Vooral de laatste paar rondes natuurlijk. Ik vind het mooi om te zien als er een aanval is en de favorieten dat gat dan proberen te dichten vanuit het peloton. Zeker ook als er een beetje een ploegentactiek is.quote:Op zondag 12 januari 2020 16:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat vind je er leuk aan dan? Ik zie het oprecht niet.
Waarbij de diverse favorieten überhaupt geen ploeg hebben. En 9 van de 10x wordt het dan een sprint met een kanshebber of drie.quote:Op zondag 12 januari 2020 17:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Vooral de laatste paar rondes natuurlijk. Ik vind het mooi om te zien als er een aanval is en de favorieten dat gat dan proberen te dichten vanuit het peloton. Zeker ook als er een beetje een ploegentactiek is.
Tuurlijk, er zijn er altijd wel wat die voordeel hebben. Maar goed, tja, ik vind het gewoon best leuk om naar te kijkenquote:Op zondag 12 januari 2020 17:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarbij de diverse favorieten überhaupt geen ploeg hebben. En 9 van de 10x wordt het dan een sprint met een kanshebber of drie.
Blitzkrieg.quote:Op zondag 12 januari 2020 17:03 schreef wimderon het volgende:
Zou Pechstein zo weer gaan 'aanvallen'? Zou het?
Zij rijdt toch altijd alle gaten dicht?quote:Op zondag 12 januari 2020 17:03 schreef wimderon het volgende:
Zou Pechstein zo weer gaan 'aanvallen'? Zou het?
quote:
die italiaanse had Wijfje nog kunnen kloppen, dus dat was gevaarlijkquote:Op zondag 12 januari 2020 17:11 schreef Marcoss het volgende:
Schouten had de titel weg kunnen geven aan Wijfje, wil toch zelf te graag
Neemt niet weg dat er letterlijk niemand (?) aangevallen heeft.quote:Op zondag 12 januari 2020 17:16 schreef Marcoss het volgende:
Ik heb een beetje het gevoel dat Wim geen fan is van dit onderdeel, maar wel fijn dat hij dat niet zo laat merken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |