Oh dat klinkt als tof gezelschapquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:55 schreef Budapestenaar het volgende: [..] Ik ga met twee dames en een ouwe nicht dus we proberen altijd voor elk wat wils in te plannen
Sowieso altijd naar een toneelstuk en een paar musea. En wat tijd om te shoppen. Ja, ik kijk er zeker naar uit. Het klinkt misschien egoīstisch of zo maar ik ben blij dat ik nu weer tijd voor leuke dingen heb. En dit zijn echt supergoede vrienden, dus ik kan me geen beter gezelschap wensen. De uitvaart was mooi. Informeel, mooie gesprekken, waardig.
![]()
Tofquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga met twee dames en een ouwe nicht dus we proberen altijd voor elk wat wils in te plannenSowieso altijd naar een toneelstuk en een paar musea. En wat tijd om te shoppen.
Ja, ik kijk er zeker naar uit. Het klinkt misschien egoīstisch of zo maar ik ben blij dat ik nu weer tijd voor leuke dingen heb. En dit zijn echt supergoede vrienden, dus ik kan me geen beter gezelschap wensen.
De uitvaart was mooi. Informeel, mooie gesprekken, waardig.
Is helemaal niet egoistisch. Kun je juist goed gebruiken met de periode die je heb doorgemaakt!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga met twee dames en een ouwe nicht dus we proberen altijd voor elk wat wils in te plannenSowieso altijd naar een toneelstuk en een paar musea. En wat tijd om te shoppen.
Ja, ik kijk er zeker naar uit. Het klinkt misschien egoīstisch of zo maar ik ben blij dat ik nu weer tijd voor leuke dingen heb. En dit zijn echt supergoede vrienden, dus ik kan me geen beter gezelschap wensen.
De uitvaart was mooi. Informeel, mooie gesprekken, waardig.
Lijkt helemaal niet johquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:00 schreef Karzai het volgende:
Volgens mij de Burgemeester
[ afbeelding ]
Nee een of andere Pakistaan hebben ze daar nuquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Lijkt helemaal niet joh![]()
Zat nog met Boris in mijn hoofd als burgemeester eerst trouwens
Ok Arch-Indarquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee een of andere Pakistaan hebben ze daar nu
Marble Arch-Indarquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vreemd genoeg kloppen de 1e vier letters wel
Vond de benaming ook wat apartquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:13 schreef Karzai het volgende:
Is toch niks mis mee, hij is eerlijk gekozen
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zeg ik dat ergensquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:13 schreef Karzai het volgende:
Waarvan en waarmee? Sadiq Khan heetiequote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee tussen @Arch-Indar en ondergetekendequote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarvan en waarmee? Sadiq Khan heetie
Koens uitspraak hoeft niet meteen racistisch bedoeld te zijnquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:13 schreef Karzai het volgende:
Oh jaquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee tussen @:arch-indar en ondergetekende
Klonk een beetje denigrerend, een of andere pakistaan. Die kunnen toch alleen curry maken!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Koens uitspraak hoeft niet meteen racistisch bedoeld te zijn
Kun je op meerdere manieren interpreteren
Ja snap ik, die uitleg is ook mogelijk, ik las m andersquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
Klonk een beetje denigrerend, een of andere pakistaan. Die kunnen toch alleen curry maken!
Ik ken iemand die jou en mij weleens doorelkaar heeft gehaald...quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wie zou dat nou zijnquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ken iemand die jou en mij weleens doorelkaar heeft gehaald...
Ik check sinds een tijdje BBC.co.uk regelmatig in de ochtend ofzo. Mooie artikelen altijd daarquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:26 schreef Karzai het volgende:
Denk ook dat weinig mensen hem kennen, is ook niet in het nieuws geweest in Nederland
maja ik kijk 's ochtends altijd even bbc nieuws
Oeeeeh wat ha je in Albanië doen?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Camping Italië, cruise richting Griekenland, Kroatië en Albanië en nog een week ergens in Oostenrijk, kaatste nog niet geboekt
ben jij ook ambtenaarquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:35 schreef Karzai het volgende:
Voor half zeven is er nog geen journaal, kijk ik even bbc
voor de rest heb ik de nrc voor op het werk de dode uurtjes door te komen
en at5 en parool voor regionaal nieuws op internet
Voor de rest fok
Helaas ben ik er maar een dag, is immers met een cruise. Maar het lijkt me echt een tof landquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeeeeh wat ha je in Albanië doen?
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ken iemand die jou en mij weleens doorelkaar heeft gehaald...
Waarschijnlijk wel maar dat zal lang geleden zijn. Maar misschien ook helemaal niet.quote:
Niet anders als dat jij een een of andere Amsterdammer bent. En dat is ook niet verkeerd bedoeldquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
Klonk een beetje denigrerend, een of andere pakistaan. Die kunnen toch alleen curry maken!
Man, m'n eerste Fok meet was jij al bijquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel maar dat zal lang geleden zijn. Maar misschien ook helemaal niet.
Was zeker heel donker in die ruimte?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel maar dat zal lang geleden zijn. Maar misschien ook helemaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |