abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191118124
Een prima pakketje net bij de Spar-buurtsuper gehaald.

Ik hoopte dat er een k&k-maaltijd inzat en die zat erin *O*
Met pasta :r

Gelukkig wilde een knul die ook een tas kwam halen ruilen en heb ik zijn wok-garnalen gekregen O+

Verder:
-kilo mandarijnen
-500gr broccoli
-Activia met muesli
-zak met Marrokkaanse munt om thee te zetten.

Laatste hou ik niet van maar gaat de vriezer in. Soms vraagt een gerecht om verse munt en dat heb ik dus nooit en nu dus wel.
pi_191118860
En een pakketje bij Bakker Bart weten te bemachtigen. Moet ik wel voor naar Den Haag maar dat komt mooi uit want voor de verandering had de Action hier alle dingen die ik nodig had niet :(
En die twee zitten ook nog in dezelfde straat *O*
pi_191118941
De Vomar was ook goed gezind. Een maaltijdsalade, krieltjes, Italiaanse groentemix, 6 witte bolletjes, pakje vleeswaren, 2 hamburgers, 2 runderlappen.

Kan ik voorlopig wel weer mee door.
pi_191119250
Zojuist een "magic box" opgehaald bij Bakker Bart....ik had al bedacht dat dat voor mij (alleen) niet handig zou zijn, maar ik was gewoon té nieuwsgierig (ja, dit werkt best wel verslavend) en ik wilde wat tijd overbruggen voordat ik een andere box ga ophalen. :')

Er was een kwartier tijd om op te halen (direct na sluitingstijd volgens mij, maar de deuren stonden nog open), daarmee was ik daar tegelijk met 3 of 4 anderen, voor iedereen stond een krat klaar die je in je zelf meegenomen plastic tas kon stoppen. Ik had gelukkig op het laatste moment een tweede plastic tas meegenomen, voor de zekerheid. Die kwam goed van pas, want ik liep daar me twee vrijwel volledig gevulde tassen de deur uit.

Wel een foto gemaakt, maar dat is dan een tafel vol bruine papieren bakker bart zakken.
Er zat in:
- 1 wit stokbrood
- 2 halfjes witbrood
- 3 kaiserbolletjes
- 10 roomsoesjes
- 2 roombroodjes
- 3 kaascroissants
- 2 rozijnen noten stengels (heerlijk, ik heb de eerste al op, tweede voor morgenochtend)
- 4 driehoekige broodjes
- 3 grote pistoletten

Ik vind het een prachtige hoeveelheid, ook erg lekker. Al ga ik dit verder niet meer doen. Ik eet normaal volkorenbrood en geen croissants, gebakjes, roomsoesjes, etcetera. Daar wil ik ook geen gewoonte van maken....maar voor gezinnen of bijvoorbeeld studentenhuizen (die hier veel zitten) is dit natuurlijk een feestje! :)
Voor nu wel erg leuk, effe van genieten en een vriezer vol met harde bolletjes in alle soorten en maten. Dat is niet verkeerd!
pi_191119383
@realAIVD ik ben in principe ook alleen maar dankzij jouw topic weer ruimte in de vriezer.
Ben benieuwd wat ik morgen meekrijg. Zijn altijd zulke goede pakketten. Zul je zien dat ‘t bij mij tegenvalt :P
Het is ook nog een BB middenin het centrum op de looproute naar Centraal.

Oh mijn pakket bij de Spar leek misschien weinig maar alleen de garnalen waren al ¤5,79 ofzo. De waarde van ¤12 is volgens mij prima gehaald.
pi_191121107
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 19:20 schreef mascara-klodder het volgende:
@:realAIVD ik ben in principe ook alleen maar dankzij jouw topic weer ruimte in de vriezer.
Ben benieuwd wat ik morgen meekrijg. Zijn altijd zulke goede pakketten. Zul je zien dat ‘t bij mij tegenvalt :P
Het is ook nog een BB middenin het centrum op de looproute naar Centraal.

Oh mijn pakket bij de Spar leek misschien weinig maar alleen de garnalen waren al ¤5,79 ofzo. De waarde van ¤12 is volgens mij prima gehaald.
Ah ja, het vriezeropruimtopic, haha....mooi dat dat geholpen heeft! (mij ook wel, maar op dit moment ben ik 'm in razend tempo vol aan het stouwen *) )

Hier zojuist de tweede TGTG van vandaag opgehaald, bij de Spar! Dit keer geen 1,2 kilo marsepein, maar er zitten wel weer veel (te) lekkere dingen bij.

Dit was wel de laatste TGTG van deze week, nu eerst maar eens eten ;)
(en daarna een paar weken alle marsepein, roombroodjes en eierkoeken er af trainen :P )

- andijviestamppot met gehaktballetjes
- pak ham
- halfje witbrood (dat is nummer 3 van vandaag..)
- campina biologische boerenyoghurt aardbei
- kleine verpakking nasi bami groenten
- groene appel partjes
- 4 mango kokos eierkoeken (2 pakjes met 2 stuks)
- 2 red velvet eierkoeken
- 1 american cookie banaan
- 1 kokosmacroon
pi_191121495
Oehhh lekker pakket ook van de Spar nu.
Die yoghurt is btw erg lekker, ik had ‘m met mango.

Die 1,2kilo marsepein was echt wel geniaal hoor :D
pi_191121640
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 20:59 schreef mascara-klodder het volgende:
Oehhh lekker pakket ook van de Spar nu.
Die yoghurt is btw erg lekker, ik had ‘m met mango.

Die 1,2kilo marsepein was echt wel geniaal hoor :D
Mooi, ik vond die yoghurt al goed klinken (mango klinkt ook goed!), daar ga ik morgen lekker aan beginnen.

En ja, die marsepein was te grappig, vriendje kon niet stoppen met lachen. Uiteindelijk een deel mee naar zijn collega's, en een deel mee naar de mijne, maar het grote varken heb ik hier nog staan, dat is toch een beetje een trofee :D
pi_191132434
Voor het eerst bij Bakker Bart gehaald dus. Sowieso de allereerste keer dat ik bij een BB naar binnenstapte en het viel absoluut niet tegen.
Ik ben fan! _O_

-1 heel erg donkerbruin :9
-een kwart maïsbrood :9
-zak met 10 mini krentenbollen :9
-meerzaden stokbrood :9
-zak met 3 verschillende kaiserbroodjes en een meerzaden croissant
-1 krentenbol
-1 zoet iets broodje
-kuipje Blue Band met roomboter :9
-500ml aardbeiensaus voor over ijs

Een hele happy klodder hier.

Stokbrood is voor nu/vanavond met brie, hummus en tonijnsalade.
Brood gaat per 2 sneetjes de vriezer in.
Behalve het zoete broodje, die is voor morgen, de rest in de vriezer ook.

Het was me het ritje Delft-Den Haag meer dan waard :Y

https://imgur.com/a/ZYXVQUx

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2020 17:20:38 ]
pi_191133269
Morgen ook een bon voor Bakker Bart :D
Sterkheidsbaas van alles.
pi_191133319
Die Bakker Bart is echt een toppertje, hè? :)
pi_191133345
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 18:32 schreef realAIVD het volgende:
Die Bakker Bart is echt een toppertje, hè? :)
Ik ben er nog nooit geweest, ben heel benieuwd. :Y Brood :9
pi_191133569
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 18:34 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik ben er nog nooit geweest, ben heel benieuwd. :Y Brood :9
nog 1 nachtje slapen, Lonaa! :D
pi_191133576
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 18:51 schreef realAIVD het volgende:

[..]

nog 1 nachtje slapen, Lonaa! :D
*stuiter
pi_191133733
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 18:51 schreef Lonaa het volgende:

[..]

*stuiter
Ik was ook echt een beetje hyper ervan. Vooral omdat ik best hoge verwachtingen had :D

Het stokbrood is iig erg lekker. En toen ik het brood ging herpakken voelde en rook het ook helemaal prima aan.
  Spellchecker dinsdag 21 januari 2020 @ 19:16:43 #141
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_191133995
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 19:01 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik was ook echt een beetje hyper ervan. Vooral omdat ik best hoge verwachtingen had :D

Het stokbrood is iig erg lekker. En toen ik het brood ging herpakken voelde en rook het ook helemaal prima aan.
Fijn! :Y)
pi_191134282
Jullie Bakker Bart pakketten waren allemaal zo geweldig dat ik er ook eentje besteld had :9 Maar was stiekem teleurgesteld _O- 2 hele broden, 2 zakken met bolletjes en 2 pretzels.
Voorlopig hoef ik geen brood meer te kopen :+
pi_191134400
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 19:34 schreef Miezziej het volgende:
Jullie Bakker Bart pakketten waren allemaal zo geweldig dat ik er ook eentje besteld had :9 Maar was stiekem teleurgesteld _O- 2 hele broden, 2 zakken met bolletjes en 2 pretzels.
Voorlopig hoef ik geen brood meer te kopen :+
Ik moet het nog maar afwachten. :D
pi_191137949
Zijn jullie ook zo blij voor iemand anders als ze een toffe box hebben gescoord :D
  dinsdag 21 januari 2020 @ 22:47:26 #145
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191138095
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 22:39 schreef mascara-klodder het volgende:
Zijn jullie ook zo blij voor iemand anders als ze een toffe box hebben gescoord :D
:Y

en een beetje jaloers
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Spellchecker dinsdag 21 januari 2020 @ 22:48:31 #146
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_191138115
quote:
Zeker wel :D
pi_191141838
quote:
Ja, en ook stiekem een beetje blij dat ik alle heerlijke zoete snacks niet op hoef te eten (ik kan dat echt niet laten staan)
pi_191141916
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 10:54 schreef realAIVD het volgende:
Ja, en ook stiekem een beetje blij dat ik alle heerlijke zoete snacks niet op hoef te eten (ik kan dat echt niet laten staan)
Precies dit. :D Heel tof om te zien als iemand een gaaf pakket heeft. Maar ook erg blij dat ik het zelf niet heb.
pi_191143667
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 13:32 schreef pickup52 het volgende:
Sinds een paar dagen zijn mijn jumbo's allemaal zijn overgestapt op het koelmeubel waar de voormalige TGTG producten voor ¤0.50, ¤1, ¤1,50 of ¤2.50 liggen. Hierbij wat voor- en nadelen:

Voordelen:
- Niet meer om precies 20:15 proberen een pakket te snipen.
- Kiezen wat je wil, geen dingen meer erin waar je weinig aan hebt
- niet gebonden aan ophaaltijden

Nadelen:
- Korting is minder, varieert in mijn ervaring van 45-70%, en vooral dingen van rond de 5 euro kosten nu allemaal ¤2,50

Ik vind het op zich zo gek nog niet, maar je hebt geen positieve uitschieters meer met bijvoorbeeld een pakket ter waarde van ¤25 voor ¤5.
Dit ja.

Ik ga nog steeds alleen voor 65-75% korting.
Hotapnyc
pi_191143796
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 18:48 schreef mascara-klodder het volgende:
En een pakketje bij Bakker Bart weten te bemachtigen. Moet ik wel voor naar Den Haag maar dat komt mooi uit want voor de verandering had de Action hier alle dingen die ik nodig had niet :(
En die twee zitten ook nog in dezelfde straat *O*
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 17:19 schreef mascara-klodder het volgende:
Voor het eerst bij Bakker Bart gehaald dus. Sowieso de allereerste keer dat ik bij een BB naar binnenstapte en het viel absoluut niet tegen.
Ik ben fan! _O_

-1 heel erg donkerbruin :9
-een kwart maïsbrood :9
-zak met 10 mini krentenbollen :9
-meerzaden stokbrood :9
-zak met 3 verschillende kaiserbroodjes en een meerzaden croissant
-1 krentenbol
-1 zoet iets broodje
-kuipje Blue Band met roomboter :9
-500ml aardbeiensaus voor over ijs

Een hele happy klodder hier.

Stokbrood is voor nu/vanavond met brie, hummus en tonijnsalade.
Brood gaat per 2 sneetjes de vriezer in.
Behalve het zoete broodje, die is voor morgen, de rest in de vriezer ook.

Het was me het ritje Delft-Den Haag meer dan waard :Y

https://imgur.com/a/ZYXVQUx
(y) Da's bij mij om de hoek. :D
Hotapnyc
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')