SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brekkets:
Speelschema:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
Eurosport, home of darts
Game on.
Aiii.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Ja de BDO dacht heel vrouwvriendelijk te zijn door het naar de avond te halenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:46 schreef Tagliano het volgende:
Wel lekker dat die vrouwenfinale echt diep diep diep in de nacht zit, dat hadden ze beter voor de mannenfinale kunnen doen oid
Wellicht omdat de middagsessie anders op papier niets voorstelde? Nu was er iets meer balans in het programma, al betwijfel ik of het invloed heeft op de kaartverkoop of kijkcijfers of iets.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:07 schreef Tagliano het volgende:
Hoe heeft BDO/Eurosport ervoor gekozen Vandenbogaerde-Williams in de avond te doen
Hoe
Hmm dat zou wel kunnen jaquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wellicht omdat de middagsessie anders op papier niets voorstelde? Nu was er iets meer balans in het programma, al betwijfel ik of het invloed heeft op de kaartverkoop of kijkcijfers of iets.
Want? VDB - Williams is op voorhand geen boeiend affichequote:
Een stuk minder boeiend dan Mitchell-Warren imoquote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Want? VDB - Williams is op voorhand geen boeiend afficheZelfs naar BDO maatstaven
![]()
Ik vind alleen zijn worp raar.quote:
Waar baseer je dat op dan? Verschil in seed?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een stuk minder boeiend dan Mitchell-Warren imo
Mijn persoonlijke indrukquote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op dan? Verschil in seed?
Ik heb niks tegen sjim hoor. Maar het is maar goed dat er geen "supercup" gespeeld wordt tussen de wereldkampioen van de PDC en die van de BDO. Dat zou gewoon zielig worden.quote:
Okee, kan ik me ook wat bij voorstellen. Maar zijn dat soort onderbuiksentimenten leidend voor de planning van zo'n toernooi? Dat lijkt me toch raarquote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke indruk
Ik denk op voorhand dat Mitchell en Warren iets meer in staat zijn tot het leveren van wat vuurwerk dan deze twee, vooral Vandenbogaerde
Meeste "reclame" wordt toch in de avond gemaaktquote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee, kan ik me ook wat bij voorstellen. Maar zijn dat soort onderbuiksentimenten leidend voor de planning van zo'n toernooi? Dat lijkt me toch raarIk ben meer van de objectieve argumenten, voor zoiets.
Nee op zich niet. Maar is het dan niet zo dat er in de middag twee keer zo veel mensen kijken als in de avond?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Meeste "reclame" wordt toch in de avond gemaakt
Dan zou ik daar ook de leukste potten neerzetten, is niet heel gek toch
Wens, vader etcquote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:13 schreef Tagliano het volgende:
Verdomme, ik dacht dat we klaar waren
Dat lijkt mij toch juist de reden om de meest aantrekkelijke wedstrijden in de avond te zettenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee op zich niet. Maar is het dan niet zo dat er in de middag twee keer zo veel mensen kijken als in de avond?Ik zie af en toe wat kijkcijfers langskomen... Of is dat alleen voor Nederland en gaat het in de rest van de wereld anders?
Misschien nog wel 3 setsquote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:13 schreef Tagliano het volgende:
Verdomme, ik dacht dat we klaar waren
"Hey Dave heb jij weleens zo'n grote beker gewonnen?"quote:
hij is er gewoon klaar mee, dat is wat andersquote:
Wel een grote taartquote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Hey Dave heb jij weleens zo'n grote beker gewonnen?"
diep in naja laat maarquote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:32 schreef AFCNiels het volgende:
De Belg komt weer terug, op naar de 11 sets.
Is wel waar jaquote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:47 schreef Vriezzer het volgende:
Halve finale. Nog steeds niveau van niks.
Nu nog 180'ersquote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:02 schreef Vriezzer het volgende:
Krijg nou tieten, ze hebben een sponsor voor op de 180-posters.
Gaat gewoon winnenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben bang dat Suzuki gesloopt gaat worden.
hele dag al Snuggelsquote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:02 schreef Vriezzer het volgende:
Krijg nou tieten, ze hebben een sponsor voor op de 180-posters.
Die gaat na 2 gewonnen sets roepen "AND THE MATCH!"quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
jaaaa Kerrie "3 maal 3 is 10" Crompton
Darteritusquote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:07 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat heeft Trina eigenlijk? Het is nogal een dingetje blijkbaar....
Last van de bijbal.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:07 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat heeft Trina eigenlijk? Het is nogal een dingetje blijkbaar....
Dan weet ik wel welke brandstof Suzuki gebruikt hihahoquote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mikuru moet weer anderhalve set warmdraaien of zo...
8000 nog steeds toch?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:11 schreef AFCNiels het volgende:
Is eigenlijk al bekend wat de hoofdprijs is bij de dames?
Als het deze keer wel juist opgeschreven isquote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat gaan we straks zien op de cheques
Kaartjes voor een Justin Bieber concert.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:11 schreef AFCNiels het volgende:
Is eigenlijk al bekend wat de hoofdprijs is bij de dames?
misschien 8000 voorwaardelijk. Dat ze het pas krijgen als ze volgend jaar weer de titel pakken.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat gaan we straks zien op de cheques
EIGHTYTHOUSANDDOLLARquote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als het deze keer wel juist opgeschreven is
Dat ze S20 mist en die pijl daarna ook, bedoelde ikquote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:16 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hierin sta je denk ik alleen....
Loopt niet gelijk nee.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:16 schreef Vriezzer het volgende:
Geluid van het bord is een beetje verneukt.
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:19 schreef Tagliano het volgende:
Hoe kan first to 3 hetzelfde zijn als best of 5???
Geen thuis, zou M. Maijer zeggen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ashton geeft voorlopig niet thuis helaas
Ik vind dat best of ... ook altijd een nodeloos ingewikkelde manier om te zeggen: De eerste die x sets wint.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:19 schreef Grifte het volgende:
[..]
Mijn moeder snapt dat 'best of / first to' ook nooit
Rolandquote:
DAN geen kans. En dan nog is het natuurlijk een mongolenuitspraak.quote:
Fitton heeft niet veel vertrouwen meer in de BDOtwitter:FittonDarryl twitterde op zaterdag 11-01-2020 om 23:11:24Congratulations to Wayne Warren & Jim Williams in Reaching the 2020 BDO men’s final at indigo at the O2 , how ironic after the great Welshman Leighton Rees became the 1st winner of the BDO worlds the last one is also Welsh reageer retweet
En snapt ook niet wat ironisch betekentquote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:30 schreef Grifte het volgende:
Fitton heeft niet veel vertrouwen meer in de BDOtwitter:FittonDarryl twitterde op zaterdag 11-01-2020 om 23:11:24Congratulations to Wayne Warren & Jim Williams in Reaching the 2020 BDO men’s final at indigo at the O2 , how ironic after the great Welshman Leighton Rees became the 1st winner of the BDO worlds the last one is also Welsh reageer retweet
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
DAN scholten. het is "beter DAN". Terug naar de basisschool you scum of the earth
45 60 60 11quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ashton gaat opeens speren, hou daar eens gauw mee op
Dagjesmens @JR-Style-93 heeft heel wat gemistquote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:46 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Oh het was al klaar. Miaauw. @:coco.
hup in de klikoquote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:46 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Oh het was al klaar. Miaauw. @:coco.
Keukenconcurent wenst ze niet veel succes.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
ja een beetje de overbevolking sponsoren
Consumptiebonnen. Inkoopprijs genot allen.quote:
Was bij de PDC ook niet meer, toch?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:59 schreef AFCNiels het volgende:
Gewoon geen cheque. Wat een aanfluiting.
Bekertje morgen op Marktplaats.jp. Heeft er toch genoeg.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:59 schreef AFCNiels het volgende:
Gewoon geen cheque. Wat een aanfluiting.
Los daarvan zullen ze vanwege al dat gedonder niet teveel focus op het prijzengeld willenquote:Op zondag 12 januari 2020 00:00 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Was bij de PDC ook niet meer, toch?
Maar hier is het extra scheef natuurlijk.
Ja en nu kun je mensen tenminste nog een beetje in Limbo houden over OF er überhaupt prijzengeld is.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:01 schreef De_Kraam het volgende:
Een sjek met vijf euro uitgeven staat ook wel een beetje vreemd.
Suzukiquote:Op zondag 12 januari 2020 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en nu kun je mensen tenminste nog een beetje in Limbo houden over OF er überhaupt prijzengeld is.
Jim is een goede jongen. Geen plakplaatjes, geen achterlijk gedrag. In plaats daarvan lekker gebbetjes maken met Glen en het lijkt me ook geen domme jongen (al lijk je dat al snel tussen de gemiddelde darter).quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:44 schreef El-Stinho het volgende:
Zou tof zijn als Jim de cup pakt. Ik moet ook niet mensen iets misgunnen op basis van een worp.
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:51 schreef El-Stinho het volgende:
@:wimderontwitter:JayShaw180 twitterde op zaterdag 11-01-2020 om 20:49:20Scott Mitchell has confirmed he will be attending Q School for the first time in his career, admitting: "If I didn't do it, there would be a part of my darting life missing." #BDODarts reageer retweet
Endie gaat weer gewichtig doen (en denkt dat er iemand op zit te wachten).twitter:JayShaw180 twitterde op zaterdag 11-01-2020 om 21:31:52Andy Hamilton says he will release a statement within the next few days expressing his views on the current BDO setup and the lack of transparency over prize money. Like many other current BDO players, he is also heading to PDC Qualifying School next week. #BDODarts reageer retweet
Dat is een beetje raar, ja. De mentaliteit van Snotneus Klaver. Twee jaar meehobbelen als jongen in verval en dan een hoog woordje willen spreken.quote:Op zondag 12 januari 2020 02:17 schreef wimderon het volgende:
[..]Endie gaat weer gewichtig doen (en denkt dat er iemand op zit te wachten).twitter:JayShaw180 twitterde op zaterdag 11-01-2020 om 21:31:52Andy Hamilton says he will release a statement within the next few days expressing his views on the current BDO setup and the lack of transparency over prize money. Like many other current BDO players, he is also heading to PDC Qualifying School next week. #BDODarts reageer retweet
twitter:rtl7darts twitterde op zaterdag 11-01-2020 om 17:03:38HAPPY BIRTHDAY! Roland BEASTMODE Scholten is vandaag jarig! Van harte, @rscholtendart! 🥳
reageer retweet
Had je dat gemist? https://www.rtl7darts.nl/(...)_turner_in_85_pijle/quote:Op zondag 12 januari 2020 11:29 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]
Er is dus een leg in 43 darts gegaan?
Te diep in de Fles gekeken, sorry!quote:Op zondag 12 januari 2020 01:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, Suzuki![]()
En waarom kwoot je mij dan?
Fake news van Dartfreakz dan.quote:Op zondag 12 januari 2020 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had je dat gemist? https://www.rtl7darts.nl/(...)_turner_in_85_pijle/
Volgens Dartfreakz de slechtste leg ooit op live TV
https://www.dartfreakz.nl(...)g-ooit-op-televisie/
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:23 schreef wimderon het volgende:
Niveautje hoor bij de damespartij Farlam-Lawman, Lawman won net de tweede leg na een fraaie 47-darter.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:41 schreef wimderon het volgende:
Heeft iemand toevallig nog het Northern Ireland Open gezien op Eurosport? De damesfinale was een waar spektakelstuk, met onder andere een fantastische 46-darter in de derde leg.
(52.76) Paula Jacklin 5-1 Kayleigh O'Neill (44.43)
Hee wat zie ik nu? De enige deelneemster die geen enkele dubbel raakgeprikt heeft op dit toernooiquote:
quote:Op zondag 12 januari 2020 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee wat zie ik nu? De enige deelneemster die geen enkele dubbel raakgeprikt heeft op dit toernooi
Ik doe een oproep aan Hamilton om te stoppen met darten.quote:Op zondag 12 januari 2020 17:45 schreef AFCNiels het volgende:
Andy Hamilton heeft in gesprek met Live Darts een oproep gedaan aan de voorzitter van de BDO om direct zijn ontslag in te dienen.
“Die man is niet geschikt voor die functie. Ik weet namelijk dat hij hier niet is voor de spelers. Hij moet opstaan en uitleggen wat er allemaal fout gaat of hij moet gewoon opstappen. Er moet duidelijkheid komen want er is momenteel veel frustratie onder de spelers. We weten nog steeds niet wat we aan prijzengeld krijgen en of er überhaupt iets uitgekeerd gaat worden,” aldus The Hammer.
https://www.dartfreakz.nl(...)t-afscheid-te-nemen/
Neequote:Op zondag 12 januari 2020 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had je dat gemist? https://www.rtl7darts.nl/(...)_turner_in_85_pijle/
Volgens Dartfreakz de slechtste leg ooit op live TV
https://www.dartfreakz.nl(...)g-ooit-op-televisie/
Alleen al voor de gifjes van zijn dochter.quote:
quote:Op zondag 12 januari 2020 19:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Alleen al voor de gifjes van zijn dochter.
Speciaal voor @Dr_Flashtwitter:rscholtendart twitterde op zondag 12-01-2020 om 19:12:25Iedereen hartelijk bedankt voor de vele leuke felicitaties die ik heb mogen ontvangen. reageer retweet
Tussen 1:31 en 1:34 dat lijkt Peter Wright wel?:?quote:
Oh, bedankt. Of zoquote:Op zondag 12 januari 2020 19:41 schreef Grifte het volgende:
Speciaal voor @:Dr_Flashtwitter:rscholtendart twitterde op zondag 12-01-2020 om 19:12:25Iedereen hartelijk bedankt voor de vele leuke felicitaties die ik heb mogen ontvangen. reageer retweet
Ja wow, zou het echt.quote:Op zondag 12 januari 2020 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tussen 1:31 en 1:34 dat lijkt Peter Wright wel?:?
Niet zo laatdunkend, nergens voor nodig.quote:
Toen je niet kon presteren met minder dan een kratje in je nekquote:
Toen dronken ze ook nog gewoon tijdens de wedstrijd.quote:Op zondag 12 januari 2020 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen je niet kon presteren met minder dan een kratje in je nek
Dat maar ook gewoon de sfeer in die zaal. Embassy/Lakeside was gewoon echt vermakelijk toenquote:Op zondag 12 januari 2020 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen je niet kon presteren met minder dan een kratje in je nek
gaat nog wel een paar keer in beeld komen vrees ikquote:
Ja, totdat die buik in beeld kwam op het eindequote:Op zondag 12 januari 2020 20:12 schreef heywoodu het volgende:
Fordham ziet er tegenwoordig best redelijk een beetje min of meer normaal uit
Ja dat viel me pas op toen hij wegliep. Heeft niet echt gezond geleefd.quote:Op zondag 12 januari 2020 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ook weer behoorlijk wat bijgekomen
Vanaf waar het shot (niet geheel toevallig) afgesneden is naar beneden niet. En z'n armen zijn ook ranzig.quote:Op zondag 12 januari 2020 20:12 schreef heywoodu het volgende:
Fordham ziet er tegenwoordig best redelijk een beetje min of meer normaal uit
Nostalgiequote:Op zondag 12 januari 2020 20:12 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat maar ook gewoon de sfeer in die zaal. Embassy/Lakeside was gewoon echt vermakelijk toen
Hij had ook een kroeg en lijkt me typisch een barkeeper die zelf zijn grootste klant is.quote:Op zondag 12 januari 2020 20:13 schreef hiburg het volgende:
[..]
Ja dat viel me pas op toen hij wegliep. Heeft niet echt gezond geleefd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |