abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf donderdag 9 januari 2020 @ 10:34:51 #101
364681 over_hedge
pi_190946771
quote:
10s.gif Op donderdag 9 januari 2020 10:32 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Je bent nog steeds je eigen keuzes aan het verdedigen terwijl ik in geen enkel opzicht jou direct aangesproken heb. Wat dat betreft val je dus wel perfect in het door mij aangehaalde beeld. Haal ook nergens aan dat mensen allemaal maar vegetariër moeten worden want buiten dat het mij onhaalbaar lijkt, valt dat in de meeste gevallen niet binnen een optimaal dieet.

Dat de huidige vleesconsumptie van de meeste mensen even onhaalbaar als ongewenst is op vele vlakken is daarentegen wél een feit.
Ik verdedig niks. Ik zeg hoe het is. Dat is niet verdedigen.

En het gaat over mensen die een hekel hebben aan vegetariërs. En dat heb ik dus niet. Dus er valt niet eens wat te verdedigen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_190946810
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 09:59 schreef Questular het volgende:

[..]

Dan moet je beter zoeken.
Heb ik geprobeerd. Maar het lukt mij niet. Kun je mij helpen door de directe link met Eet_Geen_Dieren te geven?
Ik schaam mij dat ik zo dom ben dat het mij niet lukt. En ik hemel jou op door mijn overtuiging dat het jou wel lukt.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_190946818
Doe maar gewoon normaal :')
pi_190946843
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 18:35 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Zelf ben ik flexitariër...

Ik vermijd vlees zo veel mogelijk.
Een gehaktbal geef ik aan een ander. Maar als ie anders wordt weggegooid eet ik hem zelf op.
Bij een buffet sla ik het vlees over, en eet ik de salades of de vis (dat dan weer wel).
Als er ergens alleen maar vlees is, eet ik een klein portie mee voor de gezelligheid. Maar liever niet.

Ik ken meer flexitariërs en hier en daar (van tv meestal) een vegetariër.
Ik heb nog nooit een dergelijk iemand een vleeseter horen "aanvallen" of "framen".
Hoewel dit door de vleeseters tot mijn verbazing wel zo wordt ervaren, is mijn ervaring.

Andersom gebeurt dit wel. Dit roept om voorbeelden.
Welnu
Het signature van FOK-schrijver "De_Onnoembare"
De_Onnoembare
[..]

Plus: de uitzending van Arjen Lubach over "minder vlees eten" (Google zelf maar...)
Een PVV'er had het over een "anti-schnitzel-hobby" van vegetariërs over de optie "minder vlees eten".
In dezelfde uitzending was er ook een CDA'er die bezwaar had over een vegetarisch kookboek.

Dat zijn dus 2 a 3 voorbeelden.
Wie heeft er 2 a 3 soortgelijke voorbeelden over vegetariërs.
He, mijn onderschrift misbruiken? :(

Verder typerend dat jij als moslimpijpende, gaza-liefhebbende, jodenhatende, extreem-linkse sukkel ook vrijwel vegetariër bent. The soy is strong in this one.
Laat me raden: je weegt 60 kg en hebt al last van je rug?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_190946851
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 08:58 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Heb je een voorbeeld dat verifieerbaar is?
Ik heb in mijn kring alleen maar vleesetende zeurpieten die zeuren dat vegetariërs zo zeuren.
Maar ik ken in mijn kring geen enkele veganist, vegetariër of flexitariër die zeurt over vleeseters.
Dus nogmaals: Een verifieerbaar voorbeeld graag.
Ik ken het precies andersom. Heb JIJ een voorbeeld die verifieerbaar is ipv anekdoties?
pi_190946995
quote:
10s.gif Op donderdag 9 januari 2020 10:42 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ik ken het precies andersom. Heb JIJ een voorbeeld die verifieerbaar is ipv anekdoties?
de uitzending van Arjen Lubach over "minder vlees eten" (Google zelf maar...)
Een PVV'er had het over een "anti-schnitzel-hobby" van vegetariërs over de optie "minder vlees eten".
In dezelfde uitzending was er ook een CDA'er die bezwaar had over een vegetarisch kookboek.
pi_190947047
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 10:53 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

de uitzending van Arjen Lubach over "minder vlees eten" (Google zelf maar...)
Arjen "Ik ben net slaafje van de gozering van Kasja Ollongren" Lubach als bron opvoeren :')
pi_190947063
Waarom is er eigenlijk een speciaal woord voor iemand die minder vlees eet?
pi_190947069
quote:
Heb je ook zo'n filmpje waarbij een vegetariër zo betweterig bezig is.
pi_190947090
Zoek maar eens op vegan gains op YouTube.
pi_190947104
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 10:58 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Arjen "Ik ben net slaafje van de gozering van Kasja Ollongren" Lubach als bron opvoeren :')
Lubach presenteert feiten. Die zijn makkelijk aan te vallen of te weerleggen als je het niet met hem eens bent. Wat is de bron van het feit dat Arjen de slaaf van Kajsa (geen Kasja) Ollongren zou zijn?
Behalve dat de eindredactrice van "Zondag met Lubach" de partner is van Kajsa (want dat is geen argument, maar een privé situatie). Graag feiten en geen ad-hominems of framing.
pi_190947144
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 11:02 schreef Questular het volgende:
Zoek maar eens op vegan gains op YouTube.
https://www.youtube.com/results?search_query=vegan+gains

Heb ik gedaan....
In welk filmpje worden vleeseters veroordeeld?
pi_190947163
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 11:05 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

https://www.youtube.com/results?search_query=vegan+gains

Heb ik gedaan....
In welk filmpje worden vleeseters veroordeeld?
Je bent dus gewoon aan het trollen, veel plezier verder.
pi_190947184
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 11:00 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Heb je ook zo'n filmpje waarbij een vegetariër zo betweterig bezig is.
:|W
Mijn god in welk achterlijk dorp woon jij?
pi_190947190
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 11:02 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Lubach presenteert feiten.
HAHAHAHAHA
pi_190947212
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 11:07 schreef Questular het volgende:

[..]

Je bent dus gewoon aan het trollen, veel plezier verder.
Het spijt me werkelijk dat ik die indruk heb gewekt.
Maar nogmaals: geef een link van zo'n filmpje.
pi_190947256
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 11:08 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Daar geef ik geen antwoord op ivm de privacy.
Maar ik woon in Twente. Sorry dat ik zo dom overkom. Maar jij bent vast wel zo intelligent dat je me een link naar zo'n filmpje kunt verschaffen. Mij lukt het niet. Daar ben ik te dom voor.
pi_190947265
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 11:09 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

HAHAHAHAHA
Noem mij een voorbeeld van de feiten die Arjen publiceert en die dus niet kloppen.
pi_190947317
quote:
OK bedankt. Je hebt gelijk. Ze zijn er. Ik kom alleen deze mensen in mijn kring niet tegen. En ik ken ook geen parlementariërs die zo tekeer gaan (ook niet Marianne Thieme).
Terwijl ik types als die vleesetende parlementariërs (die PVV'er die ik noemde en die CDA'er) uit de Lubach uitzending wel vaak tref.
Maar je hebt gelijk met je filmpje. Al merk ik wel dat het niet zo zeer het feit is dat McDonalds vlees serveert, maar meer de manier waarop de dieren zijn behandeld die het vlees moeten leveren. Het is niet een rechtstreekse aanval op de vleeseter, maar op McDonald.
pi_190947355
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 11:21 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

OK bedankt. Je hebt gelijk. Ze zijn er.
JOH!
quote:
Ik kom alleen deze mensen in mijn kring niet tegen.
Dat jouw kring heel, heel beperk is, is ons al een tijdje duidelijk hier.

En dit is gewoon of laksheid of trollen of ECHT enorm wereldvreemd zijn, want dit soort beelden zijn geen nieuwigheid en met 2 seconden zoeken had je ze zelf kunnen vinden.
quote:
En ik ken ook geen parlementariërs die zo tekeer gaan (ook niet Marianne Thieme).
Terwijl ik types als die vleesetende parlementariërs (die PVV'er die ik noemde en die CDA'er) uit de Lubach uitzending wel vaak tref.
[quote]
Welke parlementariërs 'gaan zo tekeer' dan? Ik zie ze niet. Wel zie ik parlementariers zeiken dat de BBQ vegan moet worden.
[quote]
Maar je hebt gelijk met je filmpje. Al merk ik wel dat het niet zo zeer het feit is dat McDonalds vlees serveert, maar meer de manier waarop de dieren zijn behandeld die het vlees moeten leveren. Het is niet een rechtstreekse aanval op de vleeseter, maar op McDonald.
Nee. Je bent WEER extreem selectief, het gaat over vlees eten an sich, ook in die andere filmpjes, ook dat hysterische wijf dat gaat janken in dat kippenrestaurant etc
pi_190947649
Aan de ene kant vind ik het zielig als dierenvriend en vind ik dat de leefomstandigheden drastisch verbeterd moeten worden, maar het blijft toch voedsel dat wij nodig hebben en om die reden blijf ik vlees eten.

Ik probeer dus ook zo goed mogelijk alles te eten, zodat het dier niet voor niets gestorven is, puur eigen moraal.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_190948826
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 11:08 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ik denk dat er in grote steden meer van dit soort types wonen dan op het platteland. Daar moeten ze niks van dit soort malle fratsen hebben.
pi_190948994
Jaloezie. Onbewust wordt een snaar geraakt dat een moreel minderwaardig gevoel veroorzaakt, en dan komt het ego erbij als een poortwachter dat zo snel mogelijk het innerlijk systeem daartegen tracht te beschermen, en wordt dat gevoel snel overschreeuwt.
Eens kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')