quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:05 schreef D. het volgende:
Heel ver weg van huis
Maar heel dicht bij je moeder
Kilimanjaro!
Dat!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:34 schreef Deisyy het volgende:
Mooien OP Prish![]()
Ik vind het plaatsvervangend spannend
Baby Groot gaat meequote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:08 schreef Prisha het volgende:
thanks allen![]()
Hier een 3D google map video van de route. Er zitten wat slordigheidjes in en de maker kan blijkbaar niet goed tellen (dagen kloppen niet) maar het geeft een goed beeld hoe het eruit ziet.
Wel een heel gaaf filmpje om te zien, dat laatste stuk na de laatste bocht ziet er pittig uit en zo apart om te zien dat je dan zo snel weer naar beneden gaat.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:08 schreef Prisha het volgende:
thanks allen![]()
Hier een 3D google map video van de route. Er zitten wat slordigheidjes in en de maker kan blijkbaar niet goed tellen (dagen kloppen niet) maar het geeft een goed beeld hoe het eruit ziet.
quote:
quote:
Pas toen ik dit filmpje zag kwam alles in perspectief...ik had toen wel zoiets van: what the hell were you thinkingquote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:05 schreef Deisyy het volgende:
Wel een heel gaaf filmpje om te zien, dat laatste stuk na de laatste bocht ziet er pittig uit en zo apart om te zien dat je dan zo snel weer naar beneden gaat.
Spannend!quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:55 schreef Prisha het volgende:
[ afbeelding ]
Kleine Update: nog 2 weken te gaan
Nog twee weken te gaan en dan is het zover.
Ik heb ongeveer alles wat ik nodig heb, alleen de gaiters nog niet.
We konden bij Base Camp in Den Haag met korting spullen huren. Wel zo prettig want een aantal dingen zijn behoorlijk duur in de aanschaf. Het simpelweg té duur om aan te schaffen voor iets waarvan ik geen idee heb of ik het ooit weer zou doen.Het gaat dan om specifieke dingen zoals:
- Slaapzak met comforttemperatuur -18 C
- Slaapmatje
- Dikke donsjas (formaat ‘Michelinmannetje) voor de summit nacht en om je in de kamp s'avonds warm te houden.
- Skibril
- Dikke wanten
- Duffel (inhoud 90 liter)
Alle andere dingen had ik nog of heb ik zelf aangeschaft. De uitrustingslijst was een PDF van 4 pagina's, het was even puzzelen. Nog een paar kleine dingetjes (met name medicijnen en EHBO dingen) en dan zijn we er.
Visum was ook al binnen. Inentingen en malaria- en hoogteziektemedicijnen zijn ook geregeld.
Het is nu echt aftellen geblazen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |