SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Helemaal anders dan deze, die ik nog wel aardig vindquote:
Die is ook leuker jaquote:Op donderdag 9 januari 2020 15:48 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Helemaal anders dan deze, die ik nog wel aardig vind
Deze serie, Years and Yearsquote:
Wat vind je ervan?quote:
True, maar ik vind het een beetje saai, misschien een uptempo nummerquote:Op zaterdag 11 januari 2020 00:58 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Mooie stem, vooral het diepe, het lage.
Nu wachten op het nummer.
Ja saai eens, daarom ook wachten op het nummer.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 00:59 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
True, maar ik vind het een beetje saai, misschien een uptempo nummer
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 01:24 schreef IxCalypso het volgende:
De beste, wat is de beste eigenlijk?
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 01:45 schreef IxCalypso het volgende:
Dit soort lyrics slaan altijd op mijn vriend, nooit op online mensen
Wat je online treft is eigenlijk vaak een teleurstelling, kan nooit op tegen, ja for one dayquote:
Je praat tegen jezelfquote:Op zaterdag 11 januari 2020 01:52 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Wat je online treft is eigenlijk vaak een teleurstelling, kan nooit op tegen, ja for one day
Niet veelquote:Op zaterdag 11 januari 2020 02:03 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Wat jij belangrijk vind, wat dat dan ook is
Zo veel, dat is bijna onbenoembaar.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 02:04 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Niet veel
Wat vind jij belangrijk?
Noem eens een top 10quote:Op zaterdag 11 januari 2020 02:06 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Zo veel, dat is bijna onbenoembaar.
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 02:15 schreef IxCalypso het volgende:
Waar is Killem, waar is Hoof, waar is Bas ^^
No answer, tell mequote:Op zaterdag 11 januari 2020 02:06 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Zo veel, dat is bijna onbenoembaar.
No love?quote:
Deze is voor jouquote:
Lijkt me juist een hele aardige gozer.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 02:37 schreef IxCalypso het volgende:
Haags is een asshole btw van wat ik zo van hem lees, not worth it
Vast maar online, niet zo.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 02:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lijkt me juist een hele aardige gozer.
Wel aan mij natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 02:46 schreef IxCalypso het volgende:
Bij aardig en dit forum denk ik niet aan Haags
Deze man weet!quote:
Amsterdam is geen stad.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 02:57 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik heb ooit in een grote stad gewoond, groot in Nlse termen is Amsterdam of Rotterdam
Mariocash ging toch terug naar Suriname?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 02:58 schreef RinusMichels2.0 het volgende:
Mariocash! Street nigger since wayyy back.
Nog steeds verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 03:01 schreef IxCalypso het volgende:
Ow over Suriname gesproken hey Killem, wat vind je van het ESF nu?
In Rotterdam en iemand uit Suriname
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 03:01 schreef IxCalypso het volgende:
Ow over Suriname gesproken hey Killem, wat vind je van het ESF nu?
In Rotterdam en iemand uit Suriname
Ik zou idd wel terug gaan voor 3 maanden. Dat is niet door gegaan. Heb nooit gezegd dat ik permanent in Su ging wonen, tho.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 02:59 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Mariocash ging toch terug naar Suriname?
Jij bent mariocash? Ga maar niet, mijn schoonzus woont er, ik raad het niet aan nu.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 03:05 schreef RinusMichels2.0 het volgende:
[..]
Ik zou idd wel terug gaan voor 3 maanden. Dat is niet door gegaan. Heb nooit gezegd dat ik permanent in Su ging wonen, tho.
Hoe bedoel je ‘terug naar Su’? Ik ken Su alleen van vakantie. Ik heb daar nooit gewoond, noch ben ik daar geboren.
1 - Muziek maken is geen wedstrijdquote:
Niet slechter dan nederrapquote:Op zaterdag 11 januari 2020 03:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
1 - Muziek maken is geen wedstrijd
2 - ESF nummers zijn om te huilen zo slecht
Ik heb weinig met Nederrap. Heb sowieso niet veel met hiphop.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 03:08 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Niet slechter dan nederrap
Sterker nog, veel beter these days
Ja, ik ben Mariocash. En ik ben volledig op de hoogte van de situatie van Su. Er wonen niet voor niets zowat meer Surinamers hier in Nederland, dan in Su.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 03:06 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Jij bent mariocash? Ga maar niet, mijn schoonzus woont er, ik raad het niet aan nu.
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 03:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb weinig met Nederrap. Heb sowieso niet veel met hiphop.
Juist, daar wonen, niet doen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 03:10 schreef RinusMichels2.0 het volgende:
[..]
Ja, ik ben Mariocash. En ik ben volledig op de hoogte van de situatie van Su. Er wonen niet voor niets zowat meer Surinamers hier in Nederland, dan in Su.
Echter, een kort verblijf is iets anders dan daar permanent wonen.![]()
Winne![]()
Deze clip nog steedsquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 03:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb weinig met Nederrap. Heb sowieso niet veel met hiphop.
Stay strong, krakti man!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 03:12 schreef KillemWieft het volgende:
Ik ben zwaar gepagneerd (Rinus weet), dus ik ga andere dingen doen.
Maar je gaat dus naar Suriname of je blijft hier?quote:
Ik ga alleen naar Suriname op vakantie. Ik zou nooit permanent in Suriname blijven wonen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 04:10 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Maar je gaat dus naar Suriname of je blijft hier?
Okay, good thingquote:Op zaterdag 11 januari 2020 04:18 schreef RinusMichels2.0 het volgende:
[..]
Ik ga alleen naar Suriname op vakantie. Ik zou nooit permanent in Suriname blijven wonen.
Neuh, niet mijn stadquote:
Oh en by myselfquote:Op zaterdag 11 januari 2020 04:48 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik wilde bijna gaan, niemand hier, ik lul graag tgen mensen
@KillemWieftquote:Op zaterdag 11 januari 2020 04:48 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik wilde bijna gaan, niemand hier, ik lul graag tgen mensen
Yepsquote:Op zaterdag 11 januari 2020 04:51 schreef RinusMichels2.0 het volgende:
[..]
@:KillemWieft
@:Kim-Holland
@:puzziepie
@:Stray_cat
... zijn afwezig
Deze, sing for me!quote:
MJ de pedofiel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |