abonnement Unibet Coolblue
pi_190992807
Lifehunt Scythe doet blood damage op mezelf :')
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_190992826
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 11:52 schreef KennyPowers het volgende:
Lifehunt Scythe doet blood damage op mezelf :')
_O- :')

Heeft dat wapen je veel souls en upgrade materials gekost?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_190992841
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 11:46 schreef wdn het volgende:

[..]

Er is geen relatie tussen bb en ds dus gewoon doen.


===

15 uur aangetikt bij Greedfall. Initieel is extreme best lastig. Plus je moet goed opletten met quests. Maar als eenmaal wat levels hebt speelt het lekker weg.
Groepen bats en die "charger" achtige groepen zijn wel echt klote. Nog voordat ik een actie kan doen zit ik al vol met poison/knockdown van de volgende.
Party members zijn ook zo goed als direct dood.

Ik gebruik nu een 2h heavy build met heals, maar alles duurt zo lang met combat.
Heal spammen in het begin om je party members in leven te houden en daarna een gevecht tegen 4+ enemies.
pi_190992843
quote:
11s.gif Op zondag 12 januari 2020 11:53 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

_O- :')

Heeft dat wapen je veel souls en upgrade materials gekost?
Souls valt wel mee. Materials wel want ik ga nu ook gewoon voor de max upgrade (+3 nu)

Het schijnt goed te zijn voor PvP maarja.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_190992883
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 11:55 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Souls valt wel mee. Materials wel want ik ga nu ook gewoon voor de max upgrade (+3 nu)
Ik kreeg gisteren ook bijna een hartverzakking na de melding 'Weapon at risk'.
Meteen de stats gechecked, maar hij stond nog op Durability 60/200, dus nog ruim op tijd.
Maar toch, meteen maar even mijn trouwe Zweihander +15 repaired.

Ik denk dat ik zometeen maar naar Duke's Archive ga. Daar ben ik nog nooit geweest, dus dan is daar dat mooie oer-Dark Souls gevoel weer, van voor het eerst een nieuw gebied in gaan _O_ _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_190992939
Welkom in het Souls-topic :+
SOONY
pi_190992966
quote:
10s.gif Op zondag 12 januari 2020 12:06 schreef DKUp het volgende:
Welkom in het Souls-topic :+
Ga Kingdom Hearts spelen dan
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_190993004
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 12:08 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Ga Kingdom Hearts spelen dan
Geen zin in oude games te spelen van die collectie. Pokémon Sword, Stars Wars en The Outer Worlds moet ik spelen. Death Stranding is niks voor mij :+ . Echt veel te traag, dan speel ik liever Red Dead Redemption 2 of No Man’s Sky |:)
SOONY
pi_190993118
quote:
9s.gif Op zondag 12 januari 2020 12:11 schreef DKUp het volgende:

[..]

Geen zin in oude games te spelen van die collectie. Pokémon Sword, Stars Wars en The Outer Worlds moet ik spelen. Death Stranding is niks voor mij :+ . Echt veel te traag, dan speel ik liever Red Dead Redemption 2 of No Man’s Sky |:)
Ik heb Death Stranding voor het verhaal (want dat was serieus tof) een kans gegeven. En het ziet er echt schitterend uit.
Maar het gaat heel erg snel erg vervelend en irritant worden, ook dat gebalanceer de hele tijd.

Ik heb hem voor een goede prijs weer kunnen verkopen. Wellicht dat ik hem ooit weer een keer terug koop voor een tientje of zo.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_190993156
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 12:19 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ik heb Death Stranding voor het verhaal (want dat was serieus tof) een kans gegeven. En het ziet er echt schitterend uit.
Maar het gaat heel erg snel erg vervelend en irritant worden, ook dat gebalanceer de hele tijd.

Ik heb hem voor een goede prijs weer kunnen verkopen. Wellicht dat ik hem ooit weer een keer terug koop voor een tientje of zo.
Ik denk dat ik die game ook snel weg ga doen.
Prachtige game en het verhaal zijn boeiend maar de rest totaal niet.

Pokémon Sword wil ik een kans geven. Na een uurtje was ik klaar twee maanden later tien minuutjes gespeeld en ik voelde het totaal niet.
SOONY
pi_190993196
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2020 12:21 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ik denk dat ik die game ook snel weg ga doen.
Prachtige game en het verhaal zijn boeiend maar de rest totaal niet.

Pokémon Sword wil ik een kans geven. Na een uurtje was ik klaar twee maanden later tien minuutjes gespeeld en ik voelde het totaal niet.
Ik zag dat ik momenteel bij CEX nog maar 23 euro oplevert.
Ik heb hem daar een aantal weken geleden nog voor 40 euro cash kunnen achterlaten.
Ik had hem via Marktplaats gekocht voor 30 8-)

De huidige vraagprijzen op Marktplaats liggen nu tussen de 25 en de 35 euro zie ik.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_190993479
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 12:24 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ik zag dat ik momenteel bij CEX nog maar 23 euro oplevert.
Ik heb hem daar een aantal weken geleden nog voor 40 euro cash kunnen achterlaten.
Ik had hem via Marktplaats gekocht voor 30 8-)

De huidige vraagprijzen op Marktplaats liggen nu tussen de 25 en de 35 euro zie ik.
Lekker gedaan man
SOONY
pi_190993661


|:)
  zondag 12 januari 2020 @ 13:10:25 #114
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_190993826
Is PS+ ergens in de aanbieding?

Ja. Tot en met vandaag.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_190993933
quote:
17s.gif Op zondag 12 januari 2020 13:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is PS+ ergens in de aanbieding?

Ja. Tot en met vandaag.
Overal 44.
pi_190995502
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 12:58 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]

|:)
:D _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_190995797
Crystal Cave :r

@KennyPowers zorg dat je geen souls 'op zak' hebt en dergelijke in de Crystal Cave (die komt na Duke's Archives).

Duke's Archives _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_190996573
quote:
9s.gif Op zondag 12 januari 2020 00:42 schreef DKUp het volgende:

[..]

:9~ met geile graphics, details en veel minder laadtijden en pop-in |:)
KassandraGODIN mag natuurlijk de rest van de wereld neuken :B
pi_190996744
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 16:40 schreef Gehrman het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
quote:
Possible first image of Assassins Creed Ragnarok leaked



He further stated that Assassin’s Creed Ragnarok will release in October and will be revealed on 12th February at the Sony’s PS5 reveal event which is yet to be announced, and the image above shows a female character named “Jora” who will be the main protagonist in Assassin’s Creed Ragnarok. We are currently wondering if Assassin’s Creed Ragnarok will allow us to choose our protagonist like Assassin’s Creed Odyssey. The Developers behind Assassin’s Creed Origins are working on the Assassin’s Creed Ragnarok according to that user, and the gameplay will be very similar to Assassin’s Creed Odyssey, and Origins. The map is huge and it will include England and Scandinavia.”

https://gamingroute.com/a(...)aked-with-more-info/
Meerdere keren gelezen dat Londen onderdeel zal zijn van de map. Begin of midden februari 2020 de PlayStation Meeting met de nieuwe Assassin’s Creed is ook al vaker voorbij gekomen.
SOONY
pi_190996845
Mooie scherpe foto ook ^O^
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_190996867
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2020 17:08 schreef StateOfMind het volgende:
Mooie scherpe foto ook ^O^
Vrouw met rood haar, een schild, Noorse setting en de achtergrond lijkt uit The Witcher 3 geplukt.
Horizon, God of War en Ther Witcher 3 samen is AssCreed Ragnarok ;) *;
SOONY
pi_190997042
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2020 15:50 schreef StateOfMind het volgende:
Crystal Cave :r

@:KennyPowers zorg dat je geen souls 'op zak' hebt en dergelijke in de Crystal Cave (die komt na Duke's Archives).

Duke's Archives _O_
Ik wilde naar die new londo boss fight en dan stoppen. Maar toen ik voor de portal stond met 35k souls toch maar een homeward bone gebruikt. :'(
Volgend weekend verder.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  zondag 12 januari 2020 @ 17:27:31 #123
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_190997094
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 11:51 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Toffe game he :Y
Ik heb er uiteindelijk 55 uur mee op de teller gezet.
Ja. ook omdat het me totaal verrast; niks over gehoord de afgelopen paar maanden en ineens was ie op PSN met een discount :D
Vandaag 6 uurtjes er bij gedaan. Heb bijna 4 van de companions quests klaar dus het schiet al op :)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_190997271
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 17:22 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Ik wilde naar die new londo boss fight en dan stoppen. Maar toen ik voor de portal stond met 35k souls toch maar een homeward bone gebruikt. :'(
Volgend weekend verder.
Die bossfight (Four Kings) is #@%*+.
Die doe ik als laatste pas.

Ik heb ook nog maar 7 Transient Cures (er is wel een shortcut, maar die spoken aan het eind pakken je ook steeds).
En die verkoper is dood.

[ Bericht 0% gewijzigd door StateOfMind op 12-01-2020 17:48:17 ]
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_190997515
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2020 17:39 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Die bossfight (Four Kings) is #@%*+.
Die doe ik als laatste pas.

Ik heb ook nog maar 7 Transient Cures (er is wel een shortcut, maar die spoken aan het eind pakken je ook steeds.
En die verkoper is dood.
Met shortcut moet je volgens mij ook nog langs een stuk of 5 van die skeletten in knight armor :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_190997953
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 17:56 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Met shortcut moet je volgens mij ook nog langs een stuk of 5 van die skeletten in knight armor :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Darkwraith Knight kill ik in 1 klap.
Sif Soul heb ik niet meer, maar ik zie net dat ik een Jagged Ghost Blade heb (rare drop van een Ghost) en daarmee kun je die Ghosts ook killen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 12 januari 2020 @ 19:48:34 #127
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_190999009
Mijn body count in Life is Strange 2 begint hilarische vormen aan te nemen :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_191003073
Vandaag Seath en Nito verslagen *O*
Nou moet ik alleen nog Four Kings in New Londo Ruins en Bed of Chaos in Demon Ruins/Lost Izalith nog.

En de optionele area's (Great Hollow, Ash Lake, Darkmoon Tomb secret area).
En de DLC

En daarna Lord Gwyn.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_191006935
quote:
6s.gif Op zondag 12 januari 2020 23:02 schreef StateOfMind het volgende:
Vandaag Seath en Nito verslagen *O*
Nou moet ik alleen nog Four Kings in New Londo Ruins en Bed of Chaos in Demon Ruins/Lost Izalith nog.

En de optionele area's (Great Hollow, Ash Lake, Darkmoon Tomb secret area).
En de DLC

En daarna Lord Gwyn.
En dan nog 1,5 run voor de plat w/ |:)
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_191007001
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 10:56 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

En dan nog 1,5 run voor de plat w/ |:)
Neuh, dan is Dark Souls 2 aan de beurt.

Misschien ooit een NG+ voor de plat.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_191007067
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2020 11:03 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Neuh, dan is Dark Souls 2 aan de beurt.

Misschien ooit een NG+ voor de plat.
Ja grapje, ik doe het ook ooit in de toekomst wel.

Voorlopig ook geen DS2 denk ik. :P
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_191007915
Iemand nog wat beginners tips voor Days Gone? Als in; alles looten wat je kan looten? Hoe vaak gaan jullie naar een camp om te upgraden? Wat zijn de beste upgrades in het begin, aangezien ik nu zomaar wat doe eigenlijk? Ik snap het wapen mechanisme ook nog niet echt, in zo'n gun locker heb ik een primary en secondary slot, en 1 voor de kruisboog. Ik heb een 'groot' wapen, maar die komt niet in de primary slot. Of is dat een kwestie van doorspelen en dan komt het wel?

Kwam gister bij zo'n Nero point maar daar zwermde zo'n horde omheen (wat een gaaf gezicht is dat), dus die heb ik maar even over geslagen.
  maandag 13 januari 2020 @ 12:54:06 #133
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_191008177
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Iemand nog wat beginners tips voor Days Gone? Als in; alles looten wat je kan looten? Hoe vaak gaan jullie naar een camp om te upgraden? Wat zijn de beste upgrades in het begin, aangezien ik nu zomaar wat doe eigenlijk? Ik snap het wapen mechanisme ook nog niet echt, in zo'n gun locker heb ik een primary en secondary slot, en 1 voor de kruisboog. Ik heb een 'groot' wapen, maar die komt niet in de primary slot. Of is dat een kwestie van doorspelen en dan komt het wel?

Kwam gister bij zo'n Nero point maar daar zwermde zo'n horde omheen (wat een gaaf gezicht is dat), dus die heb ik maar even over geslagen.
Ja die hordes maar even laten voor wat t is :P Die komen vanzelf in de main quests voor. Inmiddels kan ik ze aan, maar dan moet je wel gioed bepakt en bezakt zijn qua ammo en extra's.

Ik moet zeggen dat ik helemaal niet vaak geupgrade heb. Ik loop met mijn kleine geweer nog steeds van t begin zowat. Mijn grote geweer heb ik wel gekozen voor meer damage. Die gun lockers gebruik ik alleen om ff ammo bij te kopen als ik in t veld ben, that's it. Ik wissel zelden van wapen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.
  maandag 13 januari 2020 @ 12:54:31 #134
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_191008183
quote:
10s.gif Op zondag 12 januari 2020 19:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn body count in Life is Strange 2 begint hilarische vormen aan te nemen :')
:o

PARDON?!
Wie heb jij allemaal af zitten maken?!

:'(
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.
  maandag 13 januari 2020 @ 12:56:45 #135
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_191008205
quote:
11s.gif Op zondag 12 januari 2020 11:53 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

_O- :')

Heeft dat wapen je veel souls en upgrade materials gekost?
Zeg! Days gone expert!

Hoe kom ik aan veel....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Qua verhaal....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.
pi_191008851
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:56 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Zeg! Days gone expert!

Hoe kom ik aan veel....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Qua verhaal....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 13 januari 2020 @ 13:45:43 #137
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_191008867
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 13:44 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik had idd de
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gelezen.
Dat maar eens proberen deze week. Vind ze erg schaars!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.
pi_191008939
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Iemand nog wat beginners tips voor Days Gone? Als in; alles looten wat je kan looten? Hoe vaak gaan jullie naar een camp om te upgraden? Wat zijn de beste upgrades in het begin, aangezien ik nu zomaar wat doe eigenlijk? Ik snap het wapen mechanisme ook nog niet echt, in zo'n gun locker heb ik een primary en secondary slot, en 1 voor de kruisboog. Ik heb een 'groot' wapen, maar die komt niet in de primary slot. Of is dat een kwestie van doorspelen en dan komt het wel?

Kwam gister bij zo'n Nero point maar daar zwermde zo'n horde omheen (wat een gaaf gezicht is dat), dus die heb ik maar even over geslagen.
Alleen gekochte wapen blijven in je locker. Gevonden of geloote wapen verdwijnen.
Beste wapen wat je redelijk vroeg kunt unlocken is de MWS.

Hiervoor moet Tuckers Camp Trust Level 2 zijn (grote tip: geef op een gegeven moment Leons Stash aan Tucker).

En voor de rest: loot wat je looten kan.
Zelf heb ik in het begin vooral melee geüpgrade, want echt goede vuurwapens komen later pas.

Maar eigenlijk maakt het helemaal niks uit, want de game zit zodanig in elkaar dat je vanzelf wel vrijspeelt wat en wanneer dat nodig is.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_191009022
Bedankt voor de tips heren :).
  maandag 13 januari 2020 @ 17:03:31 #140
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191011489
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:54 schreef Ang3l het volgende:

[..]

:o

PARDON?!
Wie heb jij allemaal af zitten maken?!

:'(
Nou, het lijkt erop dat de laatste scčne van chapter 3 minder dodelijk is dan ik dacht. Mensen zijn alleen gewond.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_191011706
quote:
17s.gif Op zondag 12 januari 2020 17:10 schreef DKUp het volgende:

[..]

Vrouw met rood haar, een schild, Noorse setting en de achtergrond lijkt uit The Witcher 3 geplukt.
Horizon, God of War en Ther Witcher 3 samen is AssCreed Ragnarok ;) *;
Ik hoop op de viking era toen het eiland nog niet als koninkrijk was verenigd. Mersia, Wessex, de schotten versus de Denen die via Northumberland binnen kwamen. The last kingdom en natuurlijk Vikings gaven een mooi voorzetje van die tijd
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_191012199
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 17:20 schreef Sabata het volgende:

[..]

Ik hoop op de viking era toen het eiland nog niet als koninkrijk was verenigd. Mersia, Wessex, de schotten versus de Denen die via Northumberland binnen kwamen. The last kingdom en natuurlijk Vikings gaven een mooi voorzetje van die tijd
Naam schijnt iets anders te worden dan Ragnarok/Kingdom en buiten de setting schijnen veel dingen bullshit te zijn qua geruchten.
SOONY
pi_191012244
jasonschreier twitterde op maandag 13-01-2020 om 17:14:27 E3 is in the worst shape it's ever been -- last year it was half-empty, and that was before they doxed thousands of attending journalists -- so Sony skipping again would make total sense. I'd expect them to announce their own big PS5 event(s) instead reageer retweet
ZhugeEX twitterde op maandag 13-01-2020 om 17:20:19 Should hear more about this today. https://t.co/veQNiI4pBD reageer retweet
Sony gaat waarschijnlijk straks bekendmaken weer niet op de E3 te zijn....
SOONY
pi_191012360
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 17:20 schreef Sabata het volgende:

[..]

Ik hoop op de viking era toen het eiland nog niet als koninkrijk was verenigd. Mersia, Wessex, de schotten versus de Denen die via Northumberland binnen kwamen. The last kingdom en natuurlijk Vikings gaven een mooi voorzetje van die tijd
Zal wel weer fantasy zijn toch :P
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_191012364
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2020 17:55 schreef DKUp het volgende:
jasonschreier twitterde op maandag 13-01-2020 om 17:14:27 E3 is in the worst shape it's ever been -- last year it was half-empty, and that was before they doxed thousands of attending journalists -- so Sony skipping again would make total sense. I'd expect them to announce their own big PS5 event(s) instead reageer retweet
ZhugeEX twitterde op maandag 13-01-2020 om 17:20:19 Should hear more about this today. https://t.co/veQNiI4pBD reageer retweet
Sony gaat waarschijnlijk straks bekendmaken weer niet op de E3 te zijn....
Heb de lol van E3 nooit begrepen.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_191012433
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 18:05 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Heb de lol van E3 nooit begrepen.
Veel gamenieuws en aankondigingen O+ *; sfeer en Genot

Als je het vergelijkt met deze maand qua nieuws :') |:)
SOONY
  maandag 13 januari 2020 @ 19:04:19 #147
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_191013114
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 18:05 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Heb de lol van E3 nooit begrepen.
Zo speciaal is het ook niet.
Er worden tegelijk heel veel trailers en game-gerelateerd nieuws naar buiten gebracht, meer niet.

Zonder E3 zouden we precies hetzelfde krijgen maar dan meer verspreid door het jaar.
De deelnemers aan de E3 sparen het voor 1 moment. Dat is het verschil
pi_191013123
quote:
10s.gif Op maandag 13 januari 2020 17:55 schreef DKUp het volgende:
Sony gaat waarschijnlijk straks bekendmaken weer niet op de E3 te zijn....
|:) |:) |:)
  maandag 13 januari 2020 @ 19:09:09 #149
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_191013168
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 12:58 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]

|:)
:') :') :')

Deze is wel zo slecht dat het goed is. Hij zou alleen nog een hele hoge stapel kratten op zijn rug moeten hebben.
pi_191013610
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 19:04 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Zo speciaal is het ook niet.
Er worden tegelijk heel veel trailers en game-gerelateerd nieuws naar buiten gebracht, meer niet.

Zonder E3 zouden we precies hetzelfde krijgen maar dan meer verspreid door het jaar.
De deelnemers aan de E3 sparen het voor 1 moment. Dat is het verschil
In het pre internet tijdperk was de E3 natuurlijk genieten. Alle grote game bladen die er een verslag van maken en grote aankondigingen.

Nu kost het voor de standhouders vooral veel geld en moet je game/nieuws ook nog eens opboksen tegen vele anderen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')