Samen met de meest recente uitgave van L'Homo?quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:01 schreef Tjacka het volgende:
Lekker facecremetjes gekocht bij Kruidvat hihi
Begrijp het niet zo goed. Waarom maakt jezelf je lichaam verzorgen je homo?quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Samen met de meest recente uitgave van L'Homo?
Goede zinquote:Op donderdag 9 januari 2020 14:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Begrijp het niet zo goed. Waarom maakt jezelf je lichaam verzorgen je homo?
Ok.quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Deed ik heb ik je moeder wel gisteren
Hoi Tjacka, Haags hier.quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Deed ik heb ik je moeder wel gisteren
Je bent mod op een forum vol debielen. Jij hebt geen vrienden.quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Cool
Kan ik nu tegen mijn vrienden zeggen
Ronquote:
Hoe gaat je tandarts om met je hyperacusis?quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben even naar de tandarts, boys.
Doe hem de groetjes!quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Succes!quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik denk dat Drizzt zijn koptelefoon zal ophouden? Maar wel een interessante vraag.quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hoe gaat je tandarts om met je hyperacusis?
wat heeft hij niet? Een kunstgebit blijkbaarquote:Op donderdag 9 januari 2020 14:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dank je wel. Ik heb ze wel in huis hoor.quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat Drizzt zijn koptelefoon zal ophouden? Maar wel een interessante vraag.
Daar zul je eens in de zoveel tijd toch ook voor op controle moeten, lijkt me?quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat heeft hij niet? Een kunstgebit blijkbaar
Weer Oeroeg?quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik begin vanavond aan mijn 2e boek van 2020. @:aTypisch
Stephen King?quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik begin vanavond aan mijn 2e boek van 2020. @:aTypisch
quote:
Ik ga binnenkort wel beginnen aan 22.11.1963 van Stephen King, maar eerst moet Poubelle van Pieter Waterdrinker nog van stapel af, en dat gaat vanavond gebeuren.quote:
Toevallig is dat het enige boek wat ik gelezen heb van Stephen Kingquote:Op donderdag 9 januari 2020 15:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
[..]
Ik ga binnenkort wel beginnen aan 22.11.1963 van Stephen King, maar eerst moet Poubelle van Pieter Waterdrinker nog van stapel af, en dat gaat vanavond gebeuren.
... enige boek DAT* ik....quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toevallig is dat het enige boek wat ik gelezen heb van Stephen King
Hij eindigt dat de toekomst helemaal verneukt blijkt te zijn doordat hij John F Kennedy redt.
Opvallend dat juist @GGMM telkens de fout in gaat.quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Door het bannen van JanCees en Kingroland vallen fouten van andere users in de SC ineens een stuk meer op.
Heb je nu het einde van het boek gespoilert?quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toevallig is dat het enige boek wat ik gelezen heb van Stephen King
Hij eindigt dat de toekomst helemaal verneukt blijkt te zijn doordat hij John F Kennedy redt.
Niet als je het boek andersom leest.quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heb je nu het einde van het boek gespoilert?
Mr. Mercedes, De eerlijke vinder en Wisseling van de wacht zijn ook aan te raden (tevens prima verfilmd)quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
[..]
Ik ga binnenkort wel beginnen aan 22.11.1963 van Stephen King, maar eerst moet Poubelle van Pieter Waterdrinker nog van stapel af, en dat gaat vanavond gebeuren.
Heb ruisapparaatjes in, koptelefoon op en luister muziek terwijl ze bezig is, dus gaat goed.quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat Drizzt zijn koptelefoon zal ophouden? Maar wel een interessante vraag.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:02 schreef PicoMMP het volgende:
Medelijden met de tandarts van Drizzt. Die ochtendmeur uit z'n bek om 15.00 in de middag.
schijnt toch moeilijk te zijn dat zelf weg te houdenquote:Op donderdag 9 januari 2020 15:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Had trouwens alleen wat tandsteen, moet andere ragertjes gaan kopen.
quote:
Moet jij weten.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Het werk is gedaan, deze diktiet gaat een uurtje door de stad kuieren.
Is je eigen keuze.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Het werk is gedaan, deze diktiet gaat een uurtje door de stad kuieren.
Je vond de beschermende folie alleen niet voldoende?quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het hele zooitje bij elkaar:
[ afbeelding ]
Dat zijn twee oude vloerbeschermers, en nee, want als die krengen ondergescheten worden moet ik nog meer schoonmakenquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Je vond de beschermende folie alleen niet voldoende?
Ja, stel je toch eens voor.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat zijn twee oude vloerbeschermers, en nee, want als die krengen ondergescheten worden moet ik nog meer schoonmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |