Spannend!quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
'
hoeft ook niet ik klets ook maar wat in de ruimte
[..]
Ik ga vanavond richting mijn zusje, die woont in Leidsche Rijn. Laat mijn auto bij haar staan. En dan morgenochtend om 7:00 met de Schipholtaxi. Vliegtuig vertrekt om 10:15.
thanks!quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Spannend!
Goede reis alvast, veel succes en vooral genieten!
Ik ben net wat eerder op Schiphol anders had ik je nog even live kunnen uitzwaaienquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
'
hoeft ook niet ik klets ook maar wat in de ruimte
[..]
Ik ga vanavond richting mijn zusje, die woont in Leidsche Rijn. Laat mijn auto bij haar staan. En dan morgenochtend om 7:00 met de Schipholtaxi. Vliegtuig vertrekt om 10:15.
Ja dit is helemaal oké zo. We komen om 20:45 aan of zo. Ook wel prima.quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:24 schreef Voxs het volgende:
In de ruimte kletsen magIk verlies mijn aandacht soms in de ruimte
Dat heb je goed geregeld. Prettig ook dat je niet gelijk de vlucht om 7.00 uur hebt. Iets ontspannender.
ha dat is grappigquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben net wat eerder op Schiphol anders had ik je nog even live kunnen uitzwaaien
9.00 bij nader inzien kan ik je nog zienquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha dat is grappigVlieg je zo vroeg richting S.?
waaaaahquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:30 schreef pullup het volgende:
[..]
9.00 bij nader inzien kan ik je nog zienZal morgen eens checken van waar dat vliegtuig richting Kenia? vertrekt
quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:30 schreef pullup het volgende:
[..]
9.00 bij nader inzien kan ik je nog zienZal morgen eens checken van waar dat vliegtuig richting Kenia? vertrekt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Transavia EUropa vluchten zijn Schengen en Tanzania niet dus kan wel eens lastig wordenquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vreesde al zoietsquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Transavia EUropa vluchten zijn Schengen en Tanzania niet dus kan wel eens lastig worden
dank je wel L2B. Gaat helemaal lukkenquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Prisha, goede reis, een fijne en veilige klimtocht en graag heelhuids weer thuiskomen.![]()
Heel veel plezier!
Bedankt! En jij uiteraard ook heel veel plezier...cross ze daaro!quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:43 schreef pullup het volgende:
Mocht ik je niet zien morgen in ieder geval superveel plezier en wandelkilometers toegewenst Prish
nee johquote:
thanks puzziebaybiequote:Op woensdag 29 januari 2020 13:10 schreef puzziepie het volgende:
Heel veel wandel plezier en goede dagen toegewenst Prish!!
Ohh dat kan goed zoquote:
Ahh lieve Voxsie wat zeg je dat mooi. Dank je welquote:Op woensdag 29 januari 2020 14:29 schreef Voxs het volgende:
Lieve Prisha, veel kracht en plezier gewenst op je bijzondere tocht. Dat je verbintenis vindt en ervaart, in wat je dierbaar was en is, en dat je boven op die berg om je heen kijkt en beseft 'I touched the sky, and the world doesn't seem so hollow' en natuurlijk al jodelend 'Ik ben Groot!' roepen!
Dat laatste hoeft niet natuurlijk, maar laat de mi maar in de waan
Thanks GB. Dat is een prachtige quotequote:Op woensdag 29 januari 2020 14:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Ohh dat kan goed zo
Goede reis en heel veel plezier, en een prachtig hoogtepunt als je de top haalt (niet met een dirty mind lezen dit)![]()
![]()
[ afbeelding ]
Goede reisquote:Op woensdag 29 januari 2020 15:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ahh lieve Voxsie wat zeg je dat mooi. Dank je wel![]()
En mezelf kennende zal ik dat laatste vast wel doen...als is het alleen om te kijken hoe het echo't...echoooo o o o...
wow...quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:29 schreef Voxs het volgende:
Lieve Prisha, veel kracht en plezier gewenst op je bijzondere tocht. Dat je verbintenis vindt en ervaart, in wat je dierbaar was en is, en dat je boven op die berg om je heen kijkt en beseft 'I touched the sky, and the world doesn't seem so hollow' en natuurlijk al jodelend 'Ik ben Groot!' roepen!
Dat laatste hoeft niet natuurlijk, maar laat de mi maar in de waan
Geniet!!!!quote:Op woensdag 29 januari 2020 15:30 schreef Prisha het volgende:
OK guys...Ik ga zo nog even wat laatste kleine dingetjes doen voor mezelf, even tot rust komen en dan na de avondspits richting zusje.
Vreselijk spannend allemaal en zo grappig en leuk en lief en voor mij ook verrassend dat jullie zo meeleven met mij. Maar het doet me heel veel goed.
Alles is gepakt en staat klaar. Auto volgetankt. Bulldogje op haar logeeraddress en in goede handen met d'r genies gedoe. Huis...mwoa..niet echt schoon maar voor t oog kan het ermee door. Plantjes van een ingenieus zelfgemaakte watervoorzieningsysteem voorzien die ik, als ik thuiskom en ze leven nog, zal delen in Lucky's topic (dit is een voorbereiding op een andere missie, namelijk mijn indoor-moss/varen garden mét stromend water).
GPS kaartje staat nu op zwart. Op 1 februari zal de eerste stap te zien zijn. Hoop ik. De link heeft Deisyy in de OP gezet, onderaan.
Tijdsverschil met Tanzania: 2 uur later daar. De laatste klimdag, de topdag, is het spannendst. We beginnen om ongeveer middernacht lokale tijd te lopen, (22:00 uur hier). We verwachten na ongeveer 6 a 7 uur lopen Stella Point te bereiken. Dat is de krater rim. Van daaruit is het nog 1.5 a 2 uur klimmen naar Uhuru Peak, de top. Dus zeg maar tussen 8 en 9 uur lokale tijd, dus tussen 6 en 7 uur hier. Give or take an hourMaximaal kwartier op de top en dan meteen naar beneden. Eerst ongeveer 4 uur naar base camp. Even lunchen, rusten, en dan 4 a 5 uur door naar de laatste camp.
So. This is it. Ik laat het hier nu bij en geef het over aan @:TillyB . Zij zal eventuele updates vanuit Insta hier plaatsen, we hebben overlegd en ze weet wat en hoe te plaatsen. Dank je wel Til, kurva, dat je dit wilt doen.
Signing off. Hakuna Matata [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |