Ben jij een mensquote:
Had nog best veel slechter kunnen aflopen. Maar wel een grappig verhaal al zal je niet blij zijn geweest dat je het opnieuw kon doen. Ik voel wel een klein beetje sympathie voor je collega wel.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee dat gelukkig niet. Had net vet vervangen en net de ketel aangezet. wel meteen weer het vet kunnen vervangen en de ketel weer kunnen schoonmaken.
Hoe reageerden die mensen van die tafelkleedtoko eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Had nog best veel slechter kunnen aflopen. Maar wel een grappig verhaal al zal je niet blij zijn geweest dat je het opnieuw kon doen. Ik voel wel een klein beetje sympathie voor je collega wel.
In der tijd had ik ook wel met hem te doen, was beetje klunsje van het bedrijf toendertijd. Was wel blij dat hij geen contract verlenging meet kreeg.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Had nog best veel slechter kunnen aflopen. Maar wel een grappig verhaal al zal je niet blij zijn geweest dat je het opnieuw kon doen. Ik voel wel een klein beetje sympathie voor je collega wel.
Ja naja het ging iets verder dan dat ik alleen opstond, ik was alweer onderweg naar het buffet dus echt alles was er af gevlogen en een glas sap lag op de stoel. Iedereen kijken natuurlijk. Voelde me echt zo stom. De ontbijtmevrouw gaf aan dat het niet zo erg was maar ik stond er op zoveel mogelijk op te ruimen. Dus ik op mijn knieën nog eierschillen zitten rapen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe reageerden die mensen van die tafelkleedtoko eigenlijk?
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In der tijd had ik ook wel met hem te doen, was beetje klunsje van het bedrijf toendertijd. Was wel blij dat hij geen contract verlenging meet kreeg.
Awwwwz arme jijquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja naja het ging iets verder dan dat ik alleen opstond, ik was alweer onderweg naar het buffet dus echt alles was er af gevlogen en een glas sap lag op de stoel. Iedereen kijken natuurlijk. Voelde me echt zo stom. De ontbijtmevrouw gaf aan dat het niet zo erg was maar ik stond er op zoveel mogelijk op te ruimen. Dus ik op mijn knieën nog eierschillen zitten rapen.
Weet wel dat het hun werk is maar kan dan gewoon niet toekijken hoe zij mijn rommel opruimen. Maar ze waren niet boos ofzo.
Zulke dingen gebeuren bijna op dagelijkse basis. Dat mensen dingen laten vallen en zulks. Maar ik snap volkomen het gevoel van schaamte dat je dan hebt als je andere mensen jouw troep ziet opruimen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja naja het ging iets verder dan dat ik alleen opstond, ik was alweer onderweg naar het buffet dus echt alles was er af gevlogen en een glas sap lag op de stoel. Iedereen kijken natuurlijk. Voelde me echt zo stom. De ontbijtmevrouw gaf aan dat het niet zo erg was maar ik stond er op zoveel mogelijk op te ruimen. Dus ik op mijn knieën nog eierschillen zitten rapen.
Weet wel dat het hun werk is maar kan dan gewoon niet toekijken hoe zij mijn rommel opruimen. Maar ze waren niet boos ofzo.
Niet het enige wat hard gaat vanavond ^^quote:
Ja maar achteraf kan ik er gelukkig dan ook wel weer om lachen. Wel een tijdje achteraf.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Awwwwz arme jij![]()
Wat moet je je vreselijk gevoeld hebben
Ik vind het eigenlijk al lastig om me te laten bedienen dus als ik er dan een teringzooi van maak is het extra lastig ja.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zulke dingen gebeuren bijna op dagelijkse basis. Dat mensen dingen laten vallen en zulks. Maar ik snap volkomen het gevoel van schaamte dat je dan hebt als je andere mensen jouw troep ziet opruimen.
ik ga filmen hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk al lastig om me te laten bedienen dus als ik er dan een teringzooi van maak is het extra lastig ja.
Ik wil je wel bedienen hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk al lastig om me te laten bedienen dus als ik er dan een teringzooi van maak is het extra lastig ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |