Regelgeving uit de APV is altijd rechtsgeldig. Het enige verschil is dat je dan over overtredingen spreekt en niet over misdrijven, want er wordt geen wet overtreden.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:20 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ik heb dat soort bordjes wel eens gezien maar ging er nooit van uit dat ze rechtsgeldig waren.
Nogal een aanname dat het tuig is.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:22 schreef Cheeseburgert het volgende:
Aan de ene kant is die boa een lul om direct 3 keer te schrijven en het niet bij een waarschuwing te laten. Of zelfs 1 bon uit te delen met de boodschap: deel maar met je maten (is me vroegah wel eens gebeurd voor ook iets onzinnigs).
Maar aan de andere kant, hangjongeren die s'nachts op een speelpleintje herrie maken zijn ook donders irritant. Dat is natuurlijk ook waarom dat verbod er is.
Dus ik neem de middengrond, dat puberende tuig moet wegblijven van een kinderspeelplaats en die boa gaat maar een echt vak leren.
Nee, in het artikel staat:quote:
Drie toezichthouders... wtf..quote:Drie toezichthouders hebben de tieners in de smiezen en slingeren hen zonder pardon op de bon. Drie boetes van 57 euro.
Voor je het weet zijn ze president en voeren ze oorlog! Schobbejakken! Allemaal!quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:14 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Terecht, het begint met schommelen maar voor je het weet gaan ze ook nog wippen. Moeten we niet willen met z'n allen.
Als ze oud genoeg zijn om te schommelen, zijn ze oud genoeg om te wippen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:14 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Terecht, het begint met schommelen maar voor je het weet gaan ze ook nog wippen. Moeten we niet willen met z'n allen.
idd, 3 tieners die een jaartje te oud waren en een paar minuten te laat daar aanwezig waren staat gelijk aan een sissende groep hyena's die de straten onveilig maken!quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:55 schreef Drekkoning het volgende:
Nu allemaal hierover vallen, maar als er overlast is van hangjongeren en de politie komt niet dan is het ook weer niet goed natuurlijkman man man
Zo is het wat minder #OPHEF!!!-opwekkend.quote:Tieners voor de rechter ivm niet accepteren boete wegens schommelen na 22:00u
Jij bent 60 of wat?quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:30 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Nogal een aanname dat het tuig is.
Al moet ik wel bekennen dat ik behoudens oudjaar weinig situaties kan bedenken waar m'n zoon van 14 na 22:00u op straat hangt. Maar dat kan aan mij liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |