 15:58 schreef Pendule het volgende:
[..]
Juist. Echte vluchtelingen die met de dood worden bedreigd of enerzijds geen veilig leven in hun land van herkomst kunnen krijgen mogen hier best zijn. Maar niet al die gelukszoekers en mensen die de ellende van daar alleen maar verder verspreiden hier.
Nou he, heb je mij even tukquote:Op maandag 13 januari 2020 16:00 schreef Pendule het volgende:
[..]
Verder is het best grappig dat je dit allemaal heel serieus neemt.
Het probleem is ook niet dat er mensen hierheen komen. Het probleem is het soort wat er binnen komt. Wat hebben wij aan mensen die zogenaamd gevlucht zijn voor de ideologie die ze hier dan weer verder gaan verspreiden? Vluchtelingen oke! Maar dan wel echte vluchtelingen die anders hun leven niet zeker waren in het thuisland.quote:Op maandag 13 januari 2020 16:01 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Vreemd om ineens zo'n links standpunt van je te horen. Hulde!
Klopt, maar extreemrechts heeft rechts nu als links bestempeld, dus het is de schuld van links.quote:Op maandag 13 januari 2020 16:02 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Rechts heeft al die 'gelukszoekers' hier heen gehaald. Links was er juist op tegen.
Juist niet, rechts is tegen het onnodig binnenhalen van mensen die gewoon veilig kunnen leven in land van herkomst.quote:Op maandag 13 januari 2020 16:02 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Rechts heeft al die 'gelukszoekers' hier heen gehaald. Links was er juist op tegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |