eyy thanks! En ja..ik zei dat ik t ging doen en idd doorgezet Nog steeds voel ik die achillespees by the way. Dat is wat minderquote:Op maandag 20 januari 2020 20:57 schreef Kreator het volgende:
Leuk dat je het door hebt gezet! Veel succes.
Dit staat ook nog op mijn wensenlijstje dus ik ga dit wel even volgen.
Ach, het is ook maar een klein stukje. Dat scheelt.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
eyy thanks! En ja..ik zei dat ik t ging doen en idd doorgezet Nog steeds voel ik die achillespees by the way. Dat is wat minder. Maar komt goed.
heeft ie goed gedaan !quote:Op maandag 20 januari 2020 20:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja doe datNiet iedereen zag het want Lucky heeft het geregeld
Hij is mooi! Hopelijk breng het geluk !quote:Op maandag 20 januari 2020 20:14 schreef Prisha het volgende:
Ok..ik moet echt morgen mooiere foto maken want het lijkt nu of het krasserig is maar het is echt mooi glad en glimmend. Ik ben een hele tijd bezig geweest dit goed te krijgen maar het lukt niet met kunstlicht. Heb zelfs op de plee gestaan ermee. Maar geeft wel een beetje een beeld, het is echt heel erg mooi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
yep. Hangt nu aan de oplader.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:51 schreef chufi het volgende:
alles nog wel ff opladen daar waar het nog ff kan ..
ik bedoel meer volgende week in Tanzania .. Nu natuurlijk idd volladen , maar er drupt altijd wel wat energie weg.. dus daar wanneer je het laatste stopcontact ziet en je nog wat uren de tijd hebt .. opladen to the MAXquote:
ah ja! Goeie. Wereldstekker moet ook mee!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:03 schreef chufi het volgende:
[..]
ik bedoel meer volgende week in Tanzania .. Nu natuurlijk idd volladen , maar er drupt altijd wel wat energie weg.. dus daar wanneer je het laatste stopcontact ziet en je nog wat uren de tijd hebt .. opladen to the MAX
Kijk, geen idee wat ze in Tanzania hebben .. Maar goede reis alvast gewenstquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
ah ja! Goeie. Wereldstekker moet ook mee!
thanks chufquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk, geen idee wat ze in Tanzania hebben .. Maar goede reis alvast gewenst
Echt aftellen nuquote:Op zaterdag 25 januari 2020 21:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, tof Prisha! De tijd gaat snel nu.
Goed! Vandaag korte afstand gelopen, 14 km. Geen last van enkel (wel brace om) en pees nauwelijks. Beetje opgelucht gevoel welquote:Op zondag 26 januari 2020 23:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Donderdag al. Hoe is het met je enkel en pees?
Ah dat is mooi. Net alles op tijd goed in vorm dus.quote:Op maandag 27 januari 2020 01:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Goed! Vandaag korte afstand gelopen, 14 km. Geen last van enkel (wel brace om) en pees nauwelijks. Beetje opgelucht gevoel wel
Beetje wel. Zoiets ook nooit eerder gedaan. Met allemaal onbekenden ook nogquote:Op maandag 27 januari 2020 01:38 schreef tonja het volgende:
[..]
Ah dat is mooi. Net alles op tijd goed in vorm dus.
Ben je nerveus? Ik zou echt nu al in de zenuwen zitten als ik zoiets spannends zou gaan ondernemen.
Geniet!!!quote:Op maandag 27 januari 2020 01:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Beetje wel. Zoiets ook nooit eerder gedaan. Met allemaal onbekenden ook nogMeestal ben ik in control. Nu heb ik het gevoel nergens in control over te zijn, zelfs niet in control over m’n eigen stomme been.
Maar ik ga genieten!
Bier laat ik voorlopig heel even staan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |