Ja ok, Almelo ben ik wel met je eens.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 11:14 schreef quarterpounder het volgende:
[..]
Ok, helemaal eens, Twente kun je niet overslaan in dit topic. Dan nomineer ik gelijk Almelo, met droomwijken als de Kerkelanden en de Riet. Zelfs een heus pauperparadijs genaamd Preston Palace.
Spijkenisse ja. Wat een droevige stad is dat geworden.quote:
Publiek varieert nogal van kroeg tot kroeg. Bij welke horeca gelegenheid ga je werken? Vooral de corporale studenten kunnen echt ontzettend asociaal zijn. Kotsen de boel onder. Pissen doodleuk tegen de bar terwijl ze staan te bestellenquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:13 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Is dat niet vooral zo bij gelegenheden waar veel alcohol gedronken word? Het gaat in mijn situatie namelijk om daghoreca.
Je bent gewoon zuur omdat je geen geld hebt voor friet van Jack Snack.quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:42 schreef JoshCampbell het volgende:
Verbaasde me erover dat Voorburg pal naast Mariahoeve ligt. De ene is (volgens mij) echt welvarend terwijl de andere bekend staat als ghetto.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |