quote:Op maandag 27 januari 2020 19:51 schreef Prisha het volgende:
Afgelopen zondag heb ik de GPS voor de laatste keer uitgetest. Hij had wat kuren en registreerde in eerdere tests niet alles. Met dank aan de broer van Voxs die me geduldig van waardevolle tips heeft voorzien, ging de test zondag heel wat beter.
Ik zal zo dadelijk de link hieronder zetten, en aan @:Deisyy vragen het ook in de OP te zetten.
Wat je met die link ziet, is een Google maps kaart. Je kan in een gewone view of in een sateliet view kijken en net zoals bij Google in en uit zoomen.
De GPS zal, zodra ik hem aangezet heb, elke 10 minuten mijn locatie pingen en op de kaart zetten.
Hij doet het niet zo goed in dicht beboste gebieden, en als het zwaar bewolkt is wil het ook niet altijd. Dat betekent dat de eerste dag in het tropische regenwoud, weinig stapjes op de kaart te zien zullen zijn. Daarna is er bijna geen boom van betekenis en zou het beter moeten gaan.
De kaart ziet er als volgt uit, ik heb een paar punten van zondag erin laten staan zodat je kan zien hoe dat werkt. Voor ik vertrek delete ik de huidige punten en dan zal de kaart helemaal zwart zijn tot de allereerste ping op 1 februari.
[ link | afbeelding ]
De link naar de site:
https://share.findmespot.(...)taw4ZFjiKjsxXyQDpY_s
ja heel blij mee....en de thuisblijvers ookquote:Op maandag 27 januari 2020 20:01 schreef Voxs het volgende:
[..]Fijn dat je het ding aan de praat hebt gekregen!
Ja, zeker voor de thuisblijvers ook. Ik weet nog dat mijn broer helemaal alleen 10 dagen in het noorden van Noorwegen middel of nowhere ging wandelen. Fijn om hem te kunnen tracken toen. Al had hij een verkeerde batterij mee. het deed het niet goed en bleef hij 3 dagen ergens hangen. Dat was wel spannendquote:Op maandag 27 januari 2020 20:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja heel blij mee....en de thuisblijvers ook
yesquote:Op maandag 27 januari 2020 20:06 schreef mootie het volgende:
Dus we kunnen de hele reis met je meepingen? Cool!
ja maar dat geeft niets...het blijft een mooie anekdotequote:Op maandag 27 januari 2020 20:12 schreef Voxs het volgende:
oh dat had ik je al eens verteld geloof ik..
Ja, je leeft als thuisblijver mee, het is mooi om iets 'tastbaars' te kunnen volgen, al zijn het enkel dots op een scherm.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja maar dat geeft niets...het blijft een mooie anekdote
Dat is wel het ‘nadeel’. Stel er gaat iets kapot en dat kan niet worden gecommuniceerd, dan denk je meteen dat de reiziger ergens in een greppel ligt.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, zeker voor de thuisblijvers ook. Ik weet nog dat mijn broer helemaal alleen 10 dagen in het noorden van Noorwegen middel of nowhere ging wandelen. Fijn om hem te kunnen tracken toen. Al had hij een verkeerde batterij mee. het deed het niet goed en bleef hij 3 dagen ergens hangen. Dat was wel spannend
Inderdaad. Ik wilde zeggen: je hebt geen idee hoe blij m'n zusje ermee is, maar je hebt natuurlijk wel een idee.Ze is er dus heel erg blij mee. En ik dus ook omdat het wat rust geeft thuis.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, je leeft als thuisblijver mee, het is mooi om iets 'tastbaars' te kunnen volgen, al zijn het enkel dots op een scherm.
uhuh, dat was best spannend. Er is echter een noodknop, dus dat is een geruststellingquote:Op maandag 27 januari 2020 20:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is wel het ‘nadeel’. Stel er gaat iets kapot en dat kan niet worden gecommuniceerd, dan denk je meteen dat de reiziger ergens in een greppel ligt.
quote:Op maandag 27 januari 2020 20:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik wilde zeggen: je hebt geen idee hoe blij m'n zusje ermee is, maar je hebt natuurlijk wel een idee.Ze is er dus heel erg blij mee. En ik dus ook omdat het wat rust geeft thuis.
dat welquote:Op maandag 27 januari 2020 20:19 schreef Voxs het volgende:
[..]Geen Minder 'Heb je dit, heb je dat, maar wat als , en hoe zit het met dit..' ?
oh lol, dat zou of oudste broer of een van zussen kunnen zijnquote:Op maandag 27 januari 2020 20:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat wel![]()
Ik moet overigens van die noodknop afblijven want anders krijgt degene die bij hem als contactpersoon staat een bericht
Jouw familie moet Pris gaan redden?quote:Op maandag 27 januari 2020 20:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
oh lol, dat zou of oudste broer of een van zussen kunnen zijn
Tof! Zo kunnen we met je meelopenquote:Op maandag 27 januari 2020 19:51 schreef Prisha het volgende:
Afgelopen zondag heb ik de GPS voor de laatste keer uitgetest. Hij had wat kuren en registreerde in eerdere tests niet alles. Met dank aan de broer van Voxs die me geduldig van waardevolle tips heeft voorzien, ging de test zondag heel wat beter.
Ik zal zo dadelijk de link hieronder zetten, en aan @:Deisyy vragen het ook in de OP te zetten.
Wat je met die link ziet, is een Google maps kaart. Je kan in een gewone view of in een sateliet view kijken en net zoals bij Google in en uit zoomen.
De GPS zal, zodra ik hem aangezet heb, elke 10 minuten mijn locatie pingen en op de kaart zetten.
Hij doet het niet zo goed in dicht beboste gebieden, en als het zwaar bewolkt is wil het ook niet altijd. Dat betekent dat de eerste dag in het tropische regenwoud, weinig stapjes op de kaart te zien zullen zijn. Daarna is er bijna geen boom van betekenis en zou het beter moeten gaan.
De kaart ziet er als volgt uit, ik heb een paar punten van zondag erin laten staan zodat je kan zien hoe dat werkt. Voor ik vertrek delete ik de huidige punten en dan zal de kaart helemaal zwart zijn tot de allereerste ping op 1 februari.
[ link | afbeelding ]
De link naar de site:
https://share.findmespot.(...)taw4ZFjiKjsxXyQDpY_s
Zonder moe te wordenquote:Op maandag 27 januari 2020 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tof! Zo kunnen we met je meelopen![]()
Ik heb het linkje in de OP gezet.
quote:
De tracker is van jongste broer maar:quote:Op maandag 27 januari 2020 20:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Jouw familie moet Pris gaan redden?
quote:Op maandag 27 januari 2020 20:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
De tracker is van jongste broer maar:
Allemaal ervaren klimmers, de oudste broer helemaal, die beklimt alle bergen van de wereld.
En anders sturen we uiteraard de BDS. Komt allemaal goed
Krat bier mee, komt het helemaal goed.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
De tracker is van jongste broer maar:
Allemaal ervaren klimmers, de oudste broer helemaal, die beklimt alle bergen van de wereld.
En anders sturen we uiteraard de BDS. Komt allemaal goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |