Bedankt maat. Dat hoop ik ook ja!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 09:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik wens je vandaag een goede dag toe. Hopelijk gaat het beter dan gisteren.
Niet geklikt.quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja zag het ook aan de ondertiteling
Zelfs met deze waarschuwing zal 'ie toch even klikken.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als Onlogisch hier intrapt is hij echt mokerdom.
Ah battieboy aka Sjonnie 1 helpt zijn kontmaatjequote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als Onlogisch hier intrapt is hij echt mokerdom.
NRC > Volkskrantquote:Op vrijdag 10 januari 2020 11:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je aan De Volkskrant komt kom je aan mij. Ik ben woest.
Mwaquote:Op vrijdag 10 januari 2020 09:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alle python problemen nog op kunnen lossen?
Ik heb je nog even een schop nagegeven.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 12:57 schreef Tjacka het volgende:
Mijn grapje in het Ajax topic was geen groot succes
Dit is mijn laatste post op FOK!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb je nog even een schop nagegeven.
Gereageerd makkerquote:Op vrijdag 10 januari 2020 12:57 schreef Tjacka het volgende:
Mijn grapje in het Ajax topic was geen groot succes
Misschien kunnen we Scrummie hiermee terug lokken. Zou een prima ruil zijn; Scrummie voor Tjacka.quote:
quote:
Ik zou het érg leuk vinden als Scrummie terugkomt, ja.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Misschien kunnen we Scrummie hiermee terug lokken. Zou een prima ruil zijn; Scrummie voor Tjacka.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |