abonnement Unibet Coolblue
pi_190917139


April 2018

André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9 november 2019

André Hazes bevestigt breuk met Monique
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bericht van Monique op haar Instagram
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 november 2019

quote:
‘Bridget is nieuwe liefde André Hazes!’

BRIDGET MAASLAND, afgelopen zaterdag 45 geworden, is de nieuwe liefde van ANDRÉ HAZES (25). Aan PRIVÉ wordt dat nieuws bevestigd door een bron rond de zanger, een van de weinige insiders die van dit grote geheim op de hoogte is.

André liet afgelopen weekend middels een persbericht weten dat het, na enkele onstuimige maanden, nu echt over en uit is tussen hem en MONIQUE WESTENBERG – de moeder van zijn zoon ANDRÉ. Wie de vrouw is voor wie hij nu gevoelens heeft, bevestigt hij tegenover RTL Boulevard; wat niet verwonderlijk is, aangezien dit hún presentatrice BRIDGET MAASLAND is.

Monique leek van deze ingrijpende verandering in haar leven, op dat moment, nog maar nauwelijks op de hoogte. Monique plaatste op social media een foto van Dré met daarbij een hartje. Een deel van Nederland had toen echter al kennisgenomen van het nieuws dat namens André met zijn fans werd gedeeld: dat de relatie na bijna vijf jaar nu echt over was.

Hierbij lijkt Bridget dus een grote rol te spelen.

André en zij kennen elkaar al jaren. Zij is een verklaard fan van André en zijn muziek. Dat hij en zij eerder de gelegenheid te baat namen om elkaar beter te leren kennen, is een hardnekkig gerucht dat in de showbizz al langer de ronde deed.
quote:
Bridget Maasland bevestigt relatie André Hazes

Bridget Maasland en André Hazes zijn inderdaad een setje. Het management van de presentatrice bevestigt dat de twee een beginnende relatie hebben en elkaar ’meer dan gewoon leuk vinden’.

De 45-jarige Bridget en de twintig jaar jongere André kennen elkaar ’nog maar net’, volgens Bridgets manager, hoewel er in de showbizz ook een hardnekkig gerucht gaat dat hij en zij eerder de gelegenheid te baat namen om elkaar beter te leren kennen. Volgens de manager nemen de twee de komende periode rustig de tijd om te kijken hoe de relatie zich ontwikkelt.

Een insider bevestigde eerder op de zondag aan Privé dat Bridget Maasland André’s nieuwe liefde is. Dit beaamde hij zelf in een verklaring aan RTL Boulevard. „Sinds kort heb ik inderdaad contact met Bridget Maasland en we onderzoeken of we het leuk vinden samen”, zo stelde hij. „Uit respect naar de moeder van onze zoon en naar hem toe heb ik dit verteld aan Monique. Het is mijn goed recht, we zijn immers al een tijdje uit elkaar en wonen niet meer samen.”



Zaterdag werd bekend dat de relatie tussen André en zijn ex Monique Westenberg (41) definitief op de klippen was gelopen. De zanger sprak van „een verschrikkelijk moeilijke keuze waar veel tranen overheen zijn gegaan.” De twee hebben zoontje André Jr. (3), voor wie ze samen blijven zorgen.

Monique liet zaterdag al doorschemeren dat André gevoelens heeft voor een andere vrouw ’waar hij een tijdje contact mee heeft’. „Wie dit is maakt het alleen maar nog pijnlijker”, stelde ze.







De covers deze week:













Met dank aan rubbereend:
https://frontpage.fok.nl/(...)ndre-hazes-soap.html
pi_190917151
Ik denk dat als Bridget erachter komt dat hij buiten de pot pist, geen spaan van hem heel laat.
  dinsdag 7 januari 2020 @ 12:18:28 #3
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_190917657
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 11:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik denk dat als Bridget erachter komt dat hij buiten de pot pist, geen spaan van hem heel laat.
En dan is het weer een tof wijf omdat ze zich niet te kakken laat zetten.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_190918752
Wat een powervrouw!
Go hard or go home
  dinsdag 7 januari 2020 @ 13:55:43 #5
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_190918984
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 13:40 schreef Noek het volgende:
Wat een powervrouw!
:D
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_190919293
Bridget lijkt me nog de enige ‘powerfiguur’ van deze soap. Ze is tenminste financieel onafhankelijk op eigen kracht en lijkt iets van karakter uit te stralen.

Ik begrijp niet dat ze zich inlaat met een alcoholistische postpuber die zijn dode vader imiteert. Ik schatte haar duidelijk te hoog in ;(
Heb ik normaal geen last van,die Monique vind ik een ordinaire, duffe tuthola met een hoog Action gehalte. Bijvoorbeeld. Maar ik kan me vergissen blijkbaar. :')
  Spellchecker dinsdag 7 januari 2020 @ 14:19:54 #7
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190919305
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 13:40 schreef Noek het volgende:
Wat een powervrouw!
Ondernemend typje :D
  dinsdag 7 januari 2020 @ 14:29:06 #8
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_190919402
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 14:19 schreef Pippalena het volgende:
Ik begrijp niet dat ze zich inlaat met een alcoholistische postpuber die zijn dode vader imiteert. Ik schatte haar duidelijk te hoog in
Dit heb ik ook nog steeds, ze was de enige in deze hele soap waar ik nog wel postitieve gevoelens over had, maar daar blijft steeds minder van over.
Misschien dat ze weer normaal gaat doen als het uit is.
pi_190919419
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 14:29 schreef herverwijderd het volgende:

[..]

Dit heb ik ook nog steeds, ze was de enige in deze hele soap waar ik nog wel postitieve gevoelens over had, maar daar blijft steeds minder van over.
Misschien dat ze weer normaal gaat doen als het uit is.
Wat ik van die twee samen zie, daarbij ziet ze er smoorverliefd uit vind ik.

Ik vraag me af wat die kerel heeft. Ik zie het namelijk niet.
  dinsdag 7 januari 2020 @ 14:37:30 #10
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_190919481
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 14:30 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Wat ik van die twee samen zie, daarbij ziet ze er smoorverliefd uit vind ik.

Ik vraag me af wat die kerel heeft. Ik zie het namelijk niet.
Vind ik ook hoor, ik misgun het ze ook verder niet, maar ik snap het gewoon echt niet, net als jij zie ik het gewoon niet.

Maar ach. Dat zal hun wat boeien.
  dinsdag 7 januari 2020 @ 14:55:14 #11
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_190919734
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 14:30 schreef Sunshine1982 het volgende:


Wat ik van die twee samen zie, daarbij ziet ze er smoorverliefd uit vind ik.

Ik vraag me af wat die kerel heeft. Ik zie het namelijk niet.
Ik zie het ook niet .. Zou mijn type niet zijn heel die Dre Hazes :N Nu ben ik wel erg oud tegenover hem stukker ouder dan Bridget😊😉.
pi_190920579
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 14:55 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ik zie het ook niet .. Zou mijn type niet zijn heel die Dre Hazes :N Nu ben ik wel erg oud tegenover hem stukker ouder dan Bridget😊😉.
Ik ben 42 maar zou Dre echt niet moeten :N
Oude kop, puberachtig karakter. Het lijkt me ook een puur egoïst in bed: wel ontvangen, weinig geven. Aanname, maar toch.
pi_190920854
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 14:30 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Wat ik van die twee samen zie, daarbij ziet ze er smoorverliefd uit vind ik.

Ik vraag me af wat die kerel heeft. Ik zie het namelijk niet.
Ja beide wel. Er wordt hier wel gezegd dat hij er nu ongelukkiger uitziet dan met Mo, maar dat is ook maar net hoe je het wilt zien. Je kunt het niet snappen, vinden dat het raar gaat maar ze lijken echt verliefd..
  Spellchecker dinsdag 7 januari 2020 @ 16:48:20 #14
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190921154
Paragnost voorspelt zwaar jaar voor André Hazes
quote:
2020 zou zomaar eens een vervelend jaar kunnen worden voor André Hazes. Dat denkt althans paragnost Sonja Dover, zo stelt zij in haar voorspellingen in het blad ParaVisie.
Volgens Dover zal het privé ’niet zo lekker’ gaan met André, die sinds kort een relatie heeft met Bridget Maasland. Op werkgebied vergaat het de zanger beter. „Zijn zangcarrière ontwikkelt zich goed, maar hij houdt het niet lang vol”, aldus de paragnost. André houdt volgens haar te weinig rust.

Offtopic: Dover denkt verder onder meer dat oud-voetballer Rafael van der Vaart weer vader wordt en dat Nederland een vrouwelijke inzending naar het Eurovisiesongfestival stuurt. Nederland zal bovendien meestrijden om de titel. Prinses Amalia vertrekt volgens de paragnost nog dit voorjaar naar China.

Ook op andere gebieden liet Dover haar licht schijnen. Premier Mark Rutte stelt zich bijvoorbeeld niet meer herkiesbaar en Joe Biden zou zomaar eens de nieuwe president van de Verenigde Staten kunnen worden.
  Tettenkoning dinsdag 7 januari 2020 @ 17:19:55 #15
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_190921587
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_190921826
quote:
Haar Hazesvoorspelling 2019:
Dre Hazes; We kunnen grote shows van hem verwachten. Het anders wonen met zijn gezin doet het hele gezin goed. Eindelijk rust in de familie Hazes met zuster en zijn moeder.
pi_190921890
quote:
35 sec. gekeken.
Langer hield ik het niet vol.
Die voorspelling kan ik ook wel doen, en met mij meerdere hier.
pi_190921995
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 17:31 schreef Annagh het volgende:

[..]

Haar Hazesvoorspelling 2019:
Dre Hazes; We kunnen grote shows van hem verwachten. Het anders wonen met zijn gezin doet het hele gezin goed. Eindelijk rust in de familie Hazes met zuster en zijn moeder.
Nou ja hij heeft wel weer contact met z'n moeder en misschien is het ook wel beter dat hij niet meer bij z'n gezin woont :')
Het is maar net hoe je het ziet.
Tap tap tap
  Spellchecker dinsdag 7 januari 2020 @ 17:45:13 #19
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190922045
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 17:31 schreef Annagh het volgende:

[..]

Haar Hazesvoorspelling 2019:
Dre Hazes; We kunnen grote shows van hem verwachten. Het anders wonen met zijn gezin doet het hele gezin goed. Het ergens anders wonen dan bij zijn gezin doet het hele gezin goed. Eindelijk rust in de familie Hazes met zuster en zijn moeder.
pi_190922100
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 17:42 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nou ja hij heeft wel weer contact met z'n moeder en misschien is het ook wel beter dat hij niet meer bij z'n gezin woont :')
Het is maar net hoe je het ziet.
Beter ja. Zo komt er hopelijk niet nog een generatie die zoveel gezuip doodnormaal vind.
pi_190922741
Ach, dat zoontje van Rox is toch echt wel een leukerd hoor. Net even gekeken O+
  † In Memoriam † dinsdag 7 januari 2020 @ 19:03:22 #22
368283 ato
pi_190923244
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 18:27 schreef praadje het volgende:
Ach, dat zoontje van Rox is toch echt wel een leukerd hoor. Net even gekeken O+
Ik vind Roxanne ook echt leuk, fijn dat zij een liefdevol gezin heeft.
Life can be a bitch, so like it..
pi_190923278
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 19:03 schreef ato het volgende:

[..]

Ik vind Roxanne ook echt leuk, fijn dat zij een liefdevol gezin heeft.
Ja inderdaad. Ze zou alleen haar Insta naam moeten veranderen van "Dochter Dre' naar gewoon Roxanne Hazes. Maar ze gaat lekker en ze heeft zeker een leuk gezin.
pi_190924529
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 19:04 schreef praadje het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Ze zou alleen haar Insta naam moeten veranderen van "Dochter Dre' naar gewoon Roxanne Hazes. Maar ze gaat lekker en ze heeft zeker een leuk gezin.
Ze heeft ook het bedrijf die naam gegeven, Dochter Dre BV.
pi_190926980
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 20:15 schreef Annagh het volgende:

[..]

Ze heeft ook het bedrijf die naam gegeven, Dochter Dre BV.
Wat is dat toch om steeds te linken naar hun pa. Doe eens gek en doe het op eigen kracht.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')