abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 januari 2020 @ 17:13:08 #101
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190996910
Misschien moeten ze maar gewoon eens een beetje gaan schrappen in die koninklijke verplichtingen. Minder verzoeken accepteren, zo moeilijk is dat niet. Van wat minder royals die een lintje komen doorknippen gaat de monarchie niet kapot.
The love you take is equal to the love you make.
pi_190996942
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 17:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Daar is dan misschien een leuke rol voor de dochters van Andrew, een van beiden woont geloof ik ook op Kensington, dus dat kan prima.
Dat zou een goede oplossing zijn. Ben ik wel benieuwd hoe het zit met hun troonrechten als Andrew ze opgeeft. Anders zou het opgeven van de troonrechten door Harry een goede gelegenheid zijn om Andrew te vragen de troonrechten op te geven, om vervolgens de dochters door te schuiven in de lijn van de troonopvolging en als 'senior royals'.
  zondag 12 januari 2020 @ 17:28:06 #103
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190997105
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2020 17:13 schreef Lienekien het volgende:
Misschien moeten ze maar gewoon eens een beetje gaan schrappen in die koninklijke verplichtingen. Minder verzoeken accepteren, zo moeilijk is dat niet. Van wat minder royals die een lintje komen doorknippen gaat de monarchie niet kapot.
Dit vooral.
Het opgeven van troonrechten zie ik voorlopig iig niet gebeuren, zeker niet met de gigantische lijst van troonopvolgers die er in Engeland sowieso is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190997386
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2020 17:13 schreef Lienekien het volgende:
MajestyMagazine twitterde op maandag 30-12-2019 om 10:02:19 The Prince of Wales was the busiest member of the royal family in 2019, says Tim O'Donovan in his annual compilation of official engagements published once again in @thetimes today. https://t.co/idxzcARWvo reageer retweet

Ze zullen wel moeten inkrimpen, want over 10 jaar zijn van deze lijst waarschijnlijk nog maar 4 royals volledig inzetbaar.
pi_190998326
Ik wist niet dat Meghan en Harry pas sinds 2016 een relatie hebben. Dat is idd vrij kort.

OT: stoere zet dit :Y
  zondag 12 januari 2020 @ 19:23:07 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190998630
Mwah...
quote:
1980: Charles and Diana meet again, this time romantically.
Charles and Diana, then 18-and-a-half, reconnected during a summer weekend at a mutual friend's house. They reportedly bonded over a conversation about Lord Mountbatten’s funeral, which they had both attended, according to Express.

In tapes recorded with voice coach Peter Settelen, later broadcast in the documentary Diana: In Her Own Words, Diana recalled the awkward encounter that transpired after that conversation. “The next minute he leapt on me, practically. It was strange. I thought, ‘This isn’t very cool’...but I had nothing to go by because I’d never had a boyfriend,” Diana said.
After that weekend, Diana and Charles went on a few dates, like to Andrew’s royal yacht or to Balmoral Castle in Scotland—but not many. "We met 13 times and we got married," she was heard saying in Diana: In Her Own Words.
Bron

Getrouwd op 29 juli 1981...
Een jaar dus, en zij was 19, niet dat ze haast hadden omdat ze nog samen kinderen wilden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_191001744
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 17:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Daar is dan misschien een leuke rol voor de dochters van Andrew, een van beiden woont geloof ik ook op Kensington, dus dat kan prima.
Ja, dat zijn prinses Eugenie (de jongste dochter) en haar man Jack. Zij wonen sinds hun huwelijk op Kensington Palace maar werken fulltime en en betalen huur aan de 'kroon'. Eugenie en haar zus Beatrice kozen voor een maatschappelijke loopbaan omdat Charles al jaren heeft aangegeven het koninklijk huis te winnen inkrimpen.

https://www.nytimes.com/2(...)es-andrew-queen.html
  zondag 12 januari 2020 @ 22:02:58 #108
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191001792
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 22:00 schreef Ivalo het volgende:

[..]

Ja, dat zijn prinses Eugenie (de jongste dochter) en haar man Jack. Zij wonen sinds hun huwelijk op Kensington Palace maar werken fulltime en en betalen huur aan de 'kroon'. Eugenie en haar zus Beatrice kozen voor een maatschappelijke loopbaan omdat Charles al jaren heeft aangegeven het koninklijk huis te winnen inkrimpen.

https://www.nytimes.com/2(...)es-andrew-queen.html
Beatrice woont op St James's palace, dus die blijft ook lekker dicht bij het vuur zitten.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_191002049
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 17:15 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Dat zou een goede oplossing zijn. Ben ik wel benieuwd hoe het zit met hun troonrechten als Andrew ze opgeeft. Anders zou het opgeven van de troonrechten door Harry een goede gelegenheid zijn om Andrew te vragen de troonrechten op te geven, om vervolgens de dochters door te schuiven in de lijn van de troonopvolging en als 'senior royals'.
Volgens mij houden Beatrice en Eugenie hun troonrechten gewoon als Andrew de zijne zou opgeven. Voor de wijziging uit begin 2013 stonden Amalia, Alexia en Ariane ook in de Britse opvolgingslijst maar Willem-Alexander niet omdat hij met een katholieke vrouw getrouwd is (dat was tegen de regels). Na de wijziging heeft heeft zijn plekje weer teruggekregen.
pi_191002272
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 17:47 schreef Jojoke het volgende:

[..]

MajestyMagazine twitterde op maandag 30-12-2019 om 10:02:19 The Prince of Wales was the busiest member of the royal family in 2019, says Tim O'Donovan in his annual compilation of official engagements published once again in @:thetimes today. https://t.co/idxzcARWvo reageer retweet
[ afbeelding ]

Ze zullen wel moeten inkrimpen, want over 10 jaar zijn van deze lijst waarschijnlijk nog maar 4 royals volledig inzetbaar.
De hertog van Kent werkt gewoon harder dan William en Kate :o :o
  Spellchecker maandag 13 januari 2020 @ 07:42:28 #111
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_191005226
Alle ogen op de Queen en prins Harry
quote:
De Britse koningin Elizabeth houdt op haar landgoed Sandringham maandag een familieberaad met de prinsen Charles, William en Harry. Onderwerp van gesprek is het plan van kleinzoon Harry en zijn vrouw Meghan om zich grotendeels los te maken van hun koninklijke verplichtingen.
Het paar maakte vorige week bekend zes maanden per jaar met hun zoontje in Canada te willen doorbrengen en financieel meer op eigen benen te willen staan. De aankondiging veroorzaakte flink wat deining.
Op de agenda staan volgens de Sunday Times verder de hoogte van de toelage die prins Charles uit eigen middelen aan Harry betaalt en het al of niet behouden van de koninklijke titels. Ook zal worden gesproken over welke commerciėle activiteiten het paar mag ontplooien.

Zaterdag werd al bekend dat Meghan een klus als voice-over bij Disney heeft aangenomen, in ruil voor een donatie aan Elephants Without Borders. Deze organisatie zet zich in voor het behoud van olifanten in het wild.

Meghan is niet bij het gesprek in Sandringham. Ze vergadert vanuit Canada mee per telefoon.
  maandag 13 januari 2020 @ 08:04:35 #112
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191005388
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 22:23 schreef Ivalo het volgende:

[..]

De hertog van Kent werkt gewoon harder dan William en Kate :o :o
Ehm nee? Je vergeet de buitenlandse bezoeken?
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 13 januari 2020 @ 08:37:11 #113
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_191005549
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 21:42 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Ik las ergens dat ze een (eigen) vermogen van 38mln hebben. Megan was natuurlijk ook niet bepaald de zieligste als succesvolle actrice. Dat helpt wellicht ook.
Zij kan vast nog een come-back doen in toch nog een nieuw seizoen van Suits! Dan gaat GB helemaal over de zeik! :D
  maandag 13 januari 2020 @ 08:45:09 #114
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191005603
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 08:37 schreef BE het volgende:

[..]

Zij kan vast nog een come-back doen in toch nog een nieuw seizoen van Suits! Dan gaat GB helemaal over de zeik! :D
Oh, dat zou wel briljant zijn, ze kan dan ook een godsvermogen per aflevering krijgen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_191005606
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 08:37 schreef BE het volgende:

[..]

:D Nou inderdaad!

Ik had gisteren die docu gezien op videoland dat Harry en Meghan naar Afrika gingen. Meghan was zelf ook een paar keer aan het woord en ik vroeg me af hoe het kan dat je zo'n intense haat voor die vrouw voelt zoals de Britten dat voelen. Ik kan er echt niet bij. Vooral dat laatste stuk waarin ze aan het woord kwam waarin ze vertelde hoe het afgelopen jaar voor haar geweest was. Mijn hart brak wel een beetje hoor.
pi_191005855
Ik vraag me sterk af waarom harry gaat mee vergaderen?? Ik zou richting canada gaan en zeggen zoek het maar uit.
speak only if it improves the silence.
  maandag 13 januari 2020 @ 09:17:45 #117
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191005895
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 09:15 schreef TjjWester het volgende:
Ik vraag me sterk af waarom harry gaat mee vergaderen?? Ik zou richting canada gaan en zeggen zoek het maar uit.
Nou waarschijnlijk daarom dus, omdat hij niet wil zeggen "zoek het maar uit!".
Het is dus helemaal niet de intentie de koninklijke familie, en alle bijkomende verplichtingen, zomaar te dumpen, ik denk dat ze echt gewoon wat ruimte nodig hebben omdat de haat(pers) ze over de kling jaagt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_191006053
Sodeju, de Telegraaf heeft vandaag een artikel waar de honden geen brood van lusten. Heel suggestief. Kan volgens mij noet het artikel quoten want het is premium...

"Dekselse Meghan". De queen stemde met tegenzin in met hun huwelijk. De drie belangrijskte royals (zij, Charles en William) hadden nooit "fiducie in een toekomst naar wens met Harry en Meghan". Meghan sloeg een uitnodiging van Charles af om ergernissen te bespreken.

Een paleisbron onthulde gisteren dat William zijn handen af trekt van Harry en "niet langer om hem heen kan blijven staan."
  maandag 13 januari 2020 @ 09:33:47 #119
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191006065
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 09:32 schreef letmehearyouscream het volgende:
Sodeju, de Telegraaf heeft vandaag een artikel waar de honden geen brood van lusten. Heel suggestief. Kan volgens mij noet het artikel quoten want het is premium...

"Dekselse Meghan". De queen stemde met tegenzin in met hun huwelijk. De drie belangrijskte royals (zij, Charles en William) hadden nooit "fiducie in een toekomst naar wens met Harry en Meghan". Meghan sloeg een uitnodiging van Charles af om ergernissen te bespreken.

Een paleisbron onthulde gisteren dat William zijn handen af trekt van Harry en "niet langer om hem heen kan blijven staan."
Heb je wel een linkje dan?
Dat mag wel.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_191006103
Oke, thanks voor de tip Leandra!

https://www.telegraaf.nl/(...)eg-in-kleinste-kring
  maandag 13 januari 2020 @ 09:37:57 #121
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191006115
Thnx :)
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 13 januari 2020 @ 09:46:20 #122
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191006226
quote:
Ook Charles maakt zich zorgen. Als troonopvolger - het zal de komende jaren toch echt eens gaan gebeuren - zit hij niet te wachten op een bevlekt koningshuis. Tegelijkertijd maakt hij zich, net als zijn moeder, zorgen om zijn jongste zoon met zijn rebelse gedrag.
Nou idd, met alles wat Harry in het verleden al gedaan heeft lijkt dit me echt een moment om je druk te gaan maken over "zijn rebelse gedrag" :')

Volgens mij is hij sinds Meghan braver dan ooit.

Volgens mij hebben ze bij de Telegraaf met een hele dikke duim zitten schrijven.
Men neme de Britse tabloids en dikken dat nog een beetje aan :X
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_191006569
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 08:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ehm nee? Je vergeet de buitenlandse bezoeken?
Die verkleuren het beeld heel erg. In de Court Circular wordt van buitenlandse bezoeken namelijk ALLES bijgehouden.

'The Duke of Cambridge this afternoon arrived at Heathrow Airport, London, from Oman' telt bijvoorbeeld als een 'engagement' op zich terwijl hij dan feitelijk niet echt iets doet natuurlijk.
pi_191006593
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 09:15 schreef TjjWester het volgende:
Omdat hij er zeker van wil zijn dat pa geld blijft storten en hij gaat proberen in ruil daarvoor zo min mogelijk werk in de UK te doen ;)

Het is wel vreemd dat Meghan niet bij de besprekingen is om Harry te supporten. Dit was misschien haar kans geweest om precies duidelijk te maken wat ze wil?

[ Bericht 28% gewijzigd door Ivalo op 13-01-2020 10:27:32 ]
pi_191006661
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 22:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Beatrice woont op St James's palace, dus die blijft ook lekker dicht bij het vuur zitten.
Het wordt daar wel een beetje druk. Door de grote verbouwing van Buckingham Palace is St James's nu ook de Londense basis van Anne en Edward.

Er staat nog een heel verbouwd appartement/huis klaar op Kensington Palace, in eerste instantie bedoeld voor Harry en Meghan. Het zou me niets verbazen als ze daar na haar bruiloft gaat wonen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')