abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 18 januari 2020 @ 20:14:15 #201
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191091474
Ja, de Queen spreekt zich uit.

quote:
A statement from the Queen said following ”many months of conversations and more recent discussions" she was "pleased that together we have found a constructive and supportive way forward for my grandson and his family".

"Harry, Meghan and Archie will always be much loved members of my family," the statement continued.

"I recognise the challenges they have experienced as a result of intense scrutiny over the last two years and support their wish for a more independent life.

"I want to thank them for all their dedicated work across this country, the Commonwealth and beyond, and am particularly proud of how Meghan has so quickly become one of the family.

"It is my whole family's hope that today's agreement allows them to start building a happy and peaceful new life."
The love you take is equal to the love you make.
pi_191091589
Weer een persoonlijke statement van de Queen. Het lijkt voor haar echt pijnlijk dat ze haar favoriete kleinzoon nu naar Canada ziet vertrekken.

Ik vind het persoonlijk heel redelijk dat ze in ieder geval de verbouwingskosten van Frogmore Cottage terug gaan betalen. Ben benieuwd wat ze nu gaan doen qua visa.

Ze doen dus afstand van hun titel 'koninklijke hoogheid' en worden Harry, Duke of Sussex en Meghan, Duchess of Sussex. Dat is dezelfde oplossing die ze voor Diana hadden bedacht na de scheiding. Zo is het kringetje weer rond :)
pi_191091795
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 20:22 schreef Ivalo het volgende:
Weer een persoonlijke statement van de Queen. Het lijkt voor haar echt pijnlijk dat ze haar favoriete kleinzoon nu naar Canada ziet vertrekken.

Ik vind het persoonlijk heel redelijk dat ze in ieder geval de verbouwingskosten van Frogmore Cottage terug gaan betalen. Ben benieuwd wat ze nu gaan doen qua visa.

Ze doen dus afstand van hun titel 'koninklijke hoogheid' en worden Harry, Duke of Sussex en Meghan, Duchess of Sussex. Dat is dezelfde oplossing die ze voor Diana hadden bedacht na de scheiding. Zo is het kringetje weer rond :)
Hopelijk dan niet opgejaagd door de pers
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_191091911
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 20:33 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Hopelijk dan niet opgejaagd door de pers
Diana kon niet naar het buitenland vertrekken omdat haar zoons in Engeland op school zaten. Dat zijn Harry en Meghan nu in ieder geval voor geweest. Hopelijk worden ze in Canada met rust gelaten.
pi_191092791
Geen kritiek, maar gewoon nieuwsgierig: waarom blijven ze Duke en Duchess? Dat is voor mij als leek ook gewoon een Koninklijke Titel?
pi_191093233
Meghan is stom, want Meghan wil een prinsesje worden en ze heeft onze Harry nu in haar klauwen.
Meghan is stom, want ze wil geen prinsesje meer zijn en heeft onze Harry nu ontvoerd naar Canada.

Triest hoor, maar ik hoop dat ze nu een beetje een rustiger leven kunnen leiden zonder achterlijke berichten in de pers en zonder mallotige haat campagnes op de verschillende site.

Overigens opvallend dat The Queen zegt dat ze al maanden in overleg waren en dat ze gewoon geliefde familie leden blijven. De pers heeft dus weer lekker van een mug een mammoet gemaakt (olifant dekt de lading niet)
pi_191093719
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 21:27 schreef Tegan het volgende:
Geen kritiek, maar gewoon nieuwsgierig: waarom blijven ze Duke en Duchess? Dat is voor mij als leek ook gewoon een Koninklijke Titel?
Ja dat is een apart systeem dat uniek is voor het VK. Een royal dukedom (koninklijk hertogdom) kan alleen per koninklijk besluit worden toegekend door de monarch en is erfelijk. Archie zal de titel later automatisch overnemen van zijn vader. Het gebeurt eigenlijk nooit dat deze titels weer worden afgenomen. De laatste keer dat dit gebeurde was tijdens WO1 in 1917. Er werd een speciale wet aangenomen door het parlement om Duitsgezinde leden van de koninklijke familie te ontdoen van hun titels

Overigens - een 'royal dukedom' werd tot nu toe alleen toegekend aan mannen, maar dat was voor de wijziging in 2013. De kans bestaat dat prinses Charlotte bij haar eventuele toekomstige huwelijk de allereerste 'royal duchess' wordt.

De titel 'koninklijke hoogheid' is eigenlijk alleen voorbehouden aan kinderen en kleinzoons van de monarch. De koningin heeft uitzonderlijk in 2012 per koninklijk besluit bepaald dat de kinderen van 'de oudste levende zoon van de Prins van Wales' (William dus) ook allemaal 'koninklijke hoogheid' zijn. In principe wordt deze titel ook niet afgenomen maar Harry en Meghan hebben nu afgesproken dat ze hem niet meer zullen gebruiken. Al doen ze dit op hun website nog duidelijk wel:

In line with the statement by Her Majesty The Queen, information on the roles and work of The Duke and Duchess of Sussex will be updated on this website in due course. We appreciate your patience and invite you to explore the site to see the current works of Their Royal Highnesses.
  zaterdag 18 januari 2020 @ 22:22:27 #208
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191093744
Het stoppen met voeren van HRH is dan ook dit voorjaar, niet met onmiddellijke ingang.
The love you take is equal to the love you make.
pi_191094412
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 22:22 schreef Lienekien het volgende:
Het stoppen met voeren van HRH is dan ook dit voorjaar, niet met onmiddellijke ingang.
Yep, en volgens de BBC zal de Queen over een jaar evalueren of de regeling echt werkt.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 19 januari 2020 @ 04:17:13 #210
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_191096658
Mooi statement van Elizabeth, :). Jammer dat het allemaal zo moest lopen maar de Britten mogen eens goed naar zichzelf in de spiegel kijken.

De Trouw had overigens wel een aardig stukje:

https://www.trouw.nl/leve(...)l-kansloos~b6c823cb/
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_191096858
Oh god, Thomas Markle heeft zich ook geroerd. Hij noemt het gedrag van Harry en Meghan schandelijk. En dat uit de mond van iemand die geld vangt om foto's te stagen :')

Hij zegt ook dat ze nu heeft wat ieder klein meisje wil: een prinses zijn. Is hij nou echt zo dom? Kleine meisjes willen een Disneyprinses zijn met roze jurk en een kroontje ja. Ik gok dat kleine meisjes er niet van dromen om later door het slijk te worden gehaald door de tabloids, racistisch bejegend te worden en haatberichten te krijgen van de onderdanen. Maar misschien heb ik het mis hoor :')

Bron: https://www.dailymail.co.(...)l-5-documentary.html
pi_191096909
De slangenkuil die Brits koningshuis heet ;(
Wat een bende.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_191096951
Jeetje.

Ik ben erg benieuwd of ze deze keus ook hadden gemaakt als de britse (roddel)pers zich fatsoenlijk had gedragen. Zou dat echt niet te stoppen zijn met een mediacode..? :{
pi_191098389
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2020 07:52 schreef Roomsnoes het volgende:
Jeetje.

Ik ben erg benieuwd of ze deze keus ook hadden gemaakt als de britse (roddel)pers zich fatsoenlijk had gedragen. Zou dat echt niet te stoppen zijn met een mediacode..? :{
als ik deze analyse lees niet: https://www.theguardian.c(...)P=Share_iOSApp_Other
dag
  zondag 19 januari 2020 @ 12:24:24 #215
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191099288
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2020 07:29 schreef Sigaartje het volgende:
De slangenkuil die Brits koningshuis heet ;(
Wat een bende.
Volgens mij is dit vooral de slangenkuil die Britse pers heet.
En ze hebben groot gelijk dat ze daar ver vandaan gaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 19 januari 2020 @ 20:31:44 #216
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_191106599
Heel aardig stuk inderdaad. Ik zei het al in het verkeerde topic,goed dat koningin Elizabeth Meghan een compliment geeft in dit persbericht.
quote:
17s.gif Op zondag 19 januari 2020 04:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Mooi statement van Elizabeth, :). Jammer dat het allemaal zo moest lopen maar de Britten mogen eens goed naar zichzelf in de spiegel kijken.

De Trouw had overigens wel een aardig stukje:

https://www.trouw.nl/leve(...)l-kansloos~b6c823cb/
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Moderator / Miss SHO zondag 19 januari 2020 @ 20:53:09 #217
22592 crew  Ole
pi_191107023
Geveegd.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_191107401
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2020 07:03 schreef letmehearyouscream het volgende:
Oh god, Thomas Markle heeft zich ook geroerd. Hij noemt het gedrag van Harry en Meghan schandelijk. En dat uit de mond van iemand die geld vangt om foto's te stagen :')

Hij zegt ook dat ze nu heeft wat ieder klein meisje wil: een prinses zijn. Is hij nou echt zo dom? Kleine meisjes willen een Disneyprinses zijn met roze jurk en een kroontje ja. Ik gok dat kleine meisjes er niet van dromen om later door het slijk te worden gehaald door de tabloids, racistisch bejegend te worden en haatberichten te krijgen van de onderdanen. Maar misschien heb ik het mis hoor :')

Bron: https://www.dailymail.co.(...)l-5-documentary.html
Meeste meisjes willen ook wel model zijn, of actrice. Wat is er mis met je dromen waar maken?
pi_191110881
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2020 21:13 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Meeste meisjes willen ook wel model zijn, of actrice. Wat is er mis met je dromen waar maken?
Waar heb jij het nou weer over? :') wie zegt dat er iets mis is met dromen waarmaken?
  maandag 20 januari 2020 @ 08:02:40 #220
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191111095
Ehm, ze is toch nu geen prinses (meer), dus ik weet niet wat haar vader nu weer zit te blaten, maar als ze al prinses was dan kan ze die titel niet meer gebruiken.
Daarbij, als ze dat allemaal zo belangrijk vond dan had ze er wel een titel voor Archie uit weten te slepen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 20 januari 2020 @ 09:08:18 #221
159909 -Peach
Prunus persica
pi_191111579
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_191111849
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 07:24 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Waar heb jij het nou weer over? :') wie zegt dat er iets mis is met dromen waarmaken?
Thomas Markle. Lees je eigen tekst anders eens
pi_191112381
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2020 09:31 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Thomas Markle. Lees je eigen tekst anders eens
In mijn eigen tekst staat niets anders dan dat ik het vreemd vind dat Markle beweert dat ze nu eindelijk heeft waar meisjes van dromen, terwijl de realiteit in mijn ogen niet zo rooskleurig is.
  maandag 20 januari 2020 @ 12:48:07 #224
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191114120
quote:
Hij stelt dat het zijn beslissing was, niet dat het hun beslissing was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191114564
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2020 07:03 schreef letmehearyouscream het volgende:
Oh god, Thomas Markle heeft zich ook geroerd. Hij noemt het gedrag van Harry en Meghan schandelijk. En dat uit de mond van iemand die geld vangt om foto's te stagen :')

Nou echt he. Ik snap werkelijk niet hoe je als vader zo om kunt gaan met je bloedeigen dochter. Wat er verder ook is gebeurd.
  maandag 20 januari 2020 @ 13:31:29 #226
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191114622
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 13:28 schreef Ivalo het volgende:

[..]

Nou echt he. Ik snap werkelijk niet hoe je als vader zo om kunt gaan met je bloedeigen dochter. Wat er verder ook is gebeurd.
Het mooiste is wel dat hij doet alsof hij kan beoordelen wat wel of geen gepast gedrag is voor een royal, en die mening over dat gedrag ook nog eens baseert op wat hij in de roddelbladen leest.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191114887
Ik vraag mij af in hoeverre Meghan haar familie de basis is voor de Megxit.
pi_191123514
Tegen de verwachtingen in liet prins Harry (voordat de rest van zijn familie arriveerde) toch even zijn gezicht zien op het UK-Africa Investment Summit op Buckingham Palace. Op dit evenement sprak hij onder andere met premier Boris Johnson. Dit was waarschijnlijk zijn laatste 'optreden' voordat hij naar Canada vertrekt.

pi_191127352
Ik snap eigenlijk niet waarom Harry verplicht afstand moet doen van zijn militaire achtergrond. Hij heeft als militair in MO gezeten, samen met Britten die altijd gewone burgers waren
  dinsdag 21 januari 2020 @ 10:02:23 #230
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191127543
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 09:43 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom Harry verplicht afstand moet doen van zijn militaire achtergrond. Hij heeft als militair in MO gezeten, samen met Britten die altijd gewone burgers waren
Wat bedoel je met ‘afstand doen van zijn militaire achtergrond’?

Hij doet afstand van het doen van koninklijke taken. Daartoe behoren ook zijn militaire erebaantjes. Om die reden mag hij dus niet meer in uniform verschijnen bij speciale gelegenheden. Datzelfde geldt voor andere militairen die met pensioen zijn.
The love you take is equal to the love you make.
pi_191127561
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 13:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het mooiste is wel dat hij doet alsof hij kan beoordelen wat wel of geen gepast gedrag is voor een royal, en die mening over dat gedrag ook nog eens baseert op wat hij in de roddelbladen leest.
Die denkt alleen aan zichzelf.
pi_191136345
Meghan en Harry dreigen met juridische stappen tegen de Canadese roddelpers naar aanleiding van de foto's die gisteren zijn gemaakt van Meghan en Archie. Volgens Meghan werd ze opgejaagd en heeft ze geen toestemming gegeven. Ook hebben de paparazzi geprobeerd om foto's te maken van de binnenkant van de woning van het gezin.

https://www.bbc.com/news/uk-51197099
  dinsdag 21 januari 2020 @ 21:28:51 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191136410
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 21:26 schreef Ivalo het volgende:
Meghan en Harry dreigen met juridische stappen tegen de Canadese roddelpers naar aanleiding van de foto's die gisteren zijn gemaakt van Meghan en Archie. Volgens Meghan werd ze opgejaagd en heeft ze geen toestemming gegeven. Ook hebben de paparazzi geprobeerd om foto's te maken van de binnenkant van de woning van het gezin.

https://www.bbc.com/news/uk-51197099
Dat betekent dus ook dat dat Facebookaccount niet van hen zelf is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191136489
Wat mag een paparazzi wettelijk gezien eigenlijk wel zomaar fotograferen en publiceren?
pi_191136616
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 21:26 schreef Ivalo het volgende:
Meghan en Harry dreigen met juridische stappen tegen de Canadese roddelpers naar aanleiding van de foto's die gisteren zijn gemaakt van Meghan en Archie. Volgens Meghan werd ze opgejaagd en heeft ze geen toestemming gegeven. Ook hebben de paparazzi geprobeerd om foto's te maken van de binnenkant van de woning van het gezin.

https://www.bbc.com/news/uk-51197099
Word moe van die twee.
pi_191136697
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 21:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat betekent dus ook dat dat Facebookaccount niet van hen zelf is.
Volgens mij doen ze alleen aan Instagram.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ivalo op 21-01-2020 22:04:18 ]
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:03:13 #237
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191137152
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 21:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat betekent dus ook dat dat Facebookaccount niet van hen zelf is.
Dat had ik me al afgevraagd maar er is hier kennelijk grondig geveegd. :{
The love you take is equal to the love you make.
pi_191137283
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 21:26 schreef Ivalo het volgende:
Meghan en Harry dreigen met juridische stappen tegen de Canadese roddelpers naar aanleiding van de foto's die gisteren zijn gemaakt van Meghan en Archie. Volgens Meghan werd ze opgejaagd en heeft ze geen toestemming gegeven. Ook hebben de paparazzi geprobeerd om foto's te maken van de binnenkant van de woning van het gezin.

https://www.bbc.com/news/uk-51197099
Ik gok dat ze op zo'n manier straks alleen nog maar bezig zijn met rechtzaken.
pi_191137319
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:09 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik gok dat ze op zo'n manier straks alleen nog maar bezig zijn met rechtzaken.
Ach, als er telkens geschikt wordt met geld voor hun goede doel, dan wint iedereen :+
dag
pi_191137996
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:09 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik gok dat ze op zo'n manier straks alleen nog maar bezig zijn met rechtzaken.
Hoewel ik ze best kan begrijpen, is mijn verwachting eigenlijk dat ze hiermee alleen maar olie op het vuur gooien.

Niet dat ik weet of de pers zal minderen als Harry en Meghan niet op elke misdraging reageren...volgens mij zou de Nederlandse pers bekende mensen wat sneller tegemoet komen als die mensen verzoeken om wat afstand. Engelse pers is natuurlijk een stuk hardnekkiger.

[ Bericht 5% gewijzigd door letmehearyouscream op 21-01-2020 22:47:42 ]
  woensdag 22 januari 2020 @ 06:10:06 #241
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191139839
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:03 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat had ik me al afgevraagd maar er is hier kennelijk grondig geveegd. :{
Andere topic ;)
quote:
5s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 13:22 schreef Lienekien het volgende:
Is dit trouwens wel een officieel facebookaccount?
Maar ik miste je vraag idd al, want ik had m gezien en vroeg het me ook af.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 22 januari 2020 @ 06:20:58 #242
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191139856
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:41 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Hoewel ik ze best kan begrijpen, is mijn verwachting eigenlijk dat ze hiermee alleen maar olie op het vuur gooien.

Niet dat ik weet of de pers zal minderen als Harry en Meghan niet op elke misdraging reageren...volgens mij zou de Nederlandse pers bekende mensen wat sneller tegemoet komen als die mensen verzoeken om wat afstand. Engelse pers is natuurlijk een stuk hardnekkiger.
Ik denk dat ze dit alleen maar met rechtszaken kunnen stoppen, en van de man die zijn moeder is verloren door jagende paparazzi snap ik het heel goed nu hij bij zijn vrouw en kind hetzelfde ziet gebeuren.

Ook hij zal wel eens aanwezig zijn geweest terwijl zijn moeder aan paparazzi probeerde te ontkomen dus het zou me niets verbazen als dit een soort PTSS-reactie bij hem veroorzaakt.

Ik vind het te makkelijk om hen te verwijten dat de paparazzi dit doet of dat een rechtszaak olie op het vuur zou zijn, kennelijk moeten ze zich maar als een stel sitting ducks laten schieten, anders "dagen ze het uit" ofzo.
Laat die mensen gewoon.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 22 januari 2020 @ 07:26:26 #243
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_191140035
Sorry, maar wat hadden ze dan verwacht? Totale privacy in Canada?

Eerst opschudding veroorzaken door uit de koninklijke familie te stappen, en vervolgens paparazzo aanklagen omdat ze je fotograferen. Ik begrijp dat dat laatste vervelend is, maar dat het is toch nogal logisch dat hun foto's juist nu goed verkopen?

Er lijkt iets met Harry gebeurd te zijn. Waar hij vroeger het toffe lid van the firm was, zie ik nu een onzekere en zich vreemd gedragende kerel. Wellicht onverwerkt verdriet over zijn moeder?

[ Bericht 78% gewijzigd door girlnextdoor. op 22-01-2020 07:34:00 ]
With love :*
  woensdag 22 januari 2020 @ 07:28:32 #244
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191140055
Waarschijnlijk hadden ze dit wel verwacht. Ze komen in actie. Logisch, toch.
The love you take is equal to the love you make.
pi_191140129
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 06:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat ze dit alleen maar met rechtszaken kunnen stoppen, en van de man die zijn moeder is verloren door jagende paparazzi snap ik het heel goed nu hij bij zijn vrouw en kind hetzelfde ziet gebeuren.

Ook hij zal wel eens aanwezig zijn geweest terwijl zijn moeder aan paparazzi probeerde te ontkomen dus het zou me niets verbazen als dit een soort PTSS-reactie bij hem veroorzaakt.

Ik vind het te makkelijk om hen te verwijten dat de paparazzi dit doet of dat een rechtszaak olie op het vuur zou zijn, kennelijk moeten ze zich maar als een stel sitting ducks laten schieten, anders "dagen ze het uit" ofzo.
Laat die mensen gewoon.
Ik zou er knettergek van worden en mezelf opgejaagd wild voelen en zou er zeker iets tegen proberen te doen.
pi_191140161
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 06:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat ze dit alleen maar met rechtszaken kunnen stoppen, en van de man die zijn moeder is verloren door jagende paparazzi snap ik het heel goed nu hij bij zijn vrouw en kind hetzelfde ziet gebeuren.

Ook hij zal wel eens aanwezig zijn geweest terwijl zijn moeder aan paparazzi probeerde te ontkomen dus het zou me niets verbazen als dit een soort PTSS-reactie bij hem veroorzaakt.

Ik vind het te makkelijk om hen te verwijten dat de paparazzi dit doet of dat een rechtszaak olie op het vuur zou zijn, kennelijk moeten ze zich maar als een stel sitting ducks laten schieten, anders "dagen ze het uit" ofzo.
Laat die mensen gewoon.
Maar ik verwijt het ze niet hoor en snap ze volkomen ! Ik verwoordde me verkeerd; bedoel meer dat ze echt in een spagaat zitten en dat ik me afvraag welke stap echt zou helpen.
pi_191140388
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 07:47 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Maar ik verwijt het ze niet hoor en snap ze volkomen ! Ik verwoordde me verkeerd; bedoel meer dat ze echt in een spagaat zitten en dat ik me afvraag welke stap echt zou helpen.
Daar heb je wel gelijk in ja, ik hoop dat wat ze doen het op advies is van mensen die weten waar ze over praten.
  woensdag 22 januari 2020 @ 08:34:06 #248
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191140489
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2020 07:26 schreef girlnextdoor. het volgende:
Sorry, maar wat hadden ze dan verwacht? Totale privacy in Canada?

Eerst opschudding veroorzaken door uit de koninklijke familie te stappen, en vervolgens paparazzo aanklagen omdat ze je fotograferen. Ik begrijp dat dat laatste vervelend is, maar dat het is toch nogal logisch dat hun foto's juist nu goed verkopen?

Er lijkt iets met Harry gebeurd te zijn. Waar hij vroeger het toffe lid van the firm was, zie ik nu een onzekere en zich vreemd gedragende kerel. Wellicht onverwerkt verdriet over zijn moeder?
Ja, want toen ze nog bij de koninklijke familie hoorden hadden ze dit probleem niet?

Ik word eem beetje moe van dat "opschudding veroorzaken" verwijt, de enige reden waarom ze dat gedaan hebben is de totaal achterlijke manier waarop er in de Britse pers over ze geschreven werd. De boulevardbladen dus, wederom de primaire inkomstenbron van de paparazzi.

En ja, misschien wel onverwerkt verdriet over zijn moeder; hij heeft gezien wat haar aangedaan is en ziet bij zijn vrouw hetzelfde gebeuren.
Niet voldoende therapie gehad of is het niet heel vreemd dat hij daarop reageert?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 22 januari 2020 @ 09:21:29 #249
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_191140928
Vandaag wordt er in Engeland de Channel-5-docu Thomas Markle: My Story uitgezonden, :')! Is vorig jaar opgenomen.

Dat de Britten niet gek van hem worden en zijn verhalen blijven slikken als zoete koek; ongelooflijk. Iedereen ziet toch hoe lachwekkend triest die man is?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_191141163
quote:
17s.gif Op woensdag 22 januari 2020 09:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Vandaag wordt er in Engeland de Channel-5-docu Thomas Markle: My Story uitgezonden, :')! Is vorig jaar opgenomen.

Dat de Britten niet gek van hem worden en zijn verhalen blijven slikken als zoete koek; ongelooflijk. Iedereen ziet toch hoe lachwekkend triest die man is?
Blijkbaar bindt een gezamenlijke vijand mensen, zelfs als het om zulke volstrekt debiele sujetten gaat. Vreselijke man, en zich dan nog afvragen waarom zijn dochter geen contact met hem wil.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')