Vietnamquote:
Nee?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je de Staatsloterij gewonnen en ben je het hier vergeten te vertellen?
Zwoegen zal je!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Brazilie + Vietnam en ik zit hier maar te werken om mijn hypotheek te kunnen betalen
Eind dit jaar waarschijnlijk weer Braziliequote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Brazilie + Vietnam en ik zit hier maar te werken om mijn hypotheek te kunnen betalen
Daarom gaat hij juist.quote:
Rondreis?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja daar ben ik nog wel het meeste benieuwd naar
Samen met Faxie en dan de helft van de kamerprijs delen. Kun je nooit slechter van worden.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Eind dit jaar waarschijnlijk weer Brazilie![]()
Kitemeisje had het de vorige keer ook over dat ze eraan dacht om te proberen met mensen van de groepsapp een Braziliereis te doen eind dit jaar
Praat normaalquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Reeerrrrree dikke pot poker gewonnen.🤑
Je hebt te dure smaak in andere dingen.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Premium vrouwenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je hebt te dure smaak in andere dingen.
iPad afpakken. Toch weer mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:17 schreef DrMarten het volgende:
En weer eens een lamlul aan de deur met een iPad die loopt de verkondigen dat ie niks komt verkopen en me alleen iets aan wil bieden. Gozer, daarvoor heb ik een brievenbus! Optyfen met die onzin
Gewoon van de trap duwen toch.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:07 schreef DrMarten het volgende:
Zo, wasmachine van zijn plek gesleept. De tyfus wat is dat kreng zwaarBlij dat ik hem niet naar beneden hoef te slepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |