Oh dat klinkt als tof gezelschapquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:55 schreef Budapestenaar het volgende: [..] Ik ga met twee dames en een ouwe nicht dus we proberen altijd voor elk wat wils in te plannen
Sowieso altijd naar een toneelstuk en een paar musea. En wat tijd om te shoppen. Ja, ik kijk er zeker naar uit. Het klinkt misschien egoïstisch of zo maar ik ben blij dat ik nu weer tijd voor leuke dingen heb. En dit zijn echt supergoede vrienden, dus ik kan me geen beter gezelschap wensen. De uitvaart was mooi. Informeel, mooie gesprekken, waardig.
![]()
Tofquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga met twee dames en een ouwe nicht dus we proberen altijd voor elk wat wils in te plannenSowieso altijd naar een toneelstuk en een paar musea. En wat tijd om te shoppen.
Ja, ik kijk er zeker naar uit. Het klinkt misschien egoïstisch of zo maar ik ben blij dat ik nu weer tijd voor leuke dingen heb. En dit zijn echt supergoede vrienden, dus ik kan me geen beter gezelschap wensen.
De uitvaart was mooi. Informeel, mooie gesprekken, waardig.
Is helemaal niet egoistisch. Kun je juist goed gebruiken met de periode die je heb doorgemaakt!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga met twee dames en een ouwe nicht dus we proberen altijd voor elk wat wils in te plannenSowieso altijd naar een toneelstuk en een paar musea. En wat tijd om te shoppen.
Ja, ik kijk er zeker naar uit. Het klinkt misschien egoïstisch of zo maar ik ben blij dat ik nu weer tijd voor leuke dingen heb. En dit zijn echt supergoede vrienden, dus ik kan me geen beter gezelschap wensen.
De uitvaart was mooi. Informeel, mooie gesprekken, waardig.
Lijkt helemaal niet johquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:00 schreef Karzai het volgende:
Volgens mij de Burgemeester
[ afbeelding ]
Nee een of andere Pakistaan hebben ze daar nuquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Lijkt helemaal niet joh![]()
Zat nog met Boris in mijn hoofd als burgemeester eerst trouwens
Ok Arch-Indarquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee een of andere Pakistaan hebben ze daar nu
Marble Arch-Indarquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vreemd genoeg kloppen de 1e vier letters wel
Vond de benaming ook wat apartquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:13 schreef Karzai het volgende:
Is toch niks mis mee, hij is eerlijk gekozen
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vreemd genoeg kloppen de 1e vier letters wel
Zeg ik dat ergensquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:13 schreef Karzai het volgende:
Is toch niks mis mee, hij is eerlijk gekozen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |