SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brekkets:
Speelschema:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
Eurosport, home of darts
Game on.
Aiii.
Harms is vele malen beter dan Vd Pas. Veel constanter en het zou mij niet verbazen als hij met 2 vingers in de neus een kaart gaat pakken.quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alsof dit WK wat zegt over zijn kansen.
Ik heb me jaren geleden ook krom gelachen om Van de Pas die naar Q-School wilde gaan terwijl hij oogverblindend slecht gooide tegen Dekker. Ondanks dat die nu een nul is, heeft hij een aantal jaar in de top 20 rondgehangen.
En 100.000 via illegale streams waarschijnlijk genot.quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:36 schreef hole1988 het volgende:
Kijkcijfers van dinsdag
43.000 middag
33.000 avond
Kindertandjes genot.quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:36 schreef Zipportal het volgende:
Scott moet maar eens aan een kunstgebit.
Ja en Anca Zijlstra een clitpiercing, niks mis mee ouwe reus.quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:37 schreef Vriezzer het volgende:
Heeft die pipo nou een tongpiercing...
Prestaties op het WK als leidraad nemen voor je verwachtingen op Q-School is te kort door de bocht. Dan had Waites lachend een tourkaart moeten pakken of goed moeten spelen op de Challenge Tour. Scott Baker kwam er aan de andere kant dan weer wel doorheen.quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Harms is vele malen beter dan Vd Pas. Veel constanter en het zou mij niet verbazen als hij met 2 vingers in de neus een kaart gaat pakken.
Ja.quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:37 schreef Vriezzer het volgende:
Heeft die pipo nou een tongpiercing...
Die vinden ze nooit meer terug.quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja en Anca Zijlstra een clitpiercing, niks mis mee ouwe reus.
Harms is juist op de vloer heel goedquote:Op woensdag 8 januari 2020 21:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Prestaties op het WK als leidraad nemen voor je verwachtingen op Q-School is te kort door de bocht. Dan had Waites lachend een tourkaart moeten pakken of goed moeten spelen op de Challenge Tour. Scott Baker kwam er aan de andere kant dan weer wel doorheen.
Gewoon totaal afwachten wat er gebeurt; zelfs Durrant liep bijna een kaart mis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |