abonnement Unibet Coolblue
pi_190935905
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 13:25 schreef Lutalo het volgende:
Ik dacht dat t bij die ene aflevering van Travel Channel zou blijven, maar niet dus. Benieuwd!
@:Vronie ken ik zeker nog wel. Jammer dat ze ernstig ziek was. ;(
Met teruglezen zit ik nu ergens in de 150... er schoot me wel in 1 keer weer de naam van 1 vd Duitse toeristen te binnen: voornaam iets met een M, Miriam ofzo, achternaam ( mag die hier nog steeds niet?) hetzelfde als de ooit ontvoerde dochter van een krantenmagnaat.
@:Natski: mooi die duidelijkheid over het tijdstip vd massage door Sigrid.
Bewering/gerucht: "They had een appointment at de head ( begin of top?) of the Pianista trail, but they never showed up." Als de oude, onjuiste tijdlijn ( vlg diverse getuigen) correct zou zijn geweest, waren ze mooi op tijd. ;) Voor een appointment at the top of the trail, waren ze ruim op tijd. Maar waarom/hoe zou je daar een afspraak voor maken? Dan loop je toch tegelijk op naar boven?
Jammer dat de Miradorfoto van Plinio net iets te ver naar boven genomen is, zodat die ene plant niet goed te zien is.
Perico, Jaramillo, Caldera, golfbaan, reddingshonden. Wie, lijkend op twee jonge westerse toeristen, zouden rond 1 april, in de buurt van de golfbaan zijn geweest?
Die sindro waterval ligt net onder de golfbaan.

[ Bericht 7% gewijzigd door ootjekatootje op 08-01-2020 14:22:43 ]
pi_190937269
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 14:02 schreef Lutalo het volgende:
Voor wie t helder en simpel kan uitleggen svp

FF kijken of ik mn vraag nog verder kan verduidelijken:

Welke twee foto's ( op hoeveel minuten in de video) zijn extra nachtfoto's? Extra in de zin van "die hebben we nog niet eerder gezien?
En hoe weten we dat die twee extra nachtfoto's van het begin van het Pianistapad zijn?
Nee, twee nieuwe foto's van de dagwandeling in de Pianista en wat extra nachtfoto's, die met die rode vlekken in de lucht.

Sorry voor de onduidelijkheid.
  Beste debater 2022 woensdag 8 januari 2020 @ 21:46:05 #103
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_190942140
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 11:01 schreef Perico het volgende:

[..]

Nee, dat is onmogelijk. Je kop moet eraf als je de gesprekspunten van 5 april 2014 ontstijgt.

Pure onwil, waarbij men wanhoopt dat die vijandige opstelling een reactie ontlokt, die kan dienen als narcistische brandstof om eventjes op te teren. Als je toch zo moet leven...

Alsof er een groter belang gediend moet worden, waarbij alles anders dan een verdwaling tot een grote zwakke zenuwtoeval leidt, al bijna zes jaar lang.

En zit je wel constructief op het goede spoor, wordt het zo'n gekkenhuis dat het topic weer dicht moet.

Een grote afgang voor het land waar Kris en Lisanne vandaan komen. Internationaal heeft men ook een groter dedain voor het OM en NFI dan voor Betzaida's handlangers.

Dus laten we dan nog maar een poging doen om het te hebben over zeer recente ontwikkelingen... het pad op de Pianista waar je ongezien naar beneden kunt, zoals F. op de Travel Channel episode.

Of Romain's chaotisch verslag van de eerste twee pagina's van het politierapport, met Judith en zo. Of de patholoog zwart in beeld die vreest voor zijn leven..

Of de tijdslijn van 1 april.
Je kunt niet in een misdaad geloven als je jouw specifieke theorieën niet aanhangt?

Over narcisme gesproken.

Sinds de nieuwe zwemfoto acht ik het uiterst plausibel, een misdrijf. Ik geloof echter nog steeds niet in massaal gemanipuleerde foto's en mannetjes op die foto's.

In welk kamp zit ik nu?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_190946414
-reactie op verwijderde post-

Ik ben in 2015 in boquette geweest en heb de pianista (gedeeltelijk) gelopen. Dat geeft mij geen extra aanknopingspunten om te bepalen wat er met K&L gebeurd kan zijn. Ik weet niet hoe de eerste serie foto's naar buiten is gekomen, maar het is opmerkelijk dat er nu meer en foto's van andere momenten zijn.

Het pianista pad is redelijk goed begaanbaar, mocht je van de route afwijken heb je dat uiteindelijk door en keer je om. Ben je verdwaald blijf je lopen en geeft niks dan aanleiding om een shortcut te proberen door zogoed als onbegaanbaar terein. Mocht er een ongeluk gebeurd zijn, gebeurd dat eerst met 1, en is de andere in staat om hulp te halen, of tenminste een bericht met steentjes oid achter te laten. Is er onderzocht of K of L een afscheidsbericht hebben getypt op de telefoon?

Op basis van bovenstaande is het voor mij aannemelijker dat er een derde persoon bij betrokken is dan dat ze verdwaald/verongelukt zijn. Maar feitelijke onderbouwing heb ik niet.

Terwijl ik dit typ bedenk ik een scenario voor een ongeluk. Na de mitador lopen ze de verkeerde kant op en raken verdwaald. Het is niet leuk meer waardoor er geen fotos meer worden gemaakt. Ze hebben te weinig water mee en hebben dorst. Ze zien een beekje oid lopen en willen daarnaar toe afdalen. Tijdens deze afdaling glijden ze beiden uit, 1 raakt gewond op een plateau en 1 raakt lager gewond. Degene die op het plateau ligt probeert liggend fotos naar beneden te maken om te kijken hoe degene die lager ligt te zien.

[ Bericht 14% gewijzigd door Tjacka op 09-01-2020 10:41:17 ]
pi_190947418
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2020 10:07 schreef diadakan het volgende:
-reactie op verwijderde post-

Degene die op het plateau ligt probeert liggend fotos naar beneden te maken om te kijken hoe degene die lager ligt te zien.
ik probeer even met je mee te denken. Dus ze liggen daar 11 dagen op dat plateau, zonder eten en drinken. En dan pas na 11 dagen denkt diegene "heey laat ik ook eens kijken hoe het met mn vriendin gaat????
pi_190947475
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 11:29 schreef Spocke het volgende:

[..]

ik probeer even met je mee te denken. Dus ze liggen daar 11 dagen op dat plateau, zonder eten en drinken. En dan pas na 11 dagen denkt diegene "heey laat ik ook eens kijken hoe het met mn vriendin gaat????
eens, onwaarschijnlijk. dan blijft voor mij aannemelijker dat er een derde persoon bij betrokken is geweest.
pi_190947691
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 11:36 schreef diadakan het volgende:

[..]

eens, onwaarschijnlijk. dan blijft voor mij aannemelijker dat er een derde persoon bij betrokken is geweest.
Daar kun je rustig van uitgaan.
pi_190948629
Ingrid schreef dat ze alleen gekeken hadden naar de locatie van het restaurant op Pianista op de computer. Ze zijn gewoon de berg op en af gelopen, een pleasante wandeling.

Daar beneden hebben ze gewacht op de afgesproken taxi voor hun volgende uitje.
Zoals getuigen bevestigen.
pi_190948780
Wat ook de ¤83 in de portemonnee doet vermoeden, een gezellig en ontspannen uitje na een stevige wandeling.

Gewoon normaal en gezellig zoals elke toerist daar doet.
Veilig met een betrouwbare taxi en met leuke gidsen.
pi_190948834
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 13:08 schreef ootjekatootje het volgende:
Ingrid schreef dat ze alleen gekeken hadden naar de locatie van het restaurant op Pianista op de computer. Ze zijn gewoon de berg op en af gelopen, een pleasante wandeling.

Daar beneden hebben ze gewacht op de afgesproken taxi voor hun volgende uitje.
Zoals getuigen bevestigen.
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 13:08 schreef ootjekatootje het volgende:
Ingrid schreef dat ze alleen gekeken hadden naar de locatie van het restaurant op Pianista op de computer. Ze zijn gewoon de berg op en af gelopen, een pleasante wandeling.

Daar beneden hebben ze gewacht op de afgesproken taxi voor hun volgende uitje.
Zoals getuigen bevestigen.
Dus gewoon naar de Mirador en weer terug.

Niet doorgelopen dus.

[ Bericht 0% gewijzigd door gynaika op 09-01-2020 13:31:17 ]
pi_190949187
Weet iemand hier de achternaam van Moises de ober?
pi_190949196
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 13:25 schreef gynaika het volgende:

[..]


[..]

Dus gewoon naar de Mirador en weer terug.

Niet doorgelopen dus.
Of naar de q1 en terug. Gewoon zoals op de foto's te zien is.
pi_190949238
Wat ik zelf een beetje vreemd vind nu.

Als men op vakantie gaat en men boekt zo'n grote reis voor het eerst. En men heeft vier maanden voorpret, wat doen je dan?

Alvast uitzoeken waar de mooie dingen te zien zijn, uitjes uitzoeken en mooie wandelingen. Mevrouw Froon geeft dat ook duidelijk aan, Lisanne was erg met de reis bezig.

Er wordt nu net gedaan alsof ze als een kip zonder kop ineens moesten gaan kijken en zoeken en boeken.
pi_190949346
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 14:01 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat ik zelf een beetje vreemd vind nu.

Als men op vakantie gaat en men boekt zo'n grote reis voor het eerst. En men heeft vier maanden voorpret, wat doen je dan?

Alvast uitzoeken waar de mooie dingen te zien zijn, uitjes uitzoeken en mooie wandelingen. Mevrouw Froon geeft dat ook duidelijk aan, Lisanne was erg met de reis bezig.

Er wordt nu net gedaan alsof ze als een kip zonder kop ineens moesten gaan kijken en zoeken en boeken.
Je weet dat ze in Panama waren?

Ik ben in 2015 in Boquette geweest en toentertijd gold dat er zeer weinig op internet te vinden was. Al die tourbureautjes werkten gewoon met winkeltjes waar je naar binnen moest lopen.
Ze zullen hebben uitgezocht dat in boquette verschillende activiteiten te ondernemen zijn, dat zal een van de redenen zijn dat ze in boquette zijn beland. Welke activiteiten ze daadwerkelijk zijn gaan doen, is niet voor te bereiden, dat hangt van de mogelijkheden af, het weer, de prijs, mensen die je ontmoet etc.
pi_190950515
Feliciano Tours

Great guide, but not for women traveling alone
It took me almost a year to finally post this review.

I strongly recommend women to not hire Feliciano as your guide if you’re by yourself. It’s a big contrast if you look at the other reviews, where Feliciano is described as a very nice person, which he probably is for many people. I have to say, he’s very charming, funny and you can probably, as you will read in the other reviews, have a great day with him.

Did a walking tour with him. He’s the guide that knows the area by heart.

Not long after we left he subtly started to flirt with me and also touching me, first my hand, but also my arms, shoulder and legs, even after telling him many times to stop doing that. He wears a big machete and suggested to chop off my legs (this of course was a joke but still...). He has an obsession for Northern European women and I felt very unsafe.

It’s a personal story, but google his name and you’ll unfortunately find more stories like this about him.

https://www.tripadvisor.n(...)rovince.html#REVIEWS

Hij is de gids die het gebied uit zijn hoofd kent. Niet lang nadat we vertrokken begon hij subtiel met me te flirten en me ook aan te raken, eerst mijn hand, maar ook mijn armen, schouder en benen, zelfs nadat ik hem vele keren had gezegd ermee te stoppen. Hij draagt een grote machete en stelde voor om mijn benen af te hakken (dit was natuurlijk een grapje maar toch ...). Hij heeft een obsessie voor Noord-Europese vrouwen en ik voelde me erg onveilig.

[ Bericht 7% gewijzigd door Spectator19 op 09-01-2020 17:54:51 ]
pi_190952022
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 13:56 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Of naar de q1 en terug. Gewoon zoals op de foto's te zien is.
Saampjes naar Q1 blijf ik niet zo gewoon vinden. Best een pittig stuk na de Mirador.

Onder begeleiding kan ik het mij wel voorstellen.
  donderdag 9 januari 2020 @ 18:08:31 #117
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_190952069
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 18:03 schreef gynaika het volgende:

[..]

Saampjes naar Q1 blijf ik niet zo gewoon vinden. Best een pittig stuk na de Mirador.

Onder begeleiding kan ik het mij wel voorstellen.
Wie weet hadden ze een afspraak om een partijtje coke op te pikken aan die kant en dat in de rugtas naar Boquete te brengen. En is er bij de overdracht iets misgegaan.
Wie dit leest is gek
pi_190952258
http://i212.photobucket.com/albums/cc123/Gerrit_GE/Vijf/C2.jpg

Lutalo, jij zocht toch de coördinaten van deze plek?
pi_190953075
quote:
99s.gif Op donderdag 9 januari 2020 18:08 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Wie weet hadden ze een afspraak om een partijtje coke op te pikken aan die kant en dat in de rugtas naar Boquete te brengen. En is er bij de overdracht iets misgegaan.
Kan ook nog, nooit eerder aan gedacht.
pi_190953723
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 18:26 schreef ootjekatootje het volgende:
http://i212.photobucket.com/albums/cc123/Gerrit_GE/Vijf/C2.jpg

Lutalo, jij zocht toch de coördinaten van deze plek?
Jij😏.
4/5 jaar geleden zag die plek er zo uit. Als ik nu op Bing maps de Estralita afga, zie k m niet meer.
Niet dat dat nu zo van belang zou zijn, maar k was gewoon nieuwsgierig. Dat "vliegveldje"/landingsstrip dat @Jackie op een kaart had gevonden, is er nu niet meer.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_190955658
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 19:55 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Jij😏.
4/5 jaar geleden zag die plek er zo uit. Als ik nu op Bing maps de Estralita afga, zie k m niet meer.
Niet dat dat nu zo van belang zou zijn, maar k was gewoon nieuwsgierig. Dat "vliegveldje"/landingsstrip dat @:Jackie op een kaart had gevonden, is er nu niet meer.
Ja daar ging het om, dat het er nu niet meer was.
pi_190958739
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2020 16:00 schreef Spectator19 het volgende:

Feliciano Tours

Great guide, but not for women traveling alone
It took me almost a year to finally post this review.

I strongly recommend women to not hire Feliciano as your guide if you’re by yourself. It’s a big contrast if you look at the other reviews, where Feliciano is described as a very nice person, which he probably is for many people. I have to say, he’s very charming, funny and you can probably, as you will read in the other reviews, have a great day with him.

Did a walking tour with him. He’s the guide that knows the area by heart.

Not long after we left he subtly started to flirt with me and also touching me, first my hand, but also my arms, shoulder and legs, even after telling him many times to stop doing that. He wears a big machete and suggested to chop off my legs (this of course was a joke but still...). He has an obsession for Northern European women and I felt very unsafe.

It’s a personal story, but google his name and you’ll unfortunately find more stories like this about him.

https://www.tripadvisor.n(...)rovince.html#REVIEWS

Hij is de gids die het gebied uit zijn hoofd kent. Niet lang nadat we vertrokken begon hij subtiel met me te flirten en me ook aan te raken, eerst mijn hand, maar ook mijn armen, schouder en benen, zelfs nadat ik hem vele keren had gezegd ermee te stoppen. Hij draagt een grote machete en stelde voor om mijn benen af te hakken (dit was natuurlijk een grapje maar toch ...). Hij heeft een obsessie voor Noord-Europese vrouwen en ik voelde me erg onveilig.
Bedankt voor de post. ^O^

Had ik al gezegd dat ik denk dat F meer weet van de verdwijning van de meiden? _O-
pi_190958776
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 00:42 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Bedankt voor de post. ^O^

Had ik al gezegd dat ik denk dat F meer weet van de verdwijning van de meiden? _O-
:o
pi_190958976
Dus gids P zag naar eigen zeggen de meiden; stel ze waren alleen, welke info wissel je dan met hen uit?
? Ola, que tal? Algo aqui en el Mirador? De donde est? Muy bonito aqui eh? Hace color eh?? Bye....!!"

Mijn punt is: waarom is er nooit iets hierover verder verklaard? Die F praat met allerlei persmensen, zei van alles, is vastgelegd. Maar alle anderen dan? Waarom vraagt / vroeg de pers daar niet naar.
Het "zou" kunnen dat P. ze zag. Wat zei hij dan die dag tegen ze......niks? Het lijkt een compleet bullshit verhaal van hem. Interessant doenerij, liep hij daar trouwens alleen??


En wat heeft die Arrocho nou eigenlijk verder uitgevogeld?? Wij missen veel info, Perico: leuk, die denkmachine actie, ik juich het uiteraard toe, maarreee... kunnen we dan ook eens wat meer info krijgen uit Panama van lekkende bronnen, van dingen die we nog niet weten?

als locals F wel kunnen schieten, hoe logisch is het dan dan hij erbij betrokken is en de ontzielde lichamen mogelijk op een bananenplantage zijn geweest (kalk) om ze te vernietigen, wie kent hij daar dan?
  Miss 200.000.000! vrijdag 10 januari 2020 @ 11:49:26 #125
367000 roos94
pi_190961836
Was net op school bij een presentatie van een oud-politiemedewerker die nu ptss heeft en thuis zit.

Bleek het de familierechercheur van Kris en Lisanne te zijn :P
  vrijdag 10 januari 2020 @ 12:01:10 #126
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_190962032
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 11:49 schreef roos94 het volgende:
Was net op school bij een presentatie van een oud-politiemedewerker die nu ptss heeft en thuis zit.

Bleek het de familierechercheur van Kris en Lisanne te zijn :P
Kwam die PTSS door de zaak van Kris en Lisanne, of had het daar niets mee te maken?
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
  Miss 200.000.000! vrijdag 10 januari 2020 @ 12:14:07 #127
367000 roos94
pi_190962212
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 12:01 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Kwam die PTSS door de zaak van Kris en Lisanne, of had het daar niets mee te maken?
Het kwam door een opeenstapeling van factoren maar dit was wel een van die zaken die het meest erin hakte.
  vrijdag 10 januari 2020 @ 12:21:52 #128
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_190962322
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 12:14 schreef roos94 het volgende:

[..]

Het kwam door een opeenstapeling van factoren maar dit was wel een van die zaken die het meest erin hakte.
Hm, dat kan ik me wel voorstellen :{
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
pi_190962717
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 12:14 schreef roos94 het volgende:

[..]

Het kwam door een opeenstapeling van factoren maar dit was wel een van die zaken die het meest erin hakte.
Dat is heel naar voor'm. Heeft hij nog wat specifieke dingen genoemd waardoor deze zaak er het meest inhakte?
  Miss 200.000.000! vrijdag 10 januari 2020 @ 12:56:20 #130
367000 roos94
pi_190962799
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 12:49 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Dat is heel naar voor'm. Heeft hij nog wat specifieke dingen genoemd waardoor deze zaak er het meest inhakte?
Was een vrouw, maar die families waren zo extreem aangeslagen en ze moest 24/7 beschikbaar zijn voor hun. Dus het contact was super intensief en daardoor erg zwaar. Verder geen details over de zaak
pi_190962929
Het is dan ook een zeer bizarre zaak en hopelijk zal binnenkort alles duidelijk worden zodat het recht zal zegevieren.

Helaas krijgen we de slachtoffers er niet mee terug.
pi_190962944
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 13:10 schreef gynaika het volgende:
Het is dan ook een zeer bizarre zaak en hopelijk zal binnenkort alles duidelijk worden zodat het recht zal zegevieren.
Die kans acht ik zeer klein..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_190963701
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 12:56 schreef roos94 het volgende:

[..]

Was een vrouw, maar die families waren zo extreem aangeslagen en ze moest 24/7 beschikbaar zijn voor hun. Dus het contact was super intensief en daardoor erg zwaar. Verder geen details over de zaak
Ze had waarschijnlijk niet eens het mandaat om te rechercheren
pi_190965794
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 14:09 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Ze had waarschijnlijk niet eens het mandaat om te rechercheren
Familie bijstaan en uitleg geven over het te belopen traject, en vragen en opmerkingen van de familie en vrienden overleggen met het onderzoeksteam. Dat is het heftige werk van een familierechercheur toch?
pi_190965822
Rapa, Lutalo en Gynaika, even een specifieke vraag voor jullie.

Op 4 april 2015 overleed de 20 jarige Jorge Miranda door "verdrinking Boquete stijl" kunnen jullie me, meer info geven over deze man?

We hielden toen van alles bij over de misdaad daar. Kent iemand deze man?

Edit:
Al gevonden!
BNW / Kris & Lisanne #202 - hasta siempre, amigas

[ Bericht 22% gewijzigd door ootjekatootje op 10-01-2020 17:03:52 ]
pi_190966942
Oud maar toch:

June 26, 2014 by Calista Hart

In April my Spanish teacher told me that two young women had gone missing from the sister school in Boquete, Panama. They had left all of their belongings, and not told anyone where they were going that day. The last anyone saw of them they were talking to two strange men, making plans to see the waterfall.

https://thesleepsong.wordpress.com/2014/06/
pi_190967082
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 18:19 schreef Spectator19 het volgende:
Oud maar toch:

June 26, 2014 by Calista Hart

In April my Spanish teacher told me that two young women had gone missing from the sister school in Boquete, Panama. They had left all of their belongings, and not told anyone where they were going that day. The last anyone saw of them they were talking to two strange men, making plans to see the waterfall.

https://thesleepsong.wordpress.com/2014/06/
Er is vanaf het begin gesproken dat KenL met twee jongemannen hebben gesproken.

Nooit is daar eigenlijk goed onderzoek naar gedaan. Men bleef daar maar omheen draaien. Welles-nietes.

Blijft een groot vraagteken wie dat zijn geweest.
pi_190967260
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 18:19 schreef Spectator19 het volgende:
Oud maar toch:

June 26, 2014 by Calista Hart

In April my Spanish teacher told me that two young women had gone missing from the sister school in Boquete, Panama. They had left all of their belongings, and not told anyone where they were going that day. The last anyone saw of them they were talking to two strange men, making plans to see the waterfall.

https://thesleepsong.wordpress.com/2014/06/
Haha, bizar... We hadden het net over deze getuige! @Perico

Ben jij ook aan het teruggelezen in #202?
pi_190967286
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 01:51 schreef Poekje01 het volgende:
Dus gids P zag naar eigen zeggen de meiden; stel ze waren alleen, welke info wissel je dan met hen uit?
? Ola, que tal? Algo aqui en el Mirador? De donde est? Muy bonito aqui eh? Hace color eh?? Bye....!!"

Mijn punt is: waarom is er nooit iets hierover verder verklaard? Die F praat met allerlei persmensen, zei van alles, is vastgelegd. Maar alle anderen dan? Waarom vraagt / vroeg de pers daar niet naar.
Het "zou" kunnen dat P. ze zag. Wat zei hij dan die dag tegen ze......niks? Het lijkt een compleet bullshit verhaal van hem. Interessant doenerij, liep hij daar trouwens alleen??

En wat heeft die Arrocho nou eigenlijk verder uitgevogeld?? Wij missen veel info, Perico: leuk, die denkmachine actie, ik juich het uiteraard toe, maarreee... kunnen we dan ook eens wat meer info krijgen uit Panama van lekkende bronnen, van dingen die we nog niet weten?

als locals F wel kunnen schieten, hoe logisch is het dan dan hij erbij betrokken is en de ontzielde lichamen mogelijk op een bananenplantage zijn geweest (kalk) om ze te vernietigen, wie kent hij daar dan?
Arrocho ~O>

hij heet Arrocha
hij kon niks uitvogelen als Kremers zijn eigen gang wil gaan,afspraak met OM van Panama maakt en accepteert valpartij theorie van FvdG
over P ben ik eens..vind hem ook verd8,en wordt nooit echt ondervraagd
in begin had Baru hem ook als mogelijke dader gezien,maar toen zei die van:ja,hij is getrouwd,heeft kinderen,is trouw aan zijn vrouw,zou dat nooit doen enz

[ Bericht 6% gewijzigd door Trieste op 10-01-2020 19:01:20 ]
pi_190967360
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 18:32 schreef gynaika het volgende:

[..]

Er is vanaf het begin gesproken dat KenL met twee jongemannen hebben gesproken.

Nooit is daar eigenlijk goed onderzoek naar gedaan. Men bleef daar maar omheen draaien. Welles-nietes.

Blijft een groot vraagteken wie dat zijn geweest.
Deze vrouw verbleef bij Ingrid, en deze vrouw vertrok 6 april naar een volgende bestemming. Die kreeg die info uit eerste hand.

Geen vertaalproblemen, geen mediaruis, uit eerste hand.
pi_190967457
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 07:42 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Wat zie je dan? Ik zie niets bijzonders.
kijk oplettend vanaf 16:48 links boven .iets komt het gras uit,dan weer in,dan weer uit
pi_190967494
En hop, dubbele post ofzo.
pi_190967507
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 18:58 schreef Trieste het volgende:

[..]

kijk oplettend vanaf 16:48 links boven .iets komt het gras uit,dan weer in,dan weer uit
Ja, klopt.
pi_190967847
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 18:52 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Deze vrouw verbleef bij Ingrid, en deze vrouw vertrok 6 april naar een volgende bestemming. Die kreeg die info uit eerste hand.

Geen vertaalproblemen, geen mediaruis, uit eerste hand.
Dat wel, maar er is geen duidelijkheid gekomen over wie die knapen nu eigenlijk waren.
pi_190968852
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 09:49 schreef Natski79 het volgende:
Romain vertelt ook over een directe bedreiging door toergids F:

"BOQUETE, PANAMA, EIND 2014
Hier ga ik je een getuigenis doen die persoonlijk aan mij is gerapporteerd over F. Tijdens mijn verblijf in Boquete ontmoette ik een inwoner met de naam Ernesto .

Eerst vroeg hij me alleen maar sigaretten op straat, en daarna ontmoette ik hem verschillende keren. Op een dag legde ik hem uit dat ik met F. de Baru-vulkaan wilde wandelen. Toen hij de naam van deze gids hoorde, sneed hij me af en raadde me aan om niet met hem mee te gaan. Geërgerd door zijn bewering legde ik hem één ding uit: als het verband houdt met de Nederlanders en zijn ongepaste houding tegenover alleenstaande vrouwen, ben ik me daarvan bewust. Bovendien ben ik hem als man niet teveel verschuldigd.

Ernesto legde me uit dat deze man slecht is. Ik probeerde hem te onderbreken, maar hij ging door zonder me zelfs te laten spreken. Hij vertelde me over een verontrustende gebeurtenis over Feliciano. Op een dag, eind 2014, sprak hij voor een bar met een vriend die begon te praten over zijn voornemen om het volgende weekend op El Pianista te gaan wandelen. Onschuldig vroeg hij: 'Is dat niet waar de Nederlanders verdwenen?' ". Zijn vriend trok een gezicht en wenkte hem stil te zijn. Wat Ernesto niet wist, was dat F., van wiens bestaan ​​hij nog niet wist, in de buurt met iemand aan het chatten was. Toen hij Ernesto deze vraag hoorde stellen, draaide F zich om en hield zijn blik op de twee vrienden gericht zonder een woord te zeggen. 'S avonds De vriend van Ernesto werd gebeld door F. De laatste bedreigde hen en vertelde hen dat het heel slecht voor hen zou zijn als ze over het Nederlands zouden blijven praten. Toen ik zijn verhaal hoorde, was ik zeer verrast. Deze houding is vreemd, vooral van een gids die het onderzoek zoveel heeft geholpen en de ouders van de slachtoffers heeft vergezeld.

De voornaam van Ernesto is natuurlijk een valse naam die wordt gebruikt om zijn anonimiteit te bewaren."

Het hele voorval heeft wel plaatsgevonden trouwens maar niet met een kennis op straat die eerst sigaretten aanbood. Maar die persoon is dusdanig bang door de bedreigingen dat zelfs de context van het verhaal aangepast moest worden voordat hij erover mocht bloggen.
Nina Von R. kan je veel meer over F vertellen.ze sliep bij hem thuis
pi_190969187
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 00:42 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Bedankt voor de post. ^O^

Had ik al gezegd dat ik denk dat F meer weet van de verdwijning van de meiden? _O-
F is eindelijk door de mand gevallen als een vies smerig mannetje die onder het mom van een leuk wandelingetje jonge vrouwen de jungle inlokt en ze daar gaat lastig vallen en betasten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Spectator19 op 10-01-2020 21:10:22 ]
pi_190969522
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 20:28 schreef Trieste het volgende:

[..]

Nina Von R. kan je veel meer over F vertellen.ze sliep bij hem thuis
Die durft, 😨

Heb je een linkje via de dm?

Die is wel makkelijk te googlen...
pi_190969819
The daiky bezet 5, heeft iemand die uitgeschreven? Weinig zin om lid te moeten worden .
pi_190969925
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 21:09 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die durft, 😨

Heb je een linkje via de dm?

Die is wel makkelijk te googlen...
ze was met haar vriendje daar bij F geslapen
ik had haar op fb gesprokken
zouden Jeremy en co geld willen voor de lidmaatschap?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')