Ga er maar vanuit dat heel Friesland en een deel van Groningen komt. Toen ik in Groningen kwam wonen waren er gewoon 3 zones met hoeren. 2 zijn er gesloten en het gebied dat nog open is, is dezelfde grootte als 7 jaar geleden.quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:04 schreef Idisrom het volgende:
130 kamers x 7 x 16 uur = 14.560 uur
.Dat lijkt mij aan de hoge kant voor een plaats als Leeuwarden. Leeuwarden heeft minder dan 50.000 mannelijke inwoners.
Die kan niet zeuren.quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:50 schreef Glazenmaker het volgende:
Echt hilarisch dat de pop veel duurder is dan de vrouwen.
Sorry, schat. Ik heb al die jaren niet in een hotel gewerkt - ik heb mij keer op keer KAPOT laten NEUKEN door GEILE NEDERLANDSE MANNEN. Krijsend. Ik werd krijsend hard gepenetreerd.quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:15 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Mijn man denkt dat ik in een hotel werk
Je zou maar met zo'n kut getrouwd zijn.
Hilarisch.quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:20 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Sorry, schat. Ik heb al die jaren niet in een hotel gewerkt - ik heb mij keer op keer KAPOT laten NEUKEN door GEILE NEDERLANDSE MANNEN. Krijsend. Ik werd krijsend hard gepenetreerd.
Een eindeloze rij mannen. Een eind-e-loz-e lange rij geile mannen hebben mij geneukt, allemaal geneukt. Geneukt, geneukt, geneukt. Iedere keer als je mij zag, had ik de week ervoor wel 20 keer geneukt met allerlei andere, Nederlandse kerels. Voor een paar tientjes.
Je bent oprecht één van de meest boze en gefrustreerde users op het forum die ik ken.quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:20 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Sorry, schat. Ik heb al die jaren niet in een hotel gewerkt - ik heb mij keer op keer KAPOT laten NEUKEN door GEILE NEDERLANDSE MANNEN. Krijsend. Ik werd krijsend hard gepenetreerd.
Een eindeloze rij mannen. Een eind-e-loz-e lange rij geile mannen hebben mij geneukt, allemaal geneukt. Geneukt, geneukt, geneukt. Iedere keer als je mij zag, had ik de week ervoor wel 20 keer geneukt met allerlei andere, Nederlandse kerels. Voor een paar tientjes.
quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:55 schreef Cheeseburgert het volgende:
20 Euro!
15 jaar geleden deden breezersletjes het nog voor een hamburger. Bedankt VVD
Boos en gefrustreerd, hoezo? Ik schets gewoon een absurde situatie die in de OP beschreven wordt.quote:Op woensdag 8 januari 2020 15:23 schreef 01100101 het volgende:
[..]
Je bent oprecht één van de meest boze en gefrustreerde users op het forum die ik ken.
Ben Dover is niet meer onder ons.Hij grossierde er in.quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:53 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Vrouwelijke Chavs vind ik dan wel weer erg geil.
Dat accent.
Geen idee, kom verder weinig in die shithole.quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:58 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Welke kroeg? Ik was een keer in 't Klavertje. Dat is een café als je de hoerenstraat inloopt en daarna nog rechts een doodlopende weg ingaat. Man, man, man. Pure white trash, prostitutie, criminaliteit, etc. Wel grappig om daar te zijn.
Hebben we na de Brexit minder last van!quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Kan ik me wel iets bij voorstellen. Met oud en nieuw zag ik rijen oerlelijke vatsige Britse jongeren staan, die waarschijnlijk net nog ontmaagd willen worden voor het nieuwe jaar ofzo. Allemaal van die korte kerels, veel te dik en zo'n blik uit hun ogen waarin je gewoon ziet dat ze geen IQ hoger dan 80 hebben. Maar dat kan ook door de wiet komen natuurlijk. Van die Chavs eigenlijk (britse tokkies)
@I is dit zo?quote:Op woensdag 8 januari 2020 14:06 schreef polderturk het volgende:
[..]
Misschien zijn die Friezen een stel gijle beren.
Daar het aanbod hoog te houden gaan de prijzen vanzelf omlaag. Misschien dat ze uit de omgeving ook klanten trekken.
Daar is meer controle, en gebeurt dit natuurlijk ook wel, maar dan illegaal.quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:35 schreef Harvest89 het volgende:
Dit zou je eerder verwachten in de randstad of grensgebieden.
Dat zou je als hoer toch niet moeten willen. Als klant ook niet trouwensquote:Op woensdag 8 januari 2020 13:59 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ze gebruiken geen condoom tijdens de seks
Het gaat niet om de prijs van het condoom. Er zijn klanten die zonder willen en anders niet, of daar meer voor willen betalen.quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:56 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Condooms kosten toch geen reet?Of neem je als klant dan je eigen condoom mee?
Echt zo'n maagd.quote:Op woensdag 8 januari 2020 15:23 schreef 01100101 het volgende:
[..]
Je bent oprecht één van de meest boze en gefrustreerde users op het forum die ik ken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |