Ah ja, het vriezeropruimtopic, haha....mooi dat dat geholpen heeft! (mij ook wel, maar op dit moment ben ik 'm in razend tempo vol aan het stouwenquote:Op maandag 20 januari 2020 19:20 schreef mascara-klodder het volgende:
@:realAIVD ik ben in principe ook alleen maar dankzij jouw topic weer ruimte in de vriezer.
Ben benieuwd wat ik morgen meekrijg. Zijn altijd zulke goede pakketten. Zul je zien dat ‘t bij mij tegenvalt
Het is ook nog een BB middenin het centrum op de looproute naar Centraal.
Oh mijn pakket bij de Spar leek misschien weinig maar alleen de garnalen waren al ¤5,79 ofzo. De waarde van ¤12 is volgens mij prima gehaald.
Mooi, ik vond die yoghurt al goed klinken (mango klinkt ook goed!), daar ga ik morgen lekker aan beginnen.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:59 schreef mascara-klodder het volgende:
Oehhh lekker pakket ook van de Spar nu.
Die yoghurt is btw erg lekker, ik had ‘m met mango.
Die 1,2kilo marsepein was echt wel geniaal hoor
Ik ben er nog nooit geweest, ben heel benieuwd.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 18:32 schreef realAIVD het volgende:
Die Bakker Bart is echt een toppertje, hè?
nog 1 nachtje slapen, Lonaa!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 18:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest, ben heel benieuwd.Brood
Ik was ook echt een beetje hyper ervan. Vooral omdat ik best hoge verwachtingen hadquote:
Fijn!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik was ook echt een beetje hyper ervan. Vooral omdat ik best hoge verwachtingen had
Het stokbrood is iig erg lekker. En toen ik het brood ging herpakken voelde en rook het ook helemaal prima aan.
Ik moet het nog maar afwachten.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:34 schreef Miezziej het volgende:
Jullie Bakker Bart pakketten waren allemaal zo geweldig dat ik er ook eentje besteld hadMaar was stiekem teleurgesteld
2 hele broden, 2 zakken met bolletjes en 2 pretzels.
Voorlopig hoef ik geen brood meer te kopen
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:39 schreef mascara-klodder het volgende:
Zijn jullie ook zo blij voor iemand anders als ze een toffe box hebben gescoord
Zeker welquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:39 schreef mascara-klodder het volgende:
Ja, en ook stiekem een beetje blij dat ik alle heerlijke zoete snacks niet op hoef te eten (ik kan dat echt niet laten staan)quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:39 schreef mascara-klodder het volgende:
Precies dit.quote:Op woensdag 22 januari 2020 10:54 schreef realAIVD het volgende:
Ja, en ook stiekem een beetje blij dat ik alle heerlijke zoete snacks niet op hoef te eten (ik kan dat echt niet laten staan)
Dit ja.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:32 schreef pickup52 het volgende:
Sinds een paar dagen zijn mijn jumbo's allemaal zijn overgestapt op het koelmeubel waar de voormalige TGTG producten voor ¤0.50, ¤1, ¤1,50 of ¤2.50 liggen. Hierbij wat voor- en nadelen:
Voordelen:
- Niet meer om precies 20:15 proberen een pakket te snipen.
- Kiezen wat je wil, geen dingen meer erin waar je weinig aan hebt
- niet gebonden aan ophaaltijden
Nadelen:
- Korting is minder, varieert in mijn ervaring van 45-70%, en vooral dingen van rond de 5 euro kosten nu allemaal ¤2,50
Ik vind het op zich zo gek nog niet, maar je hebt geen positieve uitschieters meer met bijvoorbeeld een pakket ter waarde van ¤25 voor ¤5.
quote:Op maandag 20 januari 2020 18:48 schreef mascara-klodder het volgende:
En een pakketje bij Bakker Bart weten te bemachtigen. Moet ik wel voor naar Den Haag maar dat komt mooi uit want voor de verandering had de Action hier alle dingen die ik nodig had niet
En die twee zitten ook nog in dezelfde straat
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 17:19 schreef mascara-klodder het volgende:
Voor het eerst bij Bakker Bart gehaald dus. Sowieso de allereerste keer dat ik bij een BB naar binnenstapte en het viel absoluut niet tegen.
Ik ben fan!
-1 heel erg donkerbruin
-een kwart maïsbrood
-zak met 10 mini krentenbollen
-meerzaden stokbrood
-zak met 3 verschillende kaiserbroodjes en een meerzaden croissant
-1 krentenbol
-1 zoet iets broodje
-kuipje Blue Band met roomboter
-500ml aardbeiensaus voor over ijs
Een hele happy klodder hier.
Stokbrood is voor nu/vanavond met brie, hummus en tonijnsalade.
Brood gaat per 2 sneetjes de vriezer in.
Behalve het zoete broodje, die is voor morgen, de rest in de vriezer ook.
Het was me het ritje Delft-Den Haag meer dan waard
https://imgur.com/a/ZYXVQUx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |