quote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
Lemming van NWS / Utrecht bouwt autoloze wijk met 10.000 woningen
De geur is 1 maar goede luchtverfrisser doet wonderen en ja mensen bellen niet zomaarquote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
Wtf is dat echt een ding? Hoe kunnen ze dan wel bewijzen dat jij gerookt hebt, als ze al niet eens opgebrande koppelingsplaten aan de chauffeur kunnen linken.
Misschien heeft diegene t niet goed gezien, je zit immers in de auto en ik neem aan dat het niet je passagiers waren die tijdens de rit in de wacht stonden bij greenwheels.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:15 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
De geur is 1 maar goede luchtverfrisser doet wonderen en ja mensen bellen niet zomaar![]()
#AltijdReady broerquote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
#Altijdready@:geerd @:samuel24 @:kdaalder @:sanasoufi
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:08 schreef BoneThugss het volgende:
Toon jij maar aan dat het door mij komt haha
Leen mij ff die Ford danquote:
Het is wel een hele grote steen, waar jij onder leeft...quote:
ja vertel danquote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:00 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Het is wel een hele grote steen, waar jij onder leeft...
Man man manquote:
wat moet je daar mee ? Serieus gelukkig hebben we dat soort meuk niet in de provincie.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:21 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Man man man
Dat zijn zgnmde 'deel-auto's'
Het is gewoon een auto in het bezit van de NS, geen particuliere variant van autodelen.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:54 schreef Nismo91 het volgende:
Jij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een homo ben je dan als je je auto weg geeft via zoietsdie verdienen het om afgetrapt te worden.
Hmm, NS = sowieso homo.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:33 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Het is gewoon een auto in het bezit van de NS, geen particuliere variant van autodelen.
Lekker wijf ben je ookquote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:33 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Het is gewoon een auto in het bezit van de NS, geen particuliere variant van autodelen.
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
wat moet je daar mee ? Serieus gelukkig hebben we dat soort meuk niet in de provincie.
Vanaf maandag neem ik geen peuken mee naar het werk, hoe gaat het bij jou ?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:02 schreef wollah het volgende:
Anno 2020 nog peuken roken![]()
@:wielrennerdt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |