Ik vroeg me af hoeveel mannen vrouwen die op de eerste date met een man naar bed gaan echt zien als niets meer dan een ONS. En wat zegt dat over de man dan? Dat mannen moeten jagen lijkt me bullshit want de vrouw kan evengoed afhaken na een leuke nacht.quote:Op donderdag 9 januari 2020 13:44 schreef JeMoeder het volgende:
Neuken op date één. Wat denk je dan dat hij van je wil? Wanneer je iets serieus wilt ga je niet meteen met de benen wijd bij de eerste date. Terecht dat hij dit als een prima geslaagde ONS ziet.
Een ONS is dan ook het tegenovergestelde van een relatie.quote:Op donderdag 9 januari 2020 22:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee eens, ONS lijdt zelden tot een goede relatie.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 22:57 schreef SQ het volgende:
Ik begrijp je vraag niet helemaal, geloof ik. Verder past dit beter in r&p
Kun je je vraag wat helderder formuleren?
Daarnaast staat er letterlijk een poll dus hoeveel duidelijker wil je het precies hebbenquote:Ik vroeg me af hoeveel mannen vrouwen die op de eerste date met een man naar bed gaan echt zien als niets meer dan een ONS.
Maar als je niet de intentie hebt voor een ONS maar het er op date 1 toch van komt?quote:Op donderdag 9 januari 2020 22:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Ook niet.quote:Op donderdag 9 januari 2020 23:00 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Maar als je niet de intentie hebt voor een ONS maar het er op date 1 toch van komt?
Waaromquote:Op donderdag 9 januari 2020 23:15 schreef TTSS het volgende:
Seks op de 1e date is een nono qua relatie.
Of seks op de eerste date een nono is voor een relatiequote:Op donderdag 9 januari 2020 23:19 schreef KapiteinIglo het volgende:
Ik snap je poll ook niet. Sorry wat is nou precies de vraag?
Je bent niet verplicht te stemmen als je het niet begrijptquote:Op donderdag 9 januari 2020 23:29 schreef KapiteinIglo het volgende:
Is sex op eerste date een Nono voor relatie?
Poll: Seks op date 1 j/n
• Nee, man haakt af
• Beter wel
• Het is mij om het even
Bedoel je dan nee de man vind een ons wel leuk maar nooit meer serieus?![]()
De poll kan toch beter zijn:
Ja, geen probleem
Nee, geen sex op eerste date
Geen mening
Eh. Nooit zelfs. Anders is het geen ONS...quote:Op donderdag 9 januari 2020 22:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Precies. Als je als man negatief denkt over een vrouw waarmee je op date 1 het bed hebt gedeeld, omdat ze dat heeft gedaan, dan wordt het toch echt tijd voor een spiegel.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |