Ja ik ga voor IF Mane denk ik. De LW versies krijgen geen 7 chem als LF helaas, dus ga voor de 89 ST versiequote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:53 schreef leeroy het volgende:
[..]
Je kan ook Mane als LF op 7 chem doen, is relatief een goedkope gok.
SBCs, en dat is het wel eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:25 schreef Ramboetan het volgende:
Heb je tegenwoordig nog iets aan bronzen en silvere spelers? In oudere futs had je van die leagues daarvoor meen ik.
Maybe zeg ik nu iets heel geks, maar baby/middel henry? Middel is rond je budget en hij kan als spits en als winger uit de voetenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Teveel mensen off chem helaas:
[ afbeelding ]
Gaat een 4-2-2-2 in game worden met Koeman als CDM, Mbappe-Son in de spits, Mahrez en nog iemand op de flank. Zou ook de nieuwe Sane kunnen doen op 7 chem, maar dat is een gok van 612k coins die ik niet meer terug kan krijgen![]()
Lijkt me ook fijn om tegen te hebben. 1 echte middenvelder en 2 minder bewegelijke cbs achterin..quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Fijn team om te hebben.
[ afbeelding ]
Nice! Laat even weten hoe die bevalt, wilde eerst ook Mane halen voor mijn teamquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja ik ga voor IF Mane denk ik. De LW versies krijgen geen 7 chem als LF helaas, dus ga voor de 89 ST versie
Moet je maar een fatsoenlijke speler nemen ipv een die alleen kan rennen. Hij heeft 77 finishing en 75 composure.quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:28 schreef El-Jaffo het volgende:
Wtf is er mis met Adama.
Die man kan gewoon niet scoren, mist echt elke sitter.
[..]
Lijkt me ook fijn om tegen te hebben. 1 echte middenvelder en 2 minder bewegelijke cbs achterin..
Voorhoede is wel om te watertanden.
Lange lap tekst, maar wel in 1 klap duidelijk. TLDR: Ze hebben rond de 6 a 7 chem bij een 100 chem team.quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:41 schreef Ramboetan het volgende:
Ik heb die nieuwe Diego Costa 89 bij elkaar gepuzzeld. Ongelofelijke eikel natuurlijk maar wel een leuke kaart. Stel ik wissel mijn spits in een team van 100 chem voor Diego Costa, die helemaal niet in dat team past, heeft dat dan een nadelig effect? Buiten dat het triest om te doen is dan natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lange lap tekst, maar wel in 1 klap duidelijk. TLDR: Ze hebben rond de 6 a 7 chem bij een 100 chem team.Zo dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt!
Het hangt ook van je eigen vaardigheid af. Daarnaast is het een formatie dat van vleugelspelers en veel balbezit gebruik maakt. Kun je daar niet mee omgaan dan is het inderdaad geen opstelling voor jou. De verdedigers zijn ook prima, het is maar wat je gewend bent. Ben inmiddels wel benieuwd naar jouw team.quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:28 schreef El-Jaffo het volgende:
Wtf is er mis met Adama.
Die man kan gewoon niet scoren, mist echt elke sitter.
[..]
Lijkt me ook fijn om tegen te hebben. 1 echte middenvelder en 2 minder bewegelijke cbs achterin..
Voorhoede is wel om te watertanden.
Misschien leuk om allemaal op futbin je team neer te zetten en de linkjes te delen hier. Ben ook wel benieuwd naar wat iedereen hier heeft.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het hangt ook van je eigen vaardigheid af. Daarnaast is het een formatie dat van vleugelspelers en veel balbezit gebruik maakt. Kun je daar niet mee omgaan dan is het inderdaad geen opstelling voor jou. De verdedigers zijn ook prima, het is maar wat je gewend bent. Ben inmiddels wel benieuwd naar jouw team.
ik heb het geven om skill rating gewoon opgegeven, kom dezelfde kwalitieit spelers tegen in div 8 als in div 4 dus zoveel maakt het imo niet uit. ben zelf nooit een geweldige trader geweest dus ben allang blij dat ik met het spelen van de game degelijke icons in mijn team kan krijgen dus vind het wel prima. fut swaps was ook een van mijn favoriete aspecten vorig jaar en nu kost het je alleen tijd, hoeft niet eens sbcs te doenquote:Op woensdag 22 januari 2020 22:49 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat vinden jullie van het Icon swaps systeem?
Ik heb vanavond nu 10 potten gespeeld, al dan niet helemaal, om mijn laatste token voor Koeman te unlocken en heb 1 wedstrijd gewonnen, 1 gelijk gespeeld en 8 wedstrijden verloren. Mijn skillrating is ruim 200 punten gezakt en ik zit inmiddels in divisie 7 omdat ieder team natuurlijk veel beter is dan dat van mij. Ik snap best dat het een grind moet zijn, maar dit vind ik wel erg overdreven?
Ja, ik zit hier met Ricardo Rodriguez als linksback te verdedigen tegen de Salah's, Mane's en Aubameyang's van deze wereld. Tonali basecard (niet de SBC versie) tegen Kante en De Bruynequote:Op woensdag 22 januari 2020 22:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Verschrikkelijk is het, vooral ook omdat het first owner spelers moeten zijn.
Opzich vind ik het principe niet eens zo slecht (al had ik liever de SBCs gehad, nu gaat het zo goed als onmogelijk zijn om meerdere top icons te hebben zonder geld uit te geven of honderden uren te traden), maar de huidige set-up van rival wedstrijden moeten winnen mag wel veranderen imo.quote:Op woensdag 22 januari 2020 22:51 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
ik heb het geven om skill rating gewoon opgegeven, kom dezelfde kwalitieit spelers tegen in div 8 als in div 4 dus zoveel maakt het imo niet uit. ben zelf nooit een geweldige trader geweest dus ben allang blij dat ik met het spelen van de game degelijke icons in mijn team kan krijgen dus vind het wel prima. fut swaps was ook een van mijn favoriete aspecten vorig jaar en nu kost het je alleen tijd, hoeft niet eens sbcs te doen
5 first owner spelers zou al beter zijn, nu wisselt iedereen 3 matige spelers voor 3 toppers. Dat zouden ze er dus al meteen uit moeten halen dat je dan evengoed die swap speler krijgt.quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, ik zit hier met Ricardo Rodriguez als linksback te verdedigen tegen de Salah's, Mane's en Aubameyang's van deze wereld. Tonali basecard (niet de SBC versie) tegen Kante en De Bruyne
[..]
Opzich vind ik het principe niet eens zo slecht (al had ik liever de SBCs gehad, nu gaat het zo goed als onmogelijk zijn om meerdere top icons te hebben zonder geld uit te geven of honderden uren te traden), maar de huidige set-up van rival wedstrijden moeten winnen mag wel veranderen imo.
das ook typisch EA, leuk concept maar uitvoering is dan meestal dramatisch. maarja vorig jaar gooiden ze de objectives in friendlies en dat werkte ook niet goed. ik vind nog steeds dat er een tournament mode moet komen, en dan niet zoals de daily knockout tournament die je paar jaar geleden als WL kwalificatie moest doen maar een zoals de gold cup. maak voor iedere icon swap token een apart segment, restricties erop dat je alleen maar spelers van een bepaalde league mag gebruiken en dan speelt iedereen tegen elkaar met spelers vanuit dezelfde league, en dus meer gebalanceerde teamsquote:Op woensdag 22 januari 2020 23:22 schreef GotenSSJ het volgende:
Opzich vind ik het principe niet eens zo slecht (al had ik liever de SBCs gehad, nu gaat het zo goed als onmogelijk zijn om meerdere top icons te hebben zonder geld uit te geven of honderden uren te traden), maar de huidige set-up van rival wedstrijden moeten winnen mag wel veranderen imo.
Zoiets zou al een stuk beter zijn. Of het idee dat ik volgens mij eerder hier voorbij zag komen: 'Haal 3000/5000 rival points met een italiaanse selectie' ofzo. Ik ben nu gestopt na 12 wedstrijden en sta nu op 2/4 voor deze icon swap. 10 wedstrijden in principe voor jan lul gespeeld met een drama team. Dan had ik liever die 10 wedstrijden met mijn main team gespeeld.quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:28 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
das ook typisch EA, leuk concept maar uitvoering is dan meestal dramatisch. maarja vorig jaar gooiden ze de objectives in friendlies en dat werkte ook niet goed. ik vind nog steeds dat er een tournament mode moet komen, en dan niet zoals de daily knockout tournament die je paar jaar geleden als WL kwalificatie moest doen maar een zoals de gold cup. maak voor iedere icon swap token een apart segment, restricties erop dat je alleen maar spelers van een bepaalde league mag gebruiken en dan speelt iedereen tegen elkaar met spelers vanuit dezelfde league, en dus meer gebalanceerde teams
Ja, dat is ook een optie. Minder first owner requirements. Of gewoon helemaal weg, maar ja, dan openen mensen minder packs.quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
5 first owner spelers zou al beter zijn, nu wisselt iedereen 3 matige spelers voor 3 toppers. Dat zouden ze er dus al meteen uit moeten halen dat je dan evengoed die swap speler krijgt.
daarom doe ik dus elke objective speler en player sbcs van de league waar ik weinig first-owners van heb, heb ik altijd tenminste een paar degelijke spelers achter de handquote:Op woensdag 22 januari 2020 23:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat first owner geneuzel zit er alleen in voor de packs dat slaat echt nergens op. Ik heb die tokens voor Nesta gehaald en dat heeft me een controller gekost
Ja ik had natuurlijk Flashback Balotelli, Flashback Sanchez, Futmas Malcuit, SBC Tonali etc kunnen doen. Maar om nou 600-700k uit te geven voor 1 icon swap objective per 2 maanden vind ik ook weer zoietsquote:Op woensdag 22 januari 2020 23:41 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
daarom doe ik dus elke objective speler en player sbcs van de league waar ik weinig first-owners van heb, heb ik altijd tenminste een paar degelijke spelers achter de hand
Correctie: ik doe de player sbc waarvan ik denk dat ze het waard zijn om te doen xDquote:Op woensdag 22 januari 2020 23:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja ik had natuurlijk Flashback Balotelli, Flashback Sanchez, Futmas Malcuit, SBC Tonali etc kunnen doen. Maar om nou 600-700k uit te geven voor 1 icon swap objective per 2 maanden vind ik ook weer zoiets
Ballen breed leggen in de 16 is ook flink verneukt sinds de patch. Meerdere ballen breed gelegd in de 16 die naar de keeper toe draaien, echt heel erg fijn.quote:Op woensdag 22 januari 2020 23:55 schreef GotenSSJ het volgende:
Mijn god![]()
Zag net deze voorbij komen: https://clips.twitch.tv/InterestingObeseCookieStrawBeary![]()
Heb niets met die Nick28T, maar dit is toch wel het toppunt. Mist een penalty en vervolgens neemt de AI tijdelijk zijn speler over.
Ik kan er nog niets over zeggen aangezien ik probeer te passen met absolute toppers als Lasanga, Balotelli, Tonali en consorten. Gisteren was ik bij wijze van wel de wanhoop na bij, alles wat ik probeerde misluktequote:Op donderdag 23 januari 2020 00:12 schreef leeroy het volgende:
[..]
Ballen breed leggen in de 16 is ook flink verneukt sinds de patch. Meerdere ballen breed gelegd in de 16 die naar de keeper toe draaien, echt heel erg fijn.
Ook na 5 potjes het oude vertrouwde: “mijn spelers kunnen niet meer passen naar elkaar” verhaal.
Elite 3/2 speler, speel altijd 41212 (2) in game met deze keer traore als cam voor zijn dribbles.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het hangt ook van je eigen vaardigheid af. Daarnaast is het een formatie dat van vleugelspelers en veel balbezit gebruik maakt. Kun je daar niet mee omgaan dan is het inderdaad geen opstelling voor jou. De verdedigers zijn ook prima, het is maar wat je gewend bent. Ben inmiddels wel benieuwd naar jouw team.
Hoe is die Pires?quote:Op donderdag 23 januari 2020 11:33 schreef Lindgren. het volgende:
Heerlijke teams boys
Ik rock deze. Hashtag elke dag een nieuw team.
[ afbeelding ]
Ingame 4231 met Garrincha in de spits, Ronaldinho op 10, Pires op links en Ziyech op rechts.
Had hier eerst Martial staan.quote:
Lolquote:Op donderdag 23 januari 2020 19:08 schreef GotenSSJ het volgende:
Ben Yedder POTM 86-rated squad is bugged. Je hoeft enkel een 80 rated team in te leveren voor een rare electrum player pack, snel doen dus.
Ik had natuurlijk weer helemaal niets uit dat pakketje, maar goed. Je zou maar een goede speler packen![]()
Gelukkig knetter duur. Hoef je niet tegen die gozer ieder potjequote:Op donderdag 23 januari 2020 19:11 schreef lesleyyb het volgende:
prepare your rear, potm ben ketser is here...
Nja zolang het 80 rated ipv 86 blijft valt het allemaal mee, al is 80 rated ook niet volledig gratisquote:Op donderdag 23 januari 2020 19:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gelukkig knetter duur. Hoef je niet tegen die gozer ieder potje
Ook weer zoquote:Op donderdag 23 januari 2020 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nja zolang het 80 rated ipv 86 blijft valt het allemaal mee, al is 80 rated ook niet volledig gratis
denk dat dat nog vies tegen gaat vallen, in een maand kun je die squads wel bij elkaar krijgen en met hoe OP hij is gaan veel mensen dat denk ik ook doenquote:Op donderdag 23 januari 2020 19:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gelukkig knetter duur. Hoef je niet tegen die gozer ieder potje
Verrassend hoe snel EA altijd kan reageren wanneer het de gemiddelde Fifa speler een voordeeltje geeft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |