quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
En dan heb je ook nog het risico dat zo'n pedaal eraf tieft. (zoals die van Verstappen tijdens die 24 uur van Spa)
Zonde van m'n vrije tijd maarja er moet wel brood op de plank komenquote:Op woensdag 8 januari 2020 16:03 schreef TTSS het volgende:
[..]
Hoe denk jij over het fenomeen "werk"?
En dat noemen ze dan pro'squote:Op woensdag 8 januari 2020 16:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Daniel bereznay Pedal fail bij f1 esports![]()
En cokequote:Op woensdag 8 januari 2020 16:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zonde van m'n vrije tijd maarja er moet wel brood op de plank komen
Als je die Franse hebt ontmoet ben je zelf de thrustmaster of niet danquote:Op woensdag 8 januari 2020 16:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En dat noemen ze dan pro's
Ik heb dat nooit gehad met mijn Thrustmaster
Stabiele 60fps op 4k resolutie. Wat wil een mens nog meerquote:Op woensdag 8 januari 2020 16:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
30 fps lol
Hoe Wil je die strakke hotlaps zetten dan
Xbox One X vriendquote:Op woensdag 8 januari 2020 16:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op m'n PC ook. Doet zeker niet onder voor XBOX.
Bedankt voor de aanvulling.quote:
Lekker van boven af poppetjes vermoordenquote:
quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je die Franse hebt ontmoet ben je zelf de thrustmaster of niet dan
Killll freeeeenzyquote:Op woensdag 8 januari 2020 17:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lekker van boven af poppetjes vermoorden
quote:
Met condoom of mag ie je helemaal vol blubberenquote:
Laatste sws.quote:Op woensdag 8 januari 2020 18:17 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Met condoom of mag ie je helemaal vol blubberen
Zo hoort het ookquote:
Hand er onder houden.quote:Op woensdag 8 januari 2020 18:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zo hoort het ook
Seks is pas leuk als je de ander rennend naar de wc ziet gaan terwijl de druppels er aan alle kanten uitvallen
Meteen op je face laten zitten en zo uit die kut slurpen om vervolgens te snowballenquote:
Iewquote:Op woensdag 8 januari 2020 18:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Meteen op je face laten zitten en zo uit die kut slurpen om vervolgens te snowballen
Volgens mij kan je nog geen steeksleutel vasthouden, laat staan een bacoquote:Op woensdag 8 januari 2020 14:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk als je Kerstkaarten moet stempelen met een machine. Een getrainde aap kan dat ook
Wat is de connectie tussen een steeksleutel en een alcoholistisch drankjequote:Op woensdag 8 januari 2020 18:34 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Volgens mij kan je nog geen steeksleutel vasthouden, laat staan een baco
Flauwe en voorspelbare opmerking over Bacardi cola incomingquote:Op woensdag 8 januari 2020 18:34 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Volgens mij kan je nog geen steeksleutel vasthouden, laat staan een baco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |