SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brekkets:
Speelschema:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
Eurosport, home of darts
Game on.
Aiii.
Die moet ik grotendeels missenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:36 schreef KennyPowers het volgende:
Morgenmiddag Jim - Mario neem ik aan, en jeugdfinale
matige sessie
De jeugdfinale is nog het enige leuke na Waites v Mitchellquote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:36 schreef KennyPowers het volgende:
Morgenmiddag Jim - Mario neem ik aan, en jeugdfinale
matige sessie
Moet morgen nog op pad om een ID-kaart te laten maken (lol).quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die moet ik grotendeels missen
Geen man overboord inderdaad
Jinek-topic is nog doder dan de BDOquote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:40 schreef Zipportal het volgende:
Op NPO3 begint nu de herhaling van DWDD. @:superniger vindt dit leuk.
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:42 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Jinek-topic is nog doder dan de BDO
Erg mooiquote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:42 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Hoe kun je nou Den Haag vergelijken met Gelderland+Overijssel en "Oost-Brabant"? Zo kan ik ook wel een statistiekje verzinnen.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:31 schreef El-Stinho het volgende:
https://twitter.com/irenedekruif/status/1215728068574306305
Het opstandige oosten des Nederlandsch.
Talkshows zijn gewoon kut. Waarom kijken mensen er nog naar?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:42 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Per eenheid staat er op.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:43 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hoe kun je nou Den Haag vergelijken met Gelderland+Overijssel en "Oost-Brabant"? Zo kan ik ook wel een statistiekje verzinnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |