quote:
Heeft die wel een gladde achterkant waar het aan kan blijven plakken?quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Otterbox die van mij kan je van een flat afgooien
Dat is zelf zo te makenquote:Op donderdag 9 januari 2020 17:22 schreef TillyB het volgende:
[..]of misschien op zoek naar zoiets, dat kan met elk soort hoesje sowieso, phone loop
Die zijn wel handig, makkelijker om weer te verwijderen als je het niet wil gebruikenquote:Op donderdag 9 januari 2020 17:22 schreef TillyB het volgende:
[..]of misschien op zoek naar zoiets, dat kan met elk soort hoesje sowieso, phone loop
Maar hoe zorg je dat ie blijft zitten, ik heb alleen kinderlijm in huisquote:Op donderdag 9 januari 2020 17:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is zelf zo te makenOok met zo'n post-elastiek.
Ah, van dat spul waarmee je ze achter het behang plakt. Reuzehandig.quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:24 schreef TillyB het volgende:
[..]
Maar hoe zorg je dat ie blijft zitten, ik heb alleen kinderlijm in huis
Ja heb ze alleen nog niet gespot in Nederlandse shops, maar ook niet echt naar gezocht specifiekquote:Op donderdag 9 januari 2020 17:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die zijn wel handig, makkelijker om weer te verwijderen als je het niet wil gebruiken
Is dat met zo'n teff pannenkoek en allemaal van die sauzige hapjes?quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:25 schreef mootie het volgende:
Eritrees gegeten. Ik ben wel fan van bestek stiekem.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je al een uitgekozenmogen we keuren?
quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:25 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ah, van dat spul waarmee je ze achter het behang plakt. Reuzehandig.
Pannenkoek, vleesachtig met saus, ei en slaaaaa.quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Is dat met zo'n teff pannenkoek en allemaal van die sauzige hapjes?
Komt misschien nog wel, Nederland is sowieso niet snel met zulke dingenquote:Op donderdag 9 januari 2020 17:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja heb ze alleen nog niet gespot in Nederlandse shops, maar ook niet echt naar gezocht specifiek
Duct tape!quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:24 schreef TillyB het volgende:
[..]
Maar hoe zorg je dat ie blijft zitten, ik heb alleen kinderlijm in huis
4-5 € voor dat is wel erg duur ... maar ik snap wel dat het handig isquote:Op donderdag 9 januari 2020 17:22 schreef TillyB het volgende:
oh dat is ook handigquote:Op donderdag 9 januari 2020 17:22 schreef TillyB het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |