quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, dát. Dat kocht ik jaren geleden al voor navigatie.
daar ben ik te klungelig voor. klettert wel een paar x per dag op de grondquote:Op donderdag 9 januari 2020 17:31 schreef Lyza666 het volgende:
Geen hoesje om telefoon, geen screenprotector. Livin' on the edge
het gaat altijd over dezelfde dingenquote:Op donderdag 9 januari 2020 17:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh, gaat het nog steeds over diezelfde dingen?![]()
Ik hou me zo niet bezig met die bende, maar het was wel handig destijds. Zwarte uitvoering in plaats van dat Staphorster stipwerk.quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik verstop mezelf gewoon in je kliko
quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:31 schreef Lyza666 het volgende:
Geen hoesje om telefoon, geen screenprotector. Livin' on the edge
Nou, nee hoor, want jij had geen idee dat ik nu ging typen dat ik zo de trap oploop om te gaan mixen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
het gaat altijd over dezelfde dingen
Wel lekker?quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Pannenkoek, vleesachtig met saus, ei en slaaaaa.
beslag ?quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, nee hoor, want jij had geen idee dat ik nu ging typen dat ik zo de trap oploop om te gaan mixen.
Naald en draad zag ik. Op zoek naar een lint..ergens heb ik die nog...quote:
Oh dat was nog wel te radenquote:Op donderdag 9 januari 2020 17:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, nee hoor, want jij had geen idee dat ik nu ging typen dat ik zo de trap oploop om te gaan mixen.
snap ikquote:Op donderdag 9 januari 2020 17:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, pannenkoeken maak ik altijd op zolder.
Ik op mijn dakquote:Op donderdag 9 januari 2020 17:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, pannenkoeken maak ik altijd op zolder.
Ik kan niet meer zonderquote:Op donderdag 9 januari 2020 17:29 schreef chufi het volgende:
[..]
4-5 ¤ voor dat is wel erg duur ... maar ik snap wel dat het handig is
Plat dak, logischquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |