Hier ook kip ketjap maar dan met bruine bonen en rijstquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:00 schreef Karzai het volgende:
vanavond, kip ketjap, sajoerboontjes en rijst
quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:00 schreef Karzai het volgende:
vanavond, kip ketjap, sajoerboontjes en rijst
Hier ook kip en rijst .... en met nog een boel andere dingen samen was het nasiquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hier ook kip ketjap maar dan met bruine bonen en rijst
Aah bijna hetzelfde als dit eens gemaakt. Lekker!!quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:34 schreef Uhmmpie het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.leukerecepten(...)spinazie-en-chorizo/
Jum
Je wordt er alleen zo dorstig van met die chorizoquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Aah bijna hetzelfde als dit eens gemaakt. Lekker!!![]()
Met borrel geen Chinees gegeten op handje kroepoek en wat champignons na.
Daarna grote pannenkoek met salami, champignons en kaas gegeten![]()
Nu thee zetten.
Ik ben zout wat meer gewend dan jij denkquote:Op donderdag 9 januari 2020 20:15 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Je wordt er alleen zo dorstig van met die chorizo
Ik gebruik het zelden tot nooitquote:Op donderdag 9 januari 2020 20:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ben zout wat meer gewend dan jij denk![]()
Enige waarvan ik dorst krijg is Hollandse Chinees. Gebruik zelf ook graag wat zout.
Geloof ik ook jaquote:Op donderdag 9 januari 2020 20:58 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik gebruik het zelden tot nooit
(Tenzij een gekookt ei of franse frietjes... dan compenseer ik al die zoutloze maaltijden moeiteloos)
Verder zitten we volgens mij smaaktechnisch aardig op 1 lijn
Geen twister vandaag?quote:
Nee, die zaten nog in de ovenquote:
McKroketquote:Mijn lunch was McDonald's; een McKroket en een Chili Chicken.
Nu een bekertje limo. Straks weer thee en nog 2 mandarijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |