Ze is bijna op de helft.quote:Op donderdag 30 januari 2020 14:15 schreef Recce het volgende:
Prisha vliegt nu boven Egypte in een Dreamliner.![]()
[ afbeelding ]
Ze had best even wat updates kunnen geven gedurende de vluchtquote:Op donderdag 30 januari 2020 14:15 schreef Recce het volgende:
Prisha vliegt nu boven Egypte in een Dreamliner.![]()
[ afbeelding ]
Zou ze ons nu al vergeten zijn?quote:Op donderdag 30 januari 2020 14:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze had best even wat updates kunnen geven gedurende de vlucht
Er zit tenslotte Wifi in dacht ikquote:Op donderdag 30 januari 2020 14:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze had best even wat updates kunnen geven gedurende de vlucht
Of zichzelf en zit ze lekker te slapen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 15:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zit tenslotte Wifi in dacht ik![]()
Batterijen aan het sparen vermoed ik
met van die oogkleppen opquote:Op donderdag 30 januari 2020 16:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of zichzelf en zit ze lekker te slapen.
Zo te merken is er geen ontvanger van transpondergegevens in de buurt van het vliegveld.quote:Op donderdag 30 januari 2020 18:16 schreef Superbadeendje het volgende:
Ze is er bijna.![]()
[ afbeelding ]
Ze is geland.quote:Op donderdag 30 januari 2020 18:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo te merken is er geen ontvanger van transpondergegevens in de buurt van het vliegveld.
ze zou de GPS pas 1 feb aanzetten..quote:Op donderdag 30 januari 2020 18:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo te merken is er geen ontvanger van transpondergegevens in de buurt van het vliegveld.
Ja, weet ik, maar ik had het over de transpondergegevens van het vliegtuig. Het vliegtuig stopte met updaten op flightradar24 op ongeveer 6.000 voet.quote:Op donderdag 30 januari 2020 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
ze zou de GPS pas 1 feb aanzetten..
Ja soms hapert het systeem wel eens.. Moet regelmatig zoeken naar de vluchten van mn dochter ..quote:Op donderdag 30 januari 2020 19:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, weet ik, maar ik had het over de transpondergegevens van het vliegtuig. Het vliegtuig stopte met updaten op flightradar24 op ongeveer 6.000 voet.
Dan zijn er geen ontvangers in de buurt. Er zijn ook wel satellieten die de transpondergegevens opvangen, maar daar maakt flightradar niet altijd gebruik van.quote:Op donderdag 30 januari 2020 19:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja soms hapert het systeem wel eens.. Moet regelmatig zoeken naar de vluchten van mn dochter ..
met wilde beesten?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 09:31 schreef Voxs het volgende:
Ze vertelde dat de GPS het in dichtbeboste gebieden en erg bewolkt weer, het niet zo goed doet. Deze eerste dag lopen ze door de jungle.
Wat is haar insta? Kan ik daar ook volgenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:09 schreef Voxs het volgende:
Ik zag op insta dat haar 3g nogal hapert.
Ik kan dat niet zomaar zonder haar toestemming geven, sorry.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat is haar insta? Kan ik daar ook volgen
Meeste accounts moeten zelf nog toestemming geven na aanvraag te volgen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik kan dat niet zomaar zonder haar toestemming geven, sorry.
Ja, ik was te laat met aanvragenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:09 schreef Voxs het volgende:
Ik zag op insta dat haar 3g nogal hapert.
Ja, en sommigen zijn ook openbaar. Geen idee meer of de hare op prive staat of niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Meeste accounts moeten zelf nog toestemming geven na aanvraag te volgen.
Ow die!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, en sommigen zijn ook openbaar. Geen idee meer of de hare op prive staat of niet.
Ik vind het niet zo netjes om het zomaar te geven, zeker ook gezien het feit dat haar echte naam er staat.
Tiily zal hier soms wat updaten volgens mij. Ik denk ook dat ze vooral te druk met lopen zal zijn om te postenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, ik was te laat met aanvragen![]()
Stom, maar ga haar ook niet appen of zo.
En van de omgeving genietenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Tiily zal hier soms wat updaten volgens mij. Ik denk ook dat ze vooral te druk met lopen zal zijn om te posten
Ze had wat 3G connectie problems... lijkt weer te werkenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik had haar insta moeten vragen ookmaar Till kan wel insta updates doen die is pro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |